Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 prettig om te zien dat je niet bent meegenomen naar Spanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Spanje zou anders wel lekker zijn nu voor een weekje of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Zo is't maar net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoppertje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 net hier aan gemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 gemeld zijn is een dappere stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 stap vandaag niet in een plas water want er liggen er hier genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Genoeg getobt,ik heb een baan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 baan gescoord, na veel en lang doorzetten; Desi gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 gefeliciteerd Desi!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 desi gefeliciflapstaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gefeliciflapstaart Desi, de aanhoudster wint. Geweldig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hoor, hoort; zegt het voort; Desi heeft n baan gescoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gescoord heb ik eindelijk ja,het werd hoog tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Tijd, dat is niet iedereen meer gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 gegeven paard niet in de bek kijken maar kadootjes kun je ruilen onlineB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Online met de sint comuniceren vinden de kids van nu de normaalste zaak ter wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 geworden ben ik nog niets, ik heb dan ook nog eventjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 eventjes trek in de drank maar gauw opzij gezet want drinken kan ik nu gelukkig toch niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 meer en meer begin ik te worden wie ik was, die ik vanbinnen al zo lang ken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ken is die lekkere vent van Barbie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Barbie van Oh oh Cherso?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Cherso geen baan desi wel, gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Gefeliciteerd Desi, ook nog mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 mij is het nog heel onwerkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 onwerkelijk leek het mij ooit dat ik nuchter een nieuw jaar zou inwijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden