Madelief Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goedemorgen mensen! Lekker, koffie:) Gwen, heb jij een beetje lekker weer? Hier regent het gestaag. Tsjonge, ik mis een heleboel mensen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Lieve Rudy, Ik heb al vaak veel steun gehad van je helpende woorden. Dank je wel daarvoor! Accepteren en uitwaaien... Dat lijkt me ook de beste keuze. Ik krijg wel de kriebels als jouw "monkey on the back"zich roert... Maar verhuizen is ook afscheid nemen.. terug kijken op mooie en verdrietige momenten... Succes met het vwatuurke vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Hoi Madelief, ja, ik mis ze ook. Hopelijk is het maar tijdelijk, en is het forum snel weer gezellig als vanouds... Ik vind mijn eigen koffie niet eens lekker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik ga mijn yogakloffie zoeken. We hebben een Amerikaanse hippie-yoga-juf in het dorp. Om haar 4 kinderen te voeden geeft ze ons, de dorpsvrouwen yoga... Hahaha, zelfs tijdens de zonnegroet zijn mijn Italiaanse buurvrouwen nog recepten aan het uitwisselen! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goedemorgen allen, Ben nu pas uit de veren, maar voel me vanochtend een stuk beter dan gisteren. Weekend voor de deur maar vandaag veel klusjes in huis te doen. Dat krijg je als je teveel drinkt dan versloft een hele boel. Dus ik moet letterlijk schoon schip maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goedemorgen roodborstje, Heel herkenbaar, hier hetzelfde... heb al veel opgeruimd en je weet het, een opgeruimd huis geeft een opgeruimd hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goedemorgen allen, Vroeg uit de veren vandaag, kon niet meer slapen,jammer als je vrij bent en het weekend moet werken. Suikertje, veel sterkte met verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Liesje, vervelend dat je zo'n pijn hebt zeg. Hoop dat het snel beter wordt. Kameleon, wat fijn voor je dat je steun aan mensen van het forum hebt gehad. Succes straks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goede morgen allemaal. Hier regent het buiten en vanbinnen in mezelf. Lavendel voelt zich enorm dom en verdrietig. Ben gisteren overdonderd door een drang om iets te drinken. Dus ik begin terug met dag 1. Was er een aanleiding? Geen idee. Misschien emotionele toestanden van de voorbije dagen. Ik voel me alvast lichtjes in shock omdat het zo snel ging en overweldigend. Mijn stoppen sloegen precies door. De voorbije uren was ik heel boos op mezelf, voelde me waardeloos, hopeloos...maar dat helpt me nu ook weer niet. Dus ik sluit me vandaag aan bij het dagpact, ga seffens naar de huisarts om terug maar iets te laten voorschrijven. Helemaal zonder pillen gaat toch heel moeilijk. Eén ding is zeker: af en toe iets drinken is helemaal niet weg gelegd voor mij. Ik herlees nog is "de cirkels van Dijk" en zal verder lief zijn voor mezelf vandaag. zo stom.......................Ik wil het écht kunnen, vandaag misschien wel meer dan ooit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertquote> Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Emmaroos, het is inderdaad fijn om steun te krijgen van mensen van het forum, het werkt echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goeiemorgen mensen. Wat een verschil met gisteren dit weer wat ben ik blij dat ik gisteren heb uitgebuit zeg. Rudy, sterkte:heart: ja en voor de anderen die dat nodig hebben ook, Rae, Lavendel, Suikertje, Liesje, Kameleon. Rickert met de verfklus en Albert met je gebit; sjonge wat een toestanden allemaal. Hoop dat het zonnetje snel weer doorbreekt in jullie levens. Zelf zit ik in een "goede" periode, heerlijk is dat, na ook strubbles zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Lavendel, Ik had deze week ook zo het gevoel om iets te gaan drinken, alles liep fout en ik was daardoor behoorlijk geïrriteerd. Heb het niet gedaan, was daardoor weer behoorlijk chagrijnig. tot het besef kwam, was hier op het forum door iemand geschreven, irritatie of what ever, is nooit een excuus om te gaan drinken. Ben dus maar ramen gaan zemen, gordijnen gewassen etc. toen was het voorbij en was ik trots en tevreden, niet gedronken en schone ramen. Meid, zet hem op je kunt het, verstandig dat je even naar de HA gaat. Ik kan het ook niet bij 1 glas laten, dus probeer het maar niet eens meer, Warme groet en heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Lavendel, jammer maar weer verder gaan. Je zegt naast de dingen die niet goed voor je zijn, zoals dom, stom, waardeloos enz enz, ook dingen die wel goed voor je zijn en dat is hoopvol. Het is gebeurd en je hebt er van geleerd. Dat is belangrijk en ik hoop van harte dat je huisarts je iets wil voorschrijven. Ik kan het ook niet alleen en heb de Refusal nodig. Gewoon om sterk te worden en de drank achter me te laten. Op een dag kan ik het er zonder en ben ik sterk genoeg maar nu nog niet, nog lang niet en dat is niet erg. Ga ervoor meid, echt, het is het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Verdorie, nu ben ik weer mijn autosleutels kwijt, ik moet sigaretten halen, mijn andere verslaving haha Ik ga zoeken en ben weg, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Albert Lavendel Rosa Ha, ik had een heel bericht getypt en toen drukte ik weer per ongeluk op het rode kruisje. Nou, misschien maar beter ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Lavendel, goeie moed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Was het dan een boos bericht, Rosa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Nee hoor Jen! Het was niet belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Dank je Jane4, Emmaroos en Kameleon. Het is toch ook een goed middel om mijn blunders hier te mogen zeggen en kunnen toegeven. Zo krijgen ze de juiste aandacht en ontkracht ik het fobische gepieker er rond. Tx jullie allen. Ik zet mijn schouders er weer volledig onder en onthou wat ik geleerd heb. Ramen poetsen dus! ( grapje, hoor, maar een hele goede tip!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Lavendel, succes, het gaat je vast lukken! Ik ga er weer vandoor. Dit weekend hebben we een verjaardag te vieren dus moet ik het huis weer spic&span maken en heel veel taart, chips etc. inslaan. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Tx Rosa en Jen. Ik trek me weer op aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 wat een weer zeg blehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 mogge borr alles goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden