Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 gaan we toch verder met het woord hottetottententoonstelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 hottentottententoonstelling of hottentottententententoonstelling?? () Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 hottentottententententoonstelling is een tentoonstelling waarbij tenten knalroze zijn van kleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Kleur krijgen die Hottentotten zelf ook maar dan van schaamte met zulke malle onderkomens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 onderkomens mal of niet, in ieder geval hebben ze er één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Eén ding moet mij toch nu eerst van het hart: Had... ik hoop dat je heel snel weer bent opgeknapt man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Man is niets zonder vrouw, behalve natuurlijk als je voor de herenliefde bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Bent gij niet degene die mij zal verlossen van het kwaad, ontdoen van haat en zal doen overgeven van liefde? ( dat klinkt erg christelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Liefde voor heren , mat andere woorden herenliefde, wordt eigenlijk nooit gebruikt bij een vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 vrouw gebruikt dan denk ik het woord vrouwenliefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Liefde is en blijft liefde, op welke manier dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 ook ik ken liefde, vooral die voor mijn hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 hond geeft jou ook veel liefde volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 mij zijn de beste misschiet Indiaan van de hele wilde westen, sprak Klukkluk altijd, al is dat kromme nedererlands niet meer verantwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 verantwoord zijn er wel meer dingen niet maar dat wil niet zeggen dat men zich daar altijd aan houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 houdt de vorst nog erg lang aan? of vorstin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Vorstin blijft geloof ik nog wel even op haar troon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Troon nog vorstin, kan mij boeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 boeien heb ik nog nooit in gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 gezeten onder de sneeuw zat ik gisteren anders wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Wel, NU snap ik woorddomino... Tja, ik ben dan ook Belg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Belg zijn is leuk hoewel ik van Nederlandse bodem kom, alleen die taal al:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Al bij al, geloof mij, Belgen zijn best plezant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Plezant , een nieuwe Belg erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 erbij willen horen kan een aanleiding zijn voor tabaks- of alcoholgebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden