gwen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Treesje, je hebt het toch maar gered, dit weekend! Dingen doen, hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: JaapGeen nood, gehaald hoor..quote> Shit.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Nee he, niet weer die ...schoenen! Ik loop altijd op laarsjes met schapenvacht gevoerd. Volledig afgetrapt, maar ze zitten heerlijk! Zo, nu aan de slag. Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Bol: spoelen met zeep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 nou das net zo erg Madelief mijn vaat is al klaar sporttas gepakt en dat op maandagmorgen net 9 uur oei oei gaat het wel goed met mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Goede morgen, buiten mijn crocs (paarse zelfs) heb ik nu (nog erger) van die witte aanstekers, die met gaatjes. Heerlijk om op te lopen maar alleen thuis want te beschamend om mee buiten te komen. En dat toilet in de tuin , mijn oma (die al 20 jaar dood is) had nog zo 'n toilet in de tuin en dat was eigenlijk een soort houten doos met een gat in. Heel eng vond ik dat! Gefeliciteerd Koh, nog vele jaren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 goedemorgen, het is weer maandag en alles is weer naar school!! weer rust en regelmaat, ik krijg dat maar niet voor elkaar in de vakantie!! poep vind ik dat, daar word ik erg sjaccho van, volgende vakantie anders aanpakken We hebben vakantie geboekt, we gaan een weekje naar ameland, heb er nu al zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 die witte heb ik ook VM drag ik in de sauna maar ga vd zomer vast nog door de knieen, onder een leuk zomerjurkje staan ze ook vast heel kek:o zo nu op de fiets om te gaan spinnen hoe gek kan een mens zijn fijne dag allemaal en VM de domino is all yours Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Lien hier net zo hoor!!! Regelmaat proberen in de vakantie?? Vergeet t maar. Ik ga dat toch ook es anders aanpakken de volgende vakantie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 VM maar hoe??? geloof dat ik dat elke vakantie zeg!! haha, beetje vrijheid mag wel, maar hier loopt het de spuigaten uit, rotzooi maken, de hele dag eten!!! gek word ik daar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Idd ja, hier ook. Ik voel me dan op den duur een soort van kok/ober ofzo. En dan alles laten vallen waar het valt en layten liggen tot ik het dan maar weer opruim..... pffffffffff Maar hoe ja idd. Hoe zonder dan weer te strikt te worden want het is tenslotte vakantie. Wel, nu ze al iets groter sijn (6 en 11) kunnen ze als ze om 8 uur wakker worden alleen een boterham nemen en mij al eens tot half 10 laten slapen (heel soms). Dat is al een vooruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hahaha Hannah, de was ophangen op 10 cm hak. Zie het zo voor me! Goede morgen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 ja dat is ook de pest eigenlijk, dat ze voor zichzelf kunnen zorgen, kunnen wij blijven liggen!! hahaha, maar goed, ben blij dat ik niet de enige ben. Nu ga ik in huis ff de stofzuiger halen en een dweil en vanmiddag een privesessie sporten bij kennissen. dat hebben ze aangeboden, zodat ik kan afvallen!!! want dat wil maar niet lukken, zou het de stress zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hannah, vergeet je panty met naad niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Of zou Hannah die naad er op tekenen? Dat deden ze ooit heb ik wel es gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik ga ook maar es aan de slag. Nog een hele berg was te plooien, strijken doe ik weinig nog. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 hahahaha, Nina, het is de kunst ze recht aan te trekken. Ik vind Hannah meer het type voor netkousen, met zo'n jarretelgordeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hahahahaha daar kom ik nog ff voor terug, die hannah! In jartellen de was ophangen. De BUREN!! hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik zie het ook gebeuren. hahahha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Gooeeedemoooooorgen en ja hier met zon en al dat maakt het opstaan toch een stuk aangenamer wat een vrolijkheid hier op de vroege maandagochtend behalve die crocs dan hè, daar word ik shagrijnig van Kohtje (tijdje niet gezien... hoe gaat het met je????) Van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 mogge, hier klein zonnetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hoi Toine Lekker sporten vandaag? Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 gaat lekker. sport veel, eet veel drink af en toe en gaat goed balansje gevonden zit me ook niet meer om alles druk te maken, maar leef zeg maar hoe is het u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Kohtje hoi, Van harte gefeliciteerd ouwe reus. Maak er een aangename dag van. Ik hoop dat de hoge macht je vandaag goedgezind is. De weergoden doen niet écht hun best, dat is een beetje jammer. Ga goed kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 das mooi Toine balans goed te horen! Met mij gaat het goed af en toe komt de trek langs af en toe denk ik ineens ik kan wel een glas drinken die gedachte gaat snel over naar nee dat wil ik niet meer nuchter en helder vind ik toch wel errug fijn! en wil ik dus ook niet kwijt ga dus voorlopig door op het droge pad Hallo heer Soothe u gaat gestaag Ik ga de handen laten wapperen latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden