VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 xxxx kunnen kusjes zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Forum heeft je al even gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Gemiste forumbezoeker geweest dan? Is dat al lang geleden? Verdorrie Tactive:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Moer noemen wij een vijs, die je soms kwijt kan zijn, ik wou al gaan gillen, waar blijft pp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 P.P. kalmte is een schone zaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 zaak om hier met een knipoog te schrijven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Schrijven we gewoon weer gezellig door met zijn allen, inclusief PP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 PP nu niet weg lopen hè, hoe moet ik anders mijn hersens laten werken als jouw leuke zinnen wegblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Weten doe ik zeker dat we het vaak eens zijn dus waar dan ook blijf komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 komen en gaan met die pricipes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nooit (gelukt) pfouw, nu maak je het me moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 lukte je mooi om je in dominostijl te beschrijven, ik kreeg ineens een beeld dat je straks je hele conversatie in real in dominostijl doet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 wordt alsjeblieft niet een ander, blijf jij maar lekker PP, want ook dat went, dat merk je wel aan hoezeer ze je hier missen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 missen doen we niemand graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 graag ook niet de verkeerde afslag missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Missen we liever wél de verkeerde afslag, maar niet de goede! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 goede nacht allemaal ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Slapen, wat heerlijk, ik gun ons allemaal een goede nachtrust met mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 dromen van een goede nachtrust dan maar:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Maar na een nachtje heerlijk slapen is het ook fijn oom weer fris en fruitig op te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 staan erg veel mensen hier voor de deur, van alles en nog wat te verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Verkopen wat je niet meer nodig hebt kan een kans zijn voor iemand anders(Sorry, zat op verkeerde draad!!!!! Nu aangepast) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Anders dan bij ons toch jullie relatie met het koningshuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Koningshuis daar zit ik nu naar te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Kijken mag aanraken nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden