smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tactive lijkt genoeg te hebben van het telkenmale terugkerende ... toch uit Wil zijn gevoel er alleen maar over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Over de oorsprong van het bericht weet ik niets, was weekend weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Weg is mijn bericht. Over dat gevoel kan ik alleen maar zeggen: het zit diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Passen op woorden door schrik voor sancties kan leiden tot onderdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Houden van gelijk is een feit PP,ik sprak niet zozeer over hier maar meer in't algemeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bestaat nog steeds helaas, maar toch een moeilijke kwestie want ook de onderdrukten gaan onderdrukken als ze de kans krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Krijgen we vanavond een oranjefeest of gaan "we" verliezen en wordt het huilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Voetbal is overduidelijk niet aan PP besteedt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Besteed ik ook niet echt aandacht aan, ik zet de tv aan als ik gejuich hoor, dan zie ik de herhaling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 herhaling was af en toe nodig om het te kunnen geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Geloven in een alcoholvrij leven doe ik, ook al gaat de één na de ander voor de bijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bijl ligt altijd aan de stam van de boom des alc vrije leven, niemand anders hakt hem om dan jijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 jijzelf en die gremlin samen dan toch?; en die heeft altijd de meeste schuld, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Toch heb ik wel vaker met dat bijltje gehakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 gehaktmolen is erg handig om de gremlins in te stoppen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 stoppen uit de gootsteen en doorspoelen die hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hap hap, nu eerst een boterham. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Boterham met tevredenheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vieren doe ik tegenwoordig elke dag, soms in stilte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Stilte kan zo lekker zijn; ik ga die nu even opzoeken en in mijn bedje liggen om bij te komen van het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
supergrover Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Worden we wereldkampioen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 wereldkampioen of niet, het brengt iig heel wat teweeg in NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 NL-Espagne wordt zondag hopenlijk weer een zinderende strijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 strijd wordt hier op AdB voortdurend geleverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Geleverd zijn er weer 'n reeksje avondiensten, na 't weekend nog 'n reeksje nachten en dan vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden