Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ach Trees je kan daar dan misschien leren spinnen, is ook erg rustgevend (meer dan die truien die ze soms van maken, zeker eind jaren 70 ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Trees ik zat net te denken hé, mocht je nu langer last blijven houden van die hoofdpijn, zou je je bloed eens kunnen na laten kijken misschien heb je wel een tekort aan iets. Vaak zie je bij mensen die veel gedronken hebben, een vitamine B. tekort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Maar Borrr, als Hannah dan maar terugkomt, want die van mij mot je echt 1 voor 1 doen uitlaten :-) dus wel ff mee bezig ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Spinnen Bol, de maandag ging niet door, en vrijdag de volley ook niet nooit in vakanties hier, helaas. Vroeger was ik daar blij mee, dan kon ik met de kinders wat doen.Nu zijn er nog weinig moeders met basisschoolkinders dus wie weet tijd om alles om te gooien. Maar ik sport evenwel hoor, zou niet zonder kunnen. En dichtgroeien, dat ook.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 En eerst mag ik met maatje te fietsen, richting Reeuwijkse Plassen het is weer prachtig weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Jáááá, het zonnetje begint hier ook te komen. Jammer, ik moet verplicht op iemand wachten, dan maar een RS (rondje strijkbout) Bed verschonen enz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Rondje Schaatsen zou ik wel zin in hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Meer dan een Rondje Solliciteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik heb wel zin in een Rondje Snoepen. Lekker een moorkop ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dagpact; Lytse Madelief Treesje Nancy Goeiemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 En een slinger voor Marc, Djack en Aicha! Aicha: fijn je weer te lezen en te horen dat het goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 maar jou lukt dat ook nog niet zie ik Jopie:D ik ben ook nogal impulsief en reageer voor ik bijgelezen ben ach ja aldoende leren we toch he fijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ze zeggen wel eens dat ouwe-mannetjes-pies vies is, maar dit is ook allerminst aangenaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goeie morgen Jop. Jaap en Nancy:sun: Hahaha ik word ook niet gehaald. Sjofeur in de file. Heb ik ff geluk. Kan ik het vandaag lekker rustigaan doen. Verder ben ik er met mijn fototoestel uit en maakt hij, dank zij mijn schoonzus, duidelijke foto's. Yeeeehaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Oh wat heerlijk voor je Bol, een onverwachte vrije dag! Bij jou ook zulk mooi weer?? Lekker om er dan met je fototoestel op uit te kunnen trekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dag allemaal, Even kort hier vandaag. @ Djack: 4 maanden jongen. Hou vol. @ Marc: ook weer goed bezig joh. @ Aicha: ik had je een tijdje gemist. Hoe gaat het? @ Lien: fijn dat je weer iets hebt om naar uit te kijken. Een puppy, heerlijk. Ik kijk hoever ik kom met lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 @ Madelief:bedankt voor het me op het dagpact zetten. We gaan ervoor. @ Aicha: je antwoordde al een paar berichten later. Geweldig meis. Nu je het schreef herinnerde ik me weer dat je toen op opname wachtte. Nieuwe start en nieuwe kansen. Mensen ik moet weg. Ga vandaag mijn buurvrouw en wandelmaatje bezoeken in de revalidatie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Zo, vanmorgen RHH gehad (rondje huishouden) , RH (rondje hond) RKERNM (rondje kan er niets mee) en nu klaarmaken voor RW (rondje werken) Ik wens jullie dus allen een mooie, zonnige, vrolijke, relativerende en fijne dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dag alle laterkomer! Ik ga RS doen....bah! Von werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Fijne dag Lytse en Yvonne! Ik ga me ook maar eens nuttig maken hier in huis, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik kom wel eens op een ander forum, sinds kort, en daar is één van de gedragscodes: Gebruik geen afkortingen. Misschien moeten we dat hier ook invoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: jopieISA (ik sluit af)ga in de zon liggenmijn slaapje kan ik ook daar doenheb nog wat in te halenvriendin is veels te snel bruindus ik moet er echt aan werken!GGA (ga goed allen)quote> HH......haha!!!Trouwens? ZON?????? Waar????Lekker gaan liggen Jopie!Geniet ervan, is je gegund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hihi. Ik een RP'tje nu, of rondje aan paper werken. Geen zin, maar ja, dan moet je maar zin maken, zou een goede vriend van me zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Zo, bed verschoond, knisperende frisse lakens. Dat slaapt vast lekker vanavond. Strijk gedaan en nog steeds aan het wachten op iemand die geen exacte tijd kan afspreken. Zal je zien dat hij tegen het einde van de middag komt aanzetten. jammer, ik had graag even op mijn fiets een rondje Amsterdamse bos gedaan. Maar een mens kan niet alles hebben, dus geduldig wachten maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: jopiepssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote> Eigenlijk vind ik dit niet kunnen Joop :$En nu echt wegwezen Von... dat wordt weer rennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden