Emmaroos Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Niet al te venijnig zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Wijfie ik hoop zo voor je dat het je deze x ECHT gaat lukken meid. Dit is zo geen leven voor jou. En ook voor je omgeving niet. Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt, ook w.b. de vrijdagavonden. Misschien proberen om daar iets voor in de plaats te zetten zodat je niet in een zwart gat valt dan. Het is vaak niet zo moeilijk om aan de h.a. een verwijsbrief te vragen. Wat wel moeilijker is, is dat je je toch een stukje bloot moet geven, maar je zal zien dat het achteraf allemaal mee valt. Ga ervoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik denk Wijfie dat werk zoeken niet verkeerd is voor je. Ikzelf heb het gevoel dat je ook drinkt omdat je erg veel thuis zit. Met een man die, door zijn leeftijd, meer behoefte aan rust heeft. Jijzelf bent nog een heel stuk jonger, dus meer energie. Wat voor 'n werk zou je willen doen? Maar inderdaad, wat Jop. zegt, het moet geen vluchtgedrag worden. Dan verplaats je de verslaving alleen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Wijfie ik heb in mijn relatie met J. altijd geprobeerd om toch onafhankelijk te blijven, door inderdaad ook veel dingen voor mijzelf te doen. Dingen waar ik plezier in heb. Dit om een rede n.l. dat zou hij wegvallen, ik niet in een diep gat terecht zou komen. Ook was het voor mij een tijd van ontspanning en daardoor kon ik weer wat op laden. Want de verantwoording en de vezorging te moeten dragen voor iemands leven is een hele zware taak. Nu heb jij nog het geluk dat jou man niet erg ziek is maar wat niet is, kan nog komen. Dan is het zo belangrijk om iets, helemaal voor jezelf te hebben, iets waar je plezier in hebt. maar eerst maar eens afwachten hoe het nu verder gaat. Hoop dat het GGZ je kan helpen maar onthoud dat jij en niemand anders dan alleen jij de beslissing maakt om het eerste glas te pakken of niet. Niemand kan jou dat verbieden. Je moet het zelf doen. Ik denk dat het goed voor je is om aan jezelf te beloven dat, als je weer trek krijgt, je naar hier komt. Dan kun je daarna nog altijd kijken. Ik schrijf dit omdat je dan het gevoel zou kunnen krijgen dat je het niet helemaal af laat hangen van de trek, maar er zelf actief iets aan gedaan hebt. O en waarvoor ben je dan precies bang als het leven ophoudt voor je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Maar Wijfie wat zou je dan willen doen om daar dadelijk niet in terecht te komen. Iets wat je zelf leuk vind en waar je ook achter kan staan? Er zijn zoveel leuke dingen om te gaan doen. Ik ben zo benieuwd wat jij leuk vind om te gaan doen, wat voor 'n werk, cursussen, bezigheden, vakanties enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hoi mensen. Nou, er is iets geregeld voor mij. 'k krijg ied're week een persoon over de vloer die mij helpt m'n huis(houdelijke taken) op orde te houden/te handhaven. Hoe noem je zulke mensen ook wel? Ook wordt er naar een dagbesteding gezocht om-en-nabij m'n woning (op hooguit tien minuten afstand fietsen), zodat 'k iets nuttig om handen heb. Dus geen Voedselbank meer of Sociaal Restaurant. Er is een buurthuis waar 'k eventueel wat kantinewerkzaamheden zou kunnen verrichten. Er is ook een kerk (huiver!) waar 'k 't één en ander kan doen. Er lijkt schot in m'n leven te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goedemiddag allemaal Geen zon hier, maar broeierig warm met af en toe regen. Nog geen pijpenstelen, bakstenen of koeien door de lucht zien vliegen, Maar wat niet is kan nog komen hè. Eerst een felicitatie aan Gwen en Snoep Emmaroos , top je reactie van vannacht @Jen knutselen aan een mail en vervolgens niet sturen, ken ik wel. Heb je het toch van je afgeschreven, dat brengt ook iets. Maar zie dat je m later toch wel hebt verstuurd. Mooi! @Jaap hoe langer droog, lijken de biertijden misschien mooier dan ze waren, ook ik heb hilarische momenten meegemaakt waar ik nu nog om kan gieren van de lach en soms léék het makkelijker. Toch weet ik wel dat ik daar niet naar terug wil. Zonder bier is het leven zoals het is, met z’n mooie en minder mooie kanten. Ik kan mezelf nu tenminste gewoon aankijken in de spiegel de volgende ochtend, dat was in de biertijd de meeste tijd zeker niet zo. @Gunn, wat ga jij lekker zeg, om van te genieten, geeft mij een brede smile Heet dat niet Thuiszorg? @Jane, was te laat om te duimen.. Tja dat uitstelgedrag, hier nog een en ook een 16-jarige puber die dit heeft geërfd.. Hoe is het gegaan? Weet je al iets? @Jopie, wen je snel aan hè om niet alleen te slapen? Quote: één van de dingen van adb worden en blijven is ook: niet alles meer uitspreken –unquote Ik denk dat dit meer hoort bij de ‘algehele levenswijsheid’… zoals Jen al zei, Soms is het juist omgekeerd. In de drinktijd dingen niet uitspreken en nuchter wél. Tis maar net in welke schoenen je (ik) staat, maar die gedachte is natuurlijk de mijne. Iedereen heeft zijn eigen waarheid, waar een ander trouwens wel soms veel van kan leren! Trouwens hartstikke leuk jij en Spike. Jullie postings lijken zelfs de laatste tijd steeds meer op elkaar, dat was wat mij was opgevallen. Veel geluk samen Zoooo, niet iedereen gehad, maar ja is ook niet te doen, Leef wel met jullie mee hoor ! ohw jaaaaaaa @Smikkie voor gisteravond laat nog. Thanx, en hier the same to you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goeiesmiddags! Sjonge, wat een regen en files vanmorgen. Overleg was een makkie, me weer voor niets druk gemaakt van tevoren. Op de terugweg geen files meer, maar wel een waterspiegel op de weg. En nu weekend joeperdepoep. Gwen en Snoepie van harte Gunn, fijn dat je hulp krijgt. Hoop dat je wat fijns te doen krijgt. Wijffie zet hem op. De AA, daar ging je goed bij weet ik nog. En ook belangrijk om leuke of zinnige dingen voor jezelf te zoeken, zonder drankverleidingen. Jopie, vind het knap hoor die late diensten. Zou me helemaal slopen denk ik. Wat een explosie van groei in mijn tuin, wat een levenskracht, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 En in Engeland regent het katten en honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Dingen wel of juist niet uitspreken. En de manier waarop. Ook als je ze niet uitspreekt. Hoe ga je er dan voor jezelf mee om. Dat is een hele leerweg. Waar ik nuchter veel bewuster mee om kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 nou frummers komplimenten en dank voor het duimen en meeleven. mini-Jane (: halve kop groter dan maxi-Jane) heeft het achter de rug, weet niet hoe ze het heeft gemaakt, dus we laten het los en vertrouwen op een voldoende. En ik ga jullie vaker vragen te duimen! Er is een bod op ons lege huis! Laag natuurlijk, maar het opent de onderhandelingen, er komt een bureau keuren en de financien van potentiele kopers wordt onderzocht. Extra gunstig is dat ditr het enige gezin is dat niet eerst zelf nog moet verkopen, en ze zijn al 3 keer wezen kijken. Nu gaat het wel spannen hoor. en op de markt een zijden hemdje gekocht voor €1,00 zo maar ineens een beetje een geluksdag' kado Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Wijfie de angst om in een zwart gat te vallen is misschien niet terecht het lijkt erop dat je er al in zit de angst voor de angst is één groot zwart gat opkrabbelen en 1 stap tegelijk je leven kan er nu alleen nog beter op worden juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 be carefull out there Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 HA! Druk druk druk. We zijn allemaal gelijk. Hell no! *whoehahahahaaaaaaaaaaaa* Ik ben raar of zelden veroordeeld of onbegrepen geweest door iemand die geen alcohol probleem heeft . Integendeel. Hééééééééééééél soms een 'waarom doe je dat nu weer' maar daar verwacht ik het ook van. Spijtig dat andere die ervaringen wel hebben. Ik heb fantastische vrienden *klopte niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik verander elke dag Jopie, wijs. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Klinkt beter als kip Paniki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 ohw uuhm dat staat er dus echt hahaha kijk maar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Panische kip? Eerst nog achterna met het hakbijl dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Rooooooooood Hannah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 vandaar dat die drummer uit z'n dak gaat, teveel Paniki gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Animal heette die toch , die drummer. Geweldig is t ie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Jaaaaaaaaa animal, mijn favoriet whahaa gooi dan maar deze kant op Hannah ik hou wel van paniekkippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 ja nou ja gewoon effe logisch denken daar moet ik het dan maar mee doen ik heb niet zo'n blauwe jurruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Heb een nieuwe mobiel van alles op geïnstalleerd door dochter ben nu steeds me rot aan het zoeken en natuurlijk whats up wel lekker goedkoop ipv sms kost nakko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Succes met de paniek kip! Hou de messen al maar bij de hand. Ik ga hier ook es kijken wat er thuis komt uit school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden