Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 juni 2012


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen lieve mensen,

Dank jullie wel voor alle aandacht gister!

Was zowaar echt jarig!

M'n eerste nuchtere verjaardag sinds ik me kan herinneren...

En dat voelt goed!!!!!!!!!!!!!!

Marjo, fijne dag vandaag,lekker taartjes eten!

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Mooi gezegd Spike! :present: En al lang droog, goed zeg!

Ik ben benieuwd hoe het met Rae gaat...

Hoop dat hij nog online komt of al terug is gegaan.

Ik doe mee aan het dagpact, het wordt nu elke dag moeilijker en ik heb een mega ruzie met mijn man omdat ik hem erop uit heb gestuurd voor pillen :$ Stom Liesje. Baal van mezelf.

Iedereen geniet van de koffie en het tuinieren (Suiker ;)) en ik hoop dat we allemaal dit weekend weer goed doorkomen!

Liefs, Liesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Zowaar uitgeslapen, das lang geleden, wel vreemd gedroomd, heel raar, kan het ook niet echt plaatsen, heb al wat gezocht bij droomuitleg enzo... maar goed, missch valt het kwartje later deze dag, kan hem nu onthouden ;)

Marjo :musicnote: voor je verjaardag!

Spike :present: mooie posting, ik weet dat Rae daar wat aan heeft, en ik hoop hem vandaag nog even te zien hier,

Rae, ik lees hier wel eens ''bek op het stuur en trappen'' dat zal het nu voor jou ook zijn, moeilijk, maar velen hier zijn je voorgegaan, dus niet onmogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4
Het kan ook als forumvervuiling worden gezien Michael
of zelfverheerlijking.
Bij mij werkt het averechts in elk geval.quote>


Zeer zeker zo Jane, als het bewust gedaan is.
Voordeel van de twijfel voorlopig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jen volgens mij kan iedereen gewoon foto's plaatsen op facebook hoor, vriendinnetje zette laatst een foto van mij en haar dochter op fb, kan gewoon, is dat dan een nieuw iets?? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk ;)

@Bol, leuk filmpje, kijk daar kan ik nu om lachen,(heb 'm meteen op fb gezet!) ik betrap mezelf wel vaker de laatste tijd dat ik lach om iets, gewoon zonder drank,

was van de week bij oud drinkmaatje die 5 mnd 4 dagen in de week in ambulante zorg was om af te kicken, ik wist dat ie in het weekend altijd helemaal ''los'' ging, maar dacht dat ie doordeweeks ook dronk, maar viel erg mee, toch in zo'n heftige behandeling, hij vond het erg goed en had er veel geleerd, heb zijn boeken gezien, zag er goed uit, ze kregen ook RET therapie, heb het gegoogled en je kan er online mee oefenen ,http://www.leren.nl/cursus/per...it/ret/wat-is-ret.html , misschien ook handig voor sommigen hier? Voor een ieder die wel eens last heeft van zichzelf ;)

maar bleek dat ik nog veel meer dronk dan hem :$ , ik moet me echt allert blijven dat ik vreselijk veel mazzel heb gehad, dat ik mijn werk nog heb, ik had echt niet door moeten drinken, voor mij is het dus echt heel belangrijk om niet te gaan denken ''ach bij mij viel het wel mee, ik heb alles nog, werk etc... , ja idd maar als ik nu ga drinken zet ik dat op zeker op het spel, denken dat ik niet zo veel dronk???zo'n 60 eenheden per week, is absurd veel! ik heb echt een alcoholprobleem, en niet zo zuinig ook, ik ben heel blij met mijn nuchterheid nu, en ik bedenk me net, ik vind december altijd zo moeilijk, als ik nu doorzet, is december iets om naar uit te kijken, want dan mag ik mijn 1 jaar droog vieren, yes, ik ga ervoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...