BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Voutje, verkeerde draadje. 2x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Weg is het moeilijke woord om op voort te borduren, er liggen weer andere mogelijkheden open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Open is dan wel weer heeeeeel gemakkelijk, alsof alles nog voor de boeg ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ligt alles nog voor de boeg, nou maak dan de borst maar nat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 NATuurlijk geniet ik van de zon vandaag, het kan niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Op, dat is het nu wel hoor, maar misschien volgt er morgen meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 meer is iets wat we toch allemaal graag willen minderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 meer van hetzelfde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Hetzelfde stuk van de zon, maar dan wat dichterbij en warmer please....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Please consider the environment before printing this woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 'woorddomino' , al toen ik heel klein was was domino een geliefd spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 politicus zijn is ook een vak, vandaar dat de ware politicus blijft en degen met alleen maar een grote mond, weer langzaam verdwijnen, gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Gelukkig is de titel van een lied van Stef Bos"Ik ben soms te blind Om te zien wat ik heb Verdwaal soms nog steedsOok al ken ik de wegVrij als een vogelDie de storm heeft overleefd De wind in de rugEn ik klaag soms nog steedsMaar ik ben gelukkigOok al zie ik het nietTeveel ontevreden met allesTe weinig tevreden met nietsIk voel me steeds lichterIk dans met verdrietEn ik ken zes akkoorden Maar ik gebruik er maar drieWant ik ben gelukkigOok al zie ik het nietTeveel ontevreden met allesTe weinig tevreden met nietsIk word langzaam onzichtbaar Verdwijn in de mistVerwissel mijn vroegerMet dat wat nu isZo loop ik verlorenGelukkig verdwaaldWordt altijd weer ergensMet liefde onthaalt" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Onthaalt worden wij, zelfs op mooie liederen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 liederen klinken door de boxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 boxen pietjeparel was eigenlijk het beginwoord en voor straks dus ontwaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 ontwaart er al iemand hoe woorddomino gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Gaat meestal wel goed toch, dacht ik zo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Zo;) is 't maar net, of voor de Friez(inn)en onder onder ons: sa;) is 't krek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 krek genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 doen betekent voor mij: niet langer uitstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Uitstellen kan prettig zijn; iets voor je uit te schuiven, nog niet aan de bak te hoeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 = Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hoeven, dat zijn de voeten van een paard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden