lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 weinig is méér:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 liggen de inkoppertjes zomaar voor het oprapen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Kraken wij nu en dan niet al erg genoeg van onszelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goed, nu steelt PP de zin die ik wou gebruiken over onzelf serieus nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nemen we vooral de schaterlach over die PP ons voorstelt, een zeer goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Waarde zie ik ook en hou daar bijna geen droge ogen bij, maar als de rest maar droog blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Al eeuwen lang zijn er bepaalde wijsheden maar daar doen we niet altijd iets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Mee terug beginnen met een "simplistisch verbond (=pact)" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Simplistisch verbond= pact kan ik niet plaatsen, ik heb niet voldoende teruggelezen blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Blijkbaar werkt het pact van onze medefrummers goed, gezien de resultaten van de afgelopen dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 dagen worden zo weken en hopelijk maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 vers is lekker en PP lekker snel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 genoeg vervlochten voor een stevig vangnet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Mens te zijn tussen de anderen vind ik nog steeds moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Inhoudt met een t is niet gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Gebruiken heeft tot gevolg dat mijn zin niet meer klopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Op gelost staat netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Netjes en braaf meedoen , werd mij vaak gezegd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Houden eraan heb ik ook nooit gekund:Den nog minder gewild! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Gewild-zijn, dat wilde ik wel,ik vermoed onbewust nog steeds... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 steeds nog in het verzet door twee zinnen te schrijven Kore:D? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Zal het zo zijn dat wij pacters het gaan redden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Redden zit je in 't bloed Parel"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Krijgen van steun van je medepacters is heerlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Krijgen zul je de:D die ik net vergat alsnog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden