Spring naar bijdragen

dinsdag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dat hoop ik ook voor die hond. Vandaag zoveel fijne mensen gezien met geadopteerde asielhonden, echt tof!

In Oost-Berlijn zag ik ooit een hondje dat duidelijk doodsbang was van zijn baas. Ook een agressieve kerel die het dier kunstjes wilde laten doen. Ik had niet de moed om iets te zeggen, maar ben het nooit vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Dat hoop ik ook voor die hond. Vandaag zoveel fijne mensen gezien met geadopteerde asielhonden, echt tof!
In Oost-Berlijn zag ik ooit een hondje dat duidelijk doodsbang was van zijn baas. Ook een agressieve kerel die het dier kunstjes wilde laten doen. Ik had niet de moed om iets te zeggen, maar ben het nooit vergeten.quote>

Walgelijk dat soort dingen.
Ik weet nog dat wij meer dan dertig jaar geleden in Frankrijk op vakantie gingen.... heb daar zoveel zwerfhonden gezien, stonden bij de deur van de restauranten te wachten...
En ik zat dan met mijn gezicht richting voordeur... geen trek meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

@ Lenie: fijn dat je je kat weer teruggevonden hebt. Weten die mensen niet dat de kat van jou is? In dat geval had ik hem even teruggebracht!

@ Gestopt: vandaag ben je naar de fysiotherapie geweest voor pijn in je nek. Hoe is dat afgelopen? Hoop dat het snel verholpen kan worden.

@ Madelief: fijn om weer van je te horen. Ben je nu weer thuis?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal.

Ik blijf nog wat op. Maar niet te laat, want moet morgen aan een paper werken.

Yvonne, goh, hij heeft het wel goed ja. Tuin ter zijner beschikking, dagelijkse wandeling, hondenkoekjes af en toe... ik wilde dat ik zijn leven had haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZA komt steeds dichterbij. Vandaag medisch paspoort geregeld ivm de magnesium en de vit B12 die ik meeneem. Urine afgegeven bij de huisarts. Verder weer veel zooi weggedonderd. Ik heb veel nekpijn nu. Soort van prikkeldraad achter in de nek. Maar ik ben niet meer zo uitgedroogd als in de beginperiode van het afkicken. Dat gaat al veel beter en mijn tong is niet meer zo vies. Vandaag een relaxed joggingpak gekocht voor 12 euro en een slaap t-shirt. Ik merk dat ik alles gewoon helemaal goed hier in huis op orde wil hebben zodat als ik daar ben mij volledig kan richten op mijzelf en mijn herstel. Als ik dan terug kom kom ik gewoon helemaal in een schoon, rustig, opgeruimd huis terecht en kan ik van daaruit verder kijken hoe ik dan verder kan met mijn leven. Ik slaap nog maar drie nachten in mijn eigen huis.... en dan vertrek ik op 5 mei uit huis om op zondagochtend te gaan vliegen. Jemig, dat is hartstikke snel. Tijd vliegt. Drie weken geleden wist ik nog geen eens dat ik zou gaan...

Morgen is er weer een nieuwe dag. Ik ga even bij mijn ex-collega's langs om het hoofdstuk met mijn oude werkgever volledig af te sluiten. De ordner van mijn oude werkgever met alle papieren is definitief gesloten vandaag en in een hoek neergezet. Dan kan ik in latere periodes ook niet meer met allerlei confrontaties van mijn zieke werkverleden onverwacht geconfronteerd worden als er rondslingerende papieren zijn. Mijn huissleutel draag ik morgen over aan de beheerder van het huis. Het wordt echt echt nu aan alle kanten. Mensen met wie ik niet veel heb meld ik dat ik een maand vrijwilligerswerk doe en een maand ga werken. Gaat hun allemaal verder geen bal aan.

Vrijdag ga ik beginnen met alles inpakken en de map met belangrijke gegevens klaar te leggen die ik bij de hand moet hebben.

Tanden poetsen nu en slapen.... .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo grappig je te lezen gestopt

net een zwangerschap die zn einde

nadert, en het nieuwe begin dat dan kan inzetten.

Nesteldrang, perfectionisme, zenuwen, lichamelijke ongemakken;

benieuwd naar de nieuwe Gestopt die straks wordt herboren:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vergelijking met een zwangerschap vind ik wel mooi gevonden.

Gestopt, mooi om opnieuw te beginnen, maar, je draagt je oude leven toch nog op zekere manier met je mee? Of wil je dat niet?

(Mijn rugzak-avatar staat gedeeltelijk voor datgene wat ik uit het verleden op mijn rug meetors).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...