Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Lange lammetjes kortelammetjes wat is het vannacht toch met lammetjes?Toch heb ik ze niet gezien, niet de lange, maar ook niet de korte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Korte of lange zinnen maakt niet uit zolang het er geen meerdere zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Azijn is mij veel te zuur, doe mij maar liever iets met een zoete smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Smaak is een heel andere zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Zaak is het met het LAATSTE woord van de VORIGE zin een nieuwe zin te BEGINNEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 beginnen moeten we allemaal een keer, dus hopperdehop opschietend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Beginnen met het laatste woord vqn de laatste zin is me tot tot nu toe wel gelukt dacht ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Dus nu was ik te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Laat mij nu ook maar weer eens aansluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Aansluiten is soms beter dan afsluiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Afsluiten van de pc is soms een must anders heb je zomaar weer een nieuwe verslaving en we weten dat het lastig loskomen is van onze verslavingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Verslavingen zijn m.oeilijk maar niet onoverkoombaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Onoverkoombaar is het wanneer wij vroegtijdig komen te overlijden en vanuit het hiernamaals kunnen zien dat niets is ons gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Gelukt is een moeilijke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 moeilijke woorden en dingen moeten we maar als een uitdaging zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Dromen kan je beïnvloeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Beinvloeden van dromen noemt men toch Lucide dromen of heb ik het mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Mis heb je het nooit, lucide dromen droombeïnvloeding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Droombeinvloeding kun je leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Leren is wat ik probeer nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Nu of nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Nooit genoeg aan liefde ook al moeten we soms afscheid nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Nemen van afscheid van een geliefde is het zwaarste dat je kan overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 overkomen kun je zelfs zo'n afscheid, door de draad toch weer op te pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 pakken doen we die eerste mooi niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden