Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 juni 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!! :rose:

Meneer schilpad was supergrappig. Vanmorgen was ie vroeg wakker. Hij zat net in het hoekje onderaan de trap en daar is het nogal redelijk licht.

Je zou denken dat ie dan gewoon naar buiten trippelt aangezien het al een lekker weertje is maar nee hij draaide zijn kont de andere richting uit en ging een donkerder hoekje zoeken om nog wat bij te slapen :D

Nog niet goed wakker peins ikke.

Gwen, van harte!!

:heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jane en Jen.

Borrie ontzettende kanjer van me. Wat ga je toch goed hé? Je bent een voorbeeld voor mensen die het na lang proberen, en de moed opgegeven hebben, het jou toch gelukt is om ADB. te worden. Knap hoor meid. :sun::heart:

Ja Jane, ik ben ook zo blij dat ik eens die stap genomen heb. Ik verdien het.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zekers te weten Bol; en

hierin ben jij ook weer een voorbeeld voor mij:heart:

Gwen meis van harte en ik hoop dat je een leuke dag hebt

met heel veel kadootjes.

:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lieve Frummers!

Gwen van harte Gefeliciteerd :musicnote:

Ik mag zo werken, heb bijna niet geslapen vannacht, maar lag (net als jij Bol ;) ) niet te piekeren/malen, maar eigenlijk meer mijn zegeningen te tellen, ik was inene zo gelukkig dat ik niet meer hoef te drinken, wat een krankzinnigheid bracht die drank mij, en het lijkt wel alsof dat nu beetje bij beetje wegebt, ik weet dat ik allert moet blijven, daarom blijf ik mijn refu slikken, maar de hel van angst/zelfmedelijden en eenzaamheid laat ik meer en meer achter me, het is echt de moeite waard!!!

:huh:

jammer, dat ik zo eigenwijs was, om steeds te moeten denken dat ik toch drank nodig had op bepaalde momenten, dat hen ik helemaal niet, sterker nog, juist niet!!!

Ik hield gewoon een achterdeurtje open, en als mensen me dat zeiden ontkende ik dat ook nog :$ , arme ik, niemand begrijpt me, ik moest wel drinken, die craving was hel, maar om de craving te verminderen moest ik daar wel doorheen, en geloof me, het is het waard,

ik wil alle nieuwkomers zeggen, het is WAAR! Probeer die 3 maanden eens, kan je daarna altijd weer gaan drinken als het niet bevalt,

dit zeiden ze ook tegen mij, en ik heb er (te) lang over gedaan, nu is mijn nuchterheid het allerbelangrijkste!

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Gaby.

Toch maar in het vervolg je zegeningen overdag gaan tellen hoor ;)

Maar fijn dat het zo goed met je gaat.

Hier gaat deze dame eens hard aan de slag.

Ik kom straks nog wel even tijdens koffietijd binnenzeilen voor een stukje taart hihi...

Meiden.... fijne dag ... laterrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ook nooit bij de bakker Von, vandaar ook.

Maar heb zo een verjaardag na de training en wie

weet heeft volleymaatje het ook wel in huis.

Ik at het een week geleden voor het eerst sinds jaren weer

en ja, toch wel ellug lekkellll:P

Eerst gaan trainen maar dan

en de calorietjes verbranden

dan mag ik weer ff.

Fijne dag allen

en even een heel dik kompliment

voor alle nieuwe mensen die ik lees;

wat gaan jullie goed en wat hebben jullie

je het forum goed eigen gemaakt.:present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen!

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Ik voel me gewoon jarig!

ik vier mijn verjaardag in Limburg;

dusssssss de keuze uit de volgende vlaaien;

-kronselen-mit sjoem

-zwarte proeme

U roept maar!

En als mijn peetantetje vanmiddag ook nog afkomt,

doe'k echt gek en haal ik er gewoon nog een

paar van die vlaaien bij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen, ik begin aan dag zes, kan je dat geloven!

Heb me verslapen vanmorgen, maar was nog net op tijd op mijn werk. Dat is wel straf, want als ik dronk ben ik steeds op tijd uit mijn bed geraakt, maar wel in ellendigere toestand.

Ik zal het maar als een goed teken beschouwen, dat mijn lichaam begint bij te slapen?

Ook staat mijn gezicht vol rode plekken, amai!

Gelukkig heb ik ergens gelezen dat na de vijfde dag huiduitslag kan optreden als gevolg van de ontgifting. Ik zie er uit of ik de hele nacht heb liggen zuipen!

Water, water, water, ...

Ja, ik ben grondig mezelf aan het observeren wat er allemaal gebeurd deze eerste dagen.

Lavendel is inderdaad een fraulein.

Als ik jullie post lees, hoor ik zelfs jullie stemmen erbij. Grappig! Zou wel is weten wat het verschil is in de realiteit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal,

Ik begreep van Lytse dat jullie mij misten en bezorgd over mij waren.

Aan de ene kant heel lief van jullie en fijn om te merken dat ik gemist wordt. Aan de andere kant voel ik me een beetje schuldig want ik had wel even wat van me kunnen laten horen.

Maar het gaat heel erg goed met me, ben alleen erg druk geweest.

Na die ziekenhuisopname heb ik een paar dagen rust genomen voor mezelf en daarna heb ik een druk maar superleuk pinksterweekend gehad.

Na de pinksteren ben ik weer aan het werk gegaan.

Ik ben nu bijna twee maanden van de drank af en lichamelijk heb ik het ook heel erg zwaar gehad.

Ik heb dat hier ook wel beschreven hoe dat ging en wat dan steeds weer terugkwam wsas die enorme moeheid.

De laatste tijd was het ook zo dat als ik een dagdienst had gehad, ik bij thuiskomst direct naar bed ging. Tenslotte zat ik om half zes dan al aan het ontbijt en om vijf uur was ik pas weer thuis.

Slopend voor mij, ook omdat het werk zelf heel vermoeiend is.

Ik ging dan tot 7 uur naar bed en om 9 uur weer.

Nu kan ik het al volhouden om op te blijven na mijn werk.

Zelfs na het werk lichte klusjes te doen in de huishouding en het eten klaar te maken. Wel is het dan zo dat ik om half tien dan echt plat ga.

Zo is het dan gekomen dat ik voor het forummen geen tijd had en nu heb ik een vrije dag en ben ik er even weer.

Ik ben echt zo blij om te merken dat het elke dag met sprongen vooruit sinds ik niet meer drink.

Wie had dat gedacht twee maanden geleden maar het is een genot om dat te merken.

Het is echter ook een hel van een strijd en dat is ook dodelijk vemoeiend maar het is zo de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik begin net met bijlezen. Allereerst Gwen: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het zal een hele andere verjaardag worden dan verleden jaar! :present::present::present::present::present:

Bor,

Ik moest gisteren lachen om je posting over geelgoud e.d. Het liep inderdaad een beetje door elkaar heen, maar nu is het volkomen duidelijk wat je bedoelde.

Goed dat je er nog even op teruggekomen bent.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby,

Die voor jou magische 5 maanden! Zo fijn dat het goed met je gaat. De knop is werkelijk om hè. Maar inderdaad: alert blijven, want de voorbeelden zien we hier ook van hoe het toch weer mis zou kunnen gaan.

Jen,

Succes vandaag met studeren. Ik vond maakwerk ook altijd minder discipline kosten dan studeren. Meld je vanavond nog even hoe het gegaan is?

Fleurie,

Zelfs schildpadden hebben leuke kanten als je hun karakter eenmaal kent!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...