Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 dingen vinden of niet vinden maakt iemand nog geen slecht mens Gunn Ik ga snel nog even iets doen. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Sprudje je bent helemaal oké hoor. Niet teveel van aantrekken dan is het zo over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: Spud......maar als iemand iets denkt te zien dan leest deze dat ook. Dus waarom nog moeite doen het tegendeel te bewijzen? ......En die instelling werkt echtquote> Spud, helemaal mee eens.Ook ik heb die ervaring.Nu ik niet meer drink kijk ik er anders naar.Ga er beter mee om.Toen ik nog onder invloed was, was ik een ander mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Gunn, Geweldig dat je het doorzet! Zet hem op joh. Vooral veel water drinken en gezonde dingen eten en als je trek hebt.... afleiding zoeken. Je weet het allemaal wel, maar nog even voor alle zekerheid. Ik ben zo blij dat je jezelf gaat aanpakken! Geweldig en hou vol!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Bol, 100 koikarpertjes... Ga je die opkweken en dan verkopen? Leuk hoor dat jonge spul. Wij hebben een vijvertje in een grote zinken teil. Vooral waterlelie en kikkers. Veel succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 :DHoi VM, Hoe krijg je een a.s. puber in een tas? Niet!!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Lieve Spud, Blij dat je er vandaag weer bent. Nieuwe mensen, geen idee van de historie! Ga door en vooral: voel je goed! Lytse. P.S. Ik stop even vanwege de dodenherdenking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Lytse, ik ook. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ja Lytse ik heb ze nu allemaal in een grote bak zitten dus niet meer in de vijver, en dan zie je ze pas echt goed. Eigen kweek en ik ben trots als een pauw. Hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je een beetje zonder pijn, de dag door kunnen brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Mooi is dat toch altijd he, die twee minuten stilte. Hoewel mooi niet goed gekozen is, eerder indrukwekkend. Bij het salueren kan ik het nooit droog houden, zie mijn vader dan, die was ook militair. We mogen dit allemaal nooit vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 i AM IN LOVE... sorry ik sluit hier af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Nou, ik ga maar. Dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Dag allemaal, Dodenherdenking weer voorbij. Sinds de dood van mijn schoonvader waren we elke 4e mei bij mijn schoonmoeder. Hij zat diep in het verzet en zij was koerierster. 4 Mei was altijd moeiliojk voor hen. Nu dementeert ze en op een dag als vandaag zeg ik: gelukkig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Klinkt fantastisch akelei. Ik weet niet of ik dat zou durven: ik ben alleen nog maar voor vijf dagen alleen op reis geweest, en toen lag mijn hotel van tevoren vast. Waar was je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Houtkachel Akelei, lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Haha ja het was slecht. Nu ja, een paar goede dagen gehad in het begin van de week. Slaap lekker he! Wij doen hier inderdaad niet aan dodenherdenking op 4 mei. Bij ons is 11 november, dag van de wapenstilstand, een belangrijke dag. Wellicht om de Grooten Oorlog hier in België erg zwaar was en veel mensenlevens kostte. Nederland was daar niet bij betrokken, geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Avond, ja echt wauwwwwwwww Ak. En je "klinkt" idd ook wauw! Wat ik me net nog zat af te vragen, ook iemand van vroeger, Alaine, die de krant las, ontbeet, ADB beantwoordde vanop haar home trainer, hoe zou het daar mee zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hallo Akelei, Fijn dat je weer heelhuids terug bent. Ik heb je gemist. In mijn vakantie drink ik ook iets meer dan normaal, maar wel volgens mijn eigen vastgestelde regels. Met bier vind ik het trouwens ook prima om alcoholvrij bier te drinekn. Thuis ga je gewoon weer over naar je normale patroon. Ik schrik een beetje dat je je medicijnen niet meer hebt ingenomen. Ik heb dat ook een keer gedaan met A.D. maar na verloop van tijd raakte ik enorm opgefokt. Wist ik veel! Het bleek dat je die medicijnen rustig moet afbouwen. Maar, bij jou is het goedgegaan. Welkom terug in het normale leven en gooi die peuken het raam uit (ik heb gemakkelijk praten, want ik rook niet:D) Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Nu even wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Slaap lekker lytske, en echt stoer da ge toch dat walken blijft doorzetten alleen ook. Pfffffff wou dat ik zoveel energie had... Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 goedenavond Akelei, welkom terug fijn dat je het zo geweldig hebt gehad toppie! allemaal een fijne avond nog, deze cochi gaat te bedde, half 5 op slaap lekker en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 goeie zaken morgen Co en truste voor nu:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 lekker he Akelei die eerste boterham met kaas weer lekkerder als een gebakje:P ha Sowhat fijn je weer te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ja morgen doen wa ge moet he cochi!!! Ik ga ook slapen, was best weer een lnge dag. Had tegen zoon van nu 11 gezegd " voor t donkere thuis" kwart na negen og steeds niks.... half tien, tja das dus alwel echt donker he... Stond ik net met de autosleutels in de hand klaar om em te gaan halen kwam er toch aan. Pffffffffffffffffffff Tieners........... Maar nu dus toch braaf piyemake aan en bed in en ik dus ook nu.. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden