VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Mogelijk heb ik me dat ook al meermaals afgevraagd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Wel inderdaad, nu is ze er wel en eerder niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 sturen van lucht aarde water en vuur doet de Avarar, PP kan inlog procedures sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 sturen van lucht aarde water en vuur doet de Avarar, PP kan inlog procedures sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Antwoord op wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 wat denk je van even teruglezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Teruglezen tot wanneer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Wanneer het begin begon hè Dees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Dees is een vervorming van mijn echte naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Naam word gekozen door pa en/of ma bij de geboorte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 geboorte is het mooiste wat je als vrouw kan meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Meemaken van een geboorte doet helaas niet elke vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 bestuderen hoe het zweet langzaam in je schoenen drupt, ja leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Leuk is misschien wel 'n erg grote overgang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Overgang is geen pretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 prettig wordt het weer rond je 55ste dan komt de boel eindelijk weer tot rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Rust is in dit 55+ lijf helaas nog niet weergekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Pubers en gierende hormonen, het begin ipv het einde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 tegemoet zien moeten we de rustigere fase Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Fase van rust lijkt me heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Heerlijk, wil ik ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Geven en nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Laat mij het inderdaad maar wat rustiger krijgen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hoor dan hoe de vogeltjes zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hoor ik inderdaad, heerlijk, alleen al dat geluid geeft me een beetje rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden