Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 nou woon ik potdorie toch aan het water he?..maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om ook maar een duik te nemen. nee ik zweet liever weg dan dat. ik heb zo'n hekel aan zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik ga nog even een stukje sporten, kijken of ik er nog wat lui zweet uit krijg. Ik zou trouwens naar de camping gaan en de bbq aansteken. Vanavond songfestival toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 ah!!! nee nee, ik was alvast aan t spullen bijeen zoeken om te gaan toch maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 goede keus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 lekker VM...ff relaxen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja Jaap, maar hoewel ik dan niet blond ben (integendeel) krijg ik daar nog steeds de electriciteit niet aan gekoppeld. Ze hebben me al een of andere "europese stekker" laten kopen maar nog lukt t niet. Dus elentriek en internet al zeker niet (oh jawel, er is een hotspot in de toiletten!) dat lukt niet voor vanavond. Water ook niet trouwens. Maar dat is niet zo erg, dat kunnen we wel regelen met een tuinslang. En dat internet op de toiletten, (San oost dus. En ja het heeft mij ook een tijd gekost alvorens ik begreep wat zoon daarmee bedoelde) dat werkt ook maar half zijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat was de "niet jeanetterige" Kees van Yvonne Co. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hier binnen is het zeker warmer dan 30 Ik ga niet kijken, ik had een filmavond gepland maar daar zie ik denk ik ook maar van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 En nu echt weg anders zit ik hier over een uur nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja Lenie????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 ik (wij) gaan er ook vandoor! heb broodjes enzo ingepakt voor pick nick dus komt goed!! Fijne avond en tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 goehoed!!!... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ohoh, nét te laat om Vm een fijne avond te wensen ... bij deze dan!!!! Was vanmiddag in de tuin in slaap gevallen en tjee...het is opeens kwart voor 6, en ik zou nog wel studeren, pruil pruil pruil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Kees gaat trouwens wél kijken, Jen niet! Wel effe opletten allemaal, he?! En trouwens voor wie het nog niet weet : Kees is NIET Jeanetteriger. Let op zijn borsthaar... Voor de rest ben ik te slaperig, ga eerst wel effe bijtrekken in de tuin en dan maar de keuken in, gaaaaaap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 hihihihi..lekker toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Good evening folks, Heute weinig nieuws te melden van het front hier. Dus even tijd voor een korte update. Vandaag voor mij dag 18 van ADB, de drankduivel houdt zich redelijk koest tot nog toe. Wij zeggen dan “Ik zal maar hout vasthouden” en grijpen dan al eens naar ons hoofd. Btw voor diegenen die deze Vlaamse uitdrukking niet kennen hier de betekenis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afkloppen Dit is dus in feite een moderne toverspreuk. @Emmaroos: fijn dat je terug bent, ik begon je al te missen. @Gäääbÿÿÿ: linkerpink shift, rechterpink ¨, beide lossen en klinker typen waarop je puntjes wil. ^¨^¨^¨^ @Coco: ik ben eens benieuwd naar die triple zichtbril! Daar had ik nog nooit van gehoord. En dan nog met een sexy montuurtje ook, waw. @Jaap: Wallonie est très agréable de marcher dans la nature, mais on y parle seulement que français! @Liesje : wat een brute pechdag vandaag voor jou! Hier een grote bos :present:. @Lytse: hou je taai hé meid. Voor jou ook een grote bos :present:. En ook nog groetjes aan iedereen die ik nog niet genoemd heb, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 (Hijg hijg) ik hoorde achter in de tuin dat er hier over borstharen geschreven werd. Waar waar....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 whahaha..Proest, hou jij daar ook zo van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Net op tijd terug om over borstharen te fantaseren se! 't Is hier ineen keihard beginnen regenen, maar nog steeds heet:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 mmmm...wel warm, geen borst haar nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou niet nog eens die discussie over borstharen hoor, dat was 2 dagen gelee. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou Coco zolang ze maar niet gaan zeuren dat die van mij eraf zouden moeten ofzo, ben nooit erg gladjes geweest ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Leen ja dat is voor mij het einde hoor. en dan nog een staartje dan is alles compleet. O ja en een 1300 cc mag hij ook best onder z'n poeperd hebben. Ja Co dat was ikke. Struikelde bekant op m'n platte muil. Whahahaha heb je geen foto van je borst Drakie. Ben zooooo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 whahaha...... op het staartje na ben ik het met je eens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden