gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Agnes, van Peter van Straaten,fictief kroegtijgster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Agnes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Peter van Straaten, onze ervaringsdeskudige. Hij vond dat doorzakken maar niets. Hij wilde op een infuus met alcohol aangesloten worden. niet lam worden, maar in een milde ontspannen roes, gedurende de dag en de nacht. Inderdaad ja, die Agnes. Pracht tekeningen over verloedering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik heb al oranje beestjes van de C1000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Thnx Jaap, ja die! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: Soothe....De één houdt van de moeder en de ander van de dochter.....quote> Dan toch niet eerst de dochter en, na lang genoeg droog staan, de moeder?Maar Soothe, niet te serieus opvatten mijn eerdere opmerking, al geloof ik niet dat muzieksmaak zo snel zal veranderen. En al dan geen kroegtijger heeft ook met leeftijd te maken. Alcohol of niet. Voor wie slapen gaan, een goede nacht en morgen een droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Peter heeft altijd prachtig getekend over zijn grootste hobby.... mis hem in de krant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Muzieksmaak, of smaak en voorkeuren hoeven niet per se te veranderen. Wel komen zaken in een ander perspectief te staan. En met deze vage mededeling laat ik u achter. Een fijne nacht, hier waait een koel briesje door het huis, lekker is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Slaap goed, Coco Gefeliciteerd met je 3(drie!) maanden in de woestijn... T'is heel fijn in de woestijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 @Coco: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Trusten Dylan. Toen ik 17 was speelde ik Dylan grijs. Het kan verkeren. Ja hij is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Jaap ik houd erg van Jazz, maar dat pakt me niet meer. Ik was vaak in het bimhuis. De jazz vind ik zonder slok niet meer echt je dat. Één van de weinige dingen waar ik m'n voeling mee kwijt ben. Het rauwe is een beetje weg. In het begin kreeg ik er een trigger van. Jazz en een pilsje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoi Spud:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ziek is dat Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Coco Flanel 3 maanden: ik wens je nog zeker 3 jaar zo hier te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 ach Spuddeke in en in triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Echt ziek wat een wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Jij niet Spud, die gifstrooier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Beste mensen weltrusten. Hond uit en slapen. Coco opzouten. Zo is het. Je kent het hele repertoire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Spud trusten. Ik let altijd scherp op het beest. Hij mag nooit iets oppikken. En als ik daar woonde deed ik de hond een korfje over de neus. Ga goed Spud. Mijn dierenvriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: SootheTrusten Dylan.Toen ik 17 was speelde ik Dylan grijs.Het kan verkeren. Ja hij is goed.quote> Doe ik nog steeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: jane4op wie doel je jen?goeienavond trouwensquote> Sorry Jane, was even een korte opmerking van mij he? Het ging zeker niet over iemand op het forum. Ik liet even mijn frustratie los: al drie dagen aan het wachten op een aannemer die een werk zou doen in mijn badkamer. NOOIT belt hij om te zeggen dat hij niet kan komen, hij komt gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaal,Jen je vroeg nog of niet drinken als je werkt in de horeca wel vol te houden was of zoiets.Ik kan je geruststellen, nee dat is niet lastig, gewoon niet drinken als ik niet wil.En ik werk alleen met mooi weer in de weekenden in de horeca, doordeweeks heb ik een andere baan.quote> Mooi zo, AlbertRemmo. In de stad waar ik woon, zit de horeca vol alcoholisten. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 ok Jen fijn om nog even te lezen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden