fleurtje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goedemorgen En goedendag Bolleke toch :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hé lekkere kippebil van me:sun: Marije ik zou toch gaan als ik jou was. Eens praten met iemand die het eventueel wat makkelijker kan maken voor je misschien door medicatie, zou ik niet laten vallen. Het zou het een stuk makkelijker maken. Ik zou nu alles aangrijpen om maar niet meer te hoeven drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goedemorgen allen! Kom jullie even een fijne dag wensen, zal eens wat gaan bijlezen,met een bakkie koffie, zo weer werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Nog eentje die de dokter wil afbellen... Zit er soms een bepaald stofje in de regen die maakt dat mensen hun afspraken afzeggen? Maar ook voor jou geldt: gaan Marije... je weet donders goed waarom je die afspraak hebt gemaakt. was geloof ik iets met kont en blaren en auw :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Trouwens Fleur, wat zijn dat voor bliksembezoekjes? Nog even en je gaat er gelijk bij zeggen dat je ons prettige kerstdagen wenst alvast Jij ook goede morgen Bor, Gaby ook nog trouwens... Ennu Bor, doe de groetjes maar aan Suiker, dattie maar snel andere woonruimte mag hebben en de boel weer op de rails kan mikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Bor, hoi! Wil je hem ook mijn groeten overbrengen? Dagpact; Lytse Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik ben werken mensen. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Werk ze Bol. Lekker bakkie he Joop, niet te slap en niet te sterk... , goedemorgen overigens ook. Tis hier inmiddels ook weer gaan regenen.. Het mooie daarvan is dat alle kleuren in de tuin dan extra diep worden... en tis natuurlijk goed voor de plantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ook goeiemorgen Aakie... gek, volgens mij komen de berichten met vertraging binnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Pffff. das inderdaad een late Joop. Hoe laat moet je dan beginnen bij zo'n dienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Heel strak plan Akelei. En dan niet straks aankomen met het verhaal dat je je schoenen niet kon vinden.. en dat je daar zo van baalde dat je nog maar een troostontbijtje hebt klaargemaakt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 good sunny morning frumpeopletjes vanmorgen noodweer; dacht waarempel dat ik mn fietstocht moest gaan verzetten, maar nee hoor, engeltje heeft de wolken weggewaaid:D ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik slaap nadat ik (weer) gestopt ben ontzettend slecht, weet dat dit erbij hoort maar heeft nu zijn neerslag op mijn dagelijkse werk. Ik heb dus maar een mail naar mijn huisarts gedaan hoe ik hier mee aan moet, ben benieuwd wat hij ervan zegt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: YvonneNog eentje die de dokter wil afbellen... Zit er soms een bepaald stofje in de regen die maakt dat mensen hun afspraken afzeggen?Maar ook voor jou geldt: gaan Marije... je weet donders goed waarom je die afspraak hebt gemaakt. was geloof ik iets met kont en blaren en auw :$quote> ehm...ik ga die afspraak écht niet afzeggen hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 wat een weer, ga mijn zwembroek maar zoeken goedemorgen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Heee, das mooi en dat was de bedoeling ook Marije Maar kan me indenken dat het moeilijk is hoor. Jane, lekker fietsen dan maar Aakie heeft inmiddels de koffiekan geledigd , ik zet snel nog even een verse bak voor de langslapers en ga ook aan de slag. Toine... wel je sjaaltje omdoen bij het zwemmen he, anders vat je nog kou Mensen... maak er een mooie dag van, die zon denken we er zelf wel bij he? :rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Pfff, lijkt me heel moeilijk Super. Hoop dat de h.a. er iets op weet. Sterkte.. En nu echt uitloggen von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goeiemorgen mensen! Deze keer is de melk niet overgemagnetrond, dus ik zie duidelijk vooruitgang hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 nou bengeltje heeft ze weer teruggeblazen die wolken:angry: weeronline geeft een enkel drupje dus dilemma van tante emma uitstellen tot zaterdag of net als Aakje flink zijn?? laatste dan maar he van uitstel komt afstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ben benieuwd of de HA je vol wil proppen met pammetjes, Super. Hoop het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 de boter hier wel Gwen sweet 16 dacht even halvarine wat zachter te maken:huh: in de magnetron jawel! en zonder deksel dat ook nog heeft net haar eerste poetsles gehad nu de plaat dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 @Jane, regenpakje van dochter (gebruikt ze toch niet) onder de snelbinders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Oef, dat zijn prachtige explosies...halvarine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 dochter heeft geen regenkleding gwen not done:D en de zon schijnt weer niets zo veranderlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden