witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 is t toch anders dan ik dacht;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dacht ik toch echt dat PP alleen maar moeilijke woorden bedacht voor het spel en zag ik niet dat ik ook relativeren kan, én dat als commpliment kan beschouwen... hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hahahahaha, en zij lachte als een boer met kiespijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Kiespijn die we kunnen missen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Missen van complimentjes is natuurlijk onhandig en ondankbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ondankbaar me hoela, gereformeerd ofzo?:oB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ofzo is een moeilijk woord om mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Beginnen met te zeggen dat ik katholiek ben en da's worst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Worst, dat ken je wel zegge ja:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Worst op 100 verschillende manieren klaargemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Klaargemaakt zijn ze zeker:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Zeker weer goed voor buikpijn van het lachen hier bij mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Mij rijmt op bij en bij op mij en bij mij is het ook lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 graag eenregelige reacties hier PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Graag wou ik het juiste woord gebruiken maar was in de war met duizend maaltijden jacquart blijkt een oud Frans merk te zijn van pull-overs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Overs de top gepulled? Goed of fout maakt geen flaus aus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Pull- overs die gemaakt waren door Joseph Jaquard (d idd.) die een mechanisme uitvond in de truien industrie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 industrie is saai gaan we heir niet over hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Toch wel leuk soms industrie als ik met m'n helm en veiligheids schoenen op een site rondloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 rondloop kun je nauwelijks een zin mee beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Beginnen kan altijd Jane? Rondloop is vervoeging van rondlope n dat ook in de verleden tijd rond liep kan zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 zijn leuke vervoegingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Vervoegingen zijn niet altijd makkelijk, hangt er vanaf in welke taal en dan zwijgen we nog over verbuigingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 verdergaan en voor nu te bedde gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 gaandeweg merk ik dat het steeds duidelijker wordt hoe het NIET moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden