Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Is dit alles, oehoehoehoe, is dit alles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Alle heb je zelf in de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 hand in hand:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hand in eigen boezem steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Steken van aardappels is nog te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hopen dat het zonnetje vandaag blijft schijnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 schijnen doet hij niet echt, wel zijn best die wolken weg te branden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Afgenomen wordt mij uiteindelijk alles, maar zover is het gelukkig nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Aan zulke diverse associaties heb ik soms niet veel al zijn complimenten heerlijk en geniet ik daarvan, maar van mij mag Janmaat in een laatje blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik vind dat deze zin moet eindigen met sehnsucht, of was het nou soudade? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 soudade is niet alleen heimwee, maar ook nog eens de naam van een koor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Koor Saudade is een koor in Utrecht van ongeveer 24 mensen tussen de 20 en 40 jaar met een repertoire dat voornamelijk bestaat uit a-capella muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Muziek-info vanjou is pico bello Wil , en toch denk ik dat je er de ballen verstand van hebt, hihi, misschien ben je aan het googelen geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Bang ben ik niet, wel verbaas dat ik ieder berichtje van hier opeens in mijn mailbox krijg, 'da ga nie goe nie nee' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Sturen van pb's pp kan soms vermoeiend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Namen noemen was vroeger een spel waarbij je kon worden weggestuurd maar zorgt nu enkel voor verwarring. verwarring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 lezen is niet zo belangrijk bij domino, wie schrijft die blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 tijd over soms he, krijg je dat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 zijn we toch al een beetje mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 bezig zijn met de domino doe ik als de dagdraad me te langzaam gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Bij mijn weten is er geen rustiger persoon dan Alf, van mij mag hij blijven, graag zelfs:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Zelfs ik, die Alf minder goed kent dan jullie, wil erg graag dat hij blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2010 Blijft er niets anders over dan dat we alf permanent adopteren hier in het domino gedeelte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 gedeelte van woensdag is afgesloten, dus ga ik nu verder met donderdag's eerste bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Bericht twee volgt om 07:30. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden