witte Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Boeken verkopen op een rommelmarkt loont ook echt de moeite. Goeiemorgen allemaal. Wat jammer he dat het zo een rot weer is. Er worden hier allemaal aktiviteiten georganiseerd, jammer van al dat werk:( Igor:heart: Snoepie en Sha, veel gezelligheid vandaag samen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Hoi Witte, Lang geleden zeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Emma, thnx voor de tips. Ik moet er snel mee aan de slag, merk ik. Weg ermee, Clean the clutter! Ziekenhuis is een goeie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Fijne (droge) dag Gwen Hoi ER, das zeker een tijdje geleden idd. Je gaat goed he, fijn voor je!! Ben je helemaal goed hersteld van je (wat was t ook alweer) je blindedarm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Witte, een kraam huren op een boekenmarkt, en aan het einde van de dag het restant verpatsen aan een handelaar...of doneren. Aan de slag, Gwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Ja precies Gwen zo doe ik het ook als we op de markt staan. De boeken die overblijven die doneren we aan de kerk. Enne misschien mag je van jezelf heus wel 2 boeken houden, die dan symbool staan voor alle boeken waar je afscheid van hebt genomen. Ook dat hoort blijkbaar bij het afscheid nemen van "oude Gwen" Ik wens je er suc6 mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Nog niet helemaal Witte. De pijn zit er nog een beetje. Moet ook 2 liter water drinken op een dag en dat valt me zwaar, vooral op het werk. Dinsdag heb ik een rotonderzoek, colonscopie. Zondag zit ik op een vezelarm dieet, maandag moet ik 3 liter pre-pep drinken en moet ik vanaf 13.00 nuchter zijn, zit dan dus de hele dag op de wc, hahaha. Dinsdagmorgen vanaf 6 uur nog een liter pre-pep en om 11 uur het onderzoek, brrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Goh, Emma. Sterkte hoor! Zal aan je denken, dinsdag 11.00.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Dank je Gwenn. Ik ga de badkamer even schoonmaken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Jeemig Er, wat klinkt dat niet lekker.. Ik wens je er sterkte mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 goeiemiezerigemorgen:o nou ja de zon komt vanmiddag volgens het weerbericht. Em is pre-pep net zoiets als bitterzout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Goeiemorgen Jane:heart: Ik ben een beetje gul in mn hartjes vandaag Zomaar hoor, zit geen reden achter. ik zou zeggen geniet ervan:) Maar goed dat Hannah niet binnenkomt anders zou ze er ook 1 krijgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Goeiemorgen allen, Lees in de krant dat de vitamines in bier slank maken. WHATTTT? En al die bierbuiken dan? Nou ja, met mate natuurlijk, met mate.... Gelukkig heb ik nooit bier gelust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Ha Witje zat ff Harrie jekkers te beluisteren op t balkon:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 heerlijk... nu nog lekker zonnetje en nederland winnen ohoh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 rastafari mann... dikke joint verstand in het oneindige wow hihi nee hoor.. die tijden zijn voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Te grappig he Jane die Harry Jekkers. Heb je ook geluisterd naar dat stukje wat op de rookdraad stond? Oranje voetbalshirt al aan Toine, Ben je er klaar voor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Ja, juist Witte, en ik ga er meer van luisteren later op de dag, kom ik ook een beetje in de hup Holland hup-stemming. eerst maar wat oranje versieringen aan gaan schaffen zo. Toen ik nog op de Oranjeboulevard woonde had ik eenkeukenkastje vol van dat spul, allemaal naar de kringloop toen ik ging verhuizen. nu een beetje spijtoptant. Daar maar beginnen met neuzen dus, zal de 1e keer niet wezen dat ik mn eigen spullen terugkocht:$ fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Ik hoop dat men het vanavond niet moeilijk krijgt met de sfeer en trek die er bij voetballen hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Goede middag, als ik het goed begrijp speelt vanavond Nederland? En wat als ze verliezen? Liggen ze er dan gelijk uit? Of gaat het met punten? Er is een nieuwe frituur open gegaan hier, op loop afstand zelfs. Toen ik klein was was er altijd een frituur vlakbij maar tegenwoordig moet je ook in Belgie al zoeken naar een echte frituur. Gaan er dadelijk halen, zoals vroeger, met een grote pan van thuis die ze daar dan vol friet scheppen. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Hoi, Blèèèh wat een slecht weer. Laters wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Goedemiddag allen, Wat stilletjes hier. Allemaal al in de ban van oranje? Het is hier koud, guur, storm. Niks aan. Werd het maar zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Jane, nee dat is een middel wat je darmen helemaal leeg haalt. Zit dus veel op de wc....hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Rapi, nog gefeliciteerd met je stageplek, goed hoor. Maar waarom heb je ontslag genomen? Kun je na je stage niet meer op dat adres werken dan? Wel fijn dat je nu iets hebt gevonden na zo'n lange zoektocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Wat denk je dan dat bitterzout doet Em?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden