smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Soms moet je je er tussen wurmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Wurmen is soms lastig als je weinig tijd hebt en ik hou van overzichtelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 overzichtelijkheid heb ik nergens in mijn leven:$, behalve in mijn woordenboek misschienB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Krijgt iedereen nu medelij met Jane vanwege haar gebrek aan overzicht; ik wel in elk geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Geval van heirkracht hier Cathy, overzicht gevraagd in het nederlandse trein netwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Netwerk klinkt als een poging tot overzicht, maar van heirkracht ken ik de betekenis niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Engelen fluisteren me net in dat ik zou kunnen googlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Engelen en zeker de Heer kunnen volgens de geschriften force majeur zijn, (jur, econ) lichamelijke of geestelijke, niet te voorziene dwang, waardoor de aansprakelijkheid voor iems doen of laten wordt opgeheven; force majeure Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Doen hoeft niet maar nothans is Force Majeur een veelgebezigde uitdrukking in Vlaanderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Was nog grappig ook, dat programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Programma gemist is een mooi programma voor als je een programma hebt gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Gemist heb ik je ervaringen mbt het vasthouden van een dikke en kwijlende baby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 baby die kwijlt?, dat deden de mijne nou nooit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 uit mijn herinnering aan huildochter geen kwijlen hoor of ik keek niet goed tijdens het overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 van kindjes krijgen ... en dingen die voorbij gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Gaan er nog forummers mee naar Den Haag op de 12e? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 De 12e ga ik niet mee denk ik, maar ik weet het nog niet, ik twijfel, ben er nog niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Uit zit er voor mij niet in want ik heb andere verplichtingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 verplichtingen houd ik niet van, dan moet je iets en ik moet niks eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 eigenlijk weet ik het ook nog niet, tja Weegschaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Weegschaal zou juist goed zijn voor het evenwicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Evenwicht zit precies tussen overgewicht en ondergewicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ondergewicht had ik vorig jaar nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nog steeds regen hier bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bah hier gaat het ook zo regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden