smart Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Nooit gedacht dat ik VM hier vanmiddag nog zou aan treffen, en ook PP is weer van de partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Gedachten van anderen kunnen je soms op zo'n mooi spoor zetten, daar waar eigen gedachten zo kunnen blijven doormalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Doormalen pfffffffffffffff ken ik alles van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Noem het wat je je wil maar ik zit er wel mee soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Soms heb je zelfs basebal knuppels nodig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Nodig, knuppels??? Riep iemand Bam Bam Bammetje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Bammetje met pindakaas, omdat je daar zo ehh ... sterk van wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Word je daar sterk van, ik ga NU twee broodjes eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Eten doe ik nu een kebab om kalm te blijven en geen knuppels uit de kast te halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Halen we NU die pindakaas bij Bam weg voor ze té bruin gaat verkleuren en nóg sterker wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Word je sterk van pindakaas, ik dacht dat je er heel hard door ging schaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Schaatsen... ik kan het woord even niet meer horen.... lente is in het land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Het land is getooid in het tere groen van alle nieuwe blaadjes aan de bomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 kennen we elkaar daarna weer wat beter virtueel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Virtueel leren we sommigen kennen, anderen ontmoeten we in werkelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Werkelijkheid is soms niet van de poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Haar feest is de ondergang van de vogeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Vogeltjes moeten dan sneller zijn hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Altijd doen wat je moeder zegt en dat vindt Bambam ook;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Waard om hun uitspraken te onthouden zijn ze zeker, al had ik vroeger niet gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Waard is het ook dat zij hun fouten óók maken of maakten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 zeggen we niet allemaal wel eens iets wat we in onze jonge jaren noooooooooooooit hadden kunnen denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 denken begin ik straks wel weer mee, erg vroeg nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 denken is een goede bezigheid, maar moet wel worden opgevolgd door daden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 daden zijn iets anders dan woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden