Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ingewikkelde draad vandaag, of ligt dat nu aan mij? Ik ben alleszins de draad kwijt. Dus wat wilde ik nu eigenlijk zeggen? Dat weet ik ook al niet meer. Goeienavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Jen, Woorddominodraad ook al ingewikkeld maar toevallig toch juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Originally posted by: lavendel1ik heb het keimoeilijkquote> lavendel,Wat is er loos? Heeft dat met je gewicht te maken of met iets anders, trek of ...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Travel dag 8? Wie ben je nu helemaal? Je bent Travel , en al 8 dagen droog. Heel goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Originally posted by: FrodoJen,Woorddominodraad ook al ingewikkeld maar toevallig toch juist. quote> Men ziet mij vandaag over het hoofd op de dominodraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Originally posted by: Jen Originally posted by: FrodoJen,Woorddominodraad ook al ingewikkeld maar toevallig toch juist. quote> Men ziet mij vandaag over het hoofd op de dominodraad quote> niettusss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 als je redelijk rustig bent en van plan om het te blijven, dan ligt de onrust op de loer, lijkt me. Ook lavendel komt me ontzettend onrustig over, of vergis ik me? Bij mij is onrust een vriendje van verveling, dus de alarmknop staat hier op bloedrood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Bolletje . Dank je wel voor je positieve berichtje. Ja ja, vandaag dag 8 en de komende twee weken geen bezoekjes of afspraken die zouden kunnen triggeren. Maar dat zegt niet zoveel. Ik weet nog goed dat ik de vorige keer zo goed ging met stoppen en op een gegeven moment raakte ik steeds meer gespannen. Toen gebeurde er iets kleins op mijn werk aan het einde van de dag, een collega kwam ff vervelen. Iemand, met wie ik eigenlijk niks te maken heb. Toen ging het ook mis. Om niks, een futiliteit, de moeite niet waard. Dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Lieve mensen, Ik meld me droog af en wens allen een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 In bed gaan de meeste mensen dood maar worden ook de meeste zwanger, mooi evenwicht eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedenavond allemaal, hoi Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Hoi, hahaha,was het maar vrijwillig... Het is helaas gedwongen, want ons eigen project... Gelukkig hoef ik alleen te koken en de moestuin bij te houden.. Ik heb een heeel slechte rug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Albertina, nog gefeliciteerd met je anderhalf jaar! (toevallig was mijn sponsor gisteren ook anderhalf jaar nuchter, jij bent toch niet mijn sponsor???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Albertina, proficiat......super van je!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ja, Hannah, we hebben dit 15 jaar geleden gekocht, en bouwen als we geld hebben gespaard.... Een 1000 jaar project, dus. He, goed je uitslagen! VSM heeft hele goede ijzer supplementen. Slik ik ook, en de laatste uitslag was verbeterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Hoi Tine! Jij gaat ook weer steady, 17 dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 pillenboerin.... die jou de stuipen op het lijf heeft gejaagd... het hele weekend. Vraag ik me af.. zou ze dat wel beseffen? Ik had ook een arts die bijna zeker wist dat ik Hep C had... met zo'n gammele lever... bleek natuurlijk gewoon de drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 walnoten en gedroogde abrikozen helpen mij altijd heel snel ijzertabletten, brrr voor je darmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Toch... ik luister altijd heeel goed als ik bij mijn HA ben, want zij weet het altijd ECHT beter. En ik ben zo gelukkig met alle hulp die ik het afgelopen jaar gekregen heb... Dankzij hen ben ik nu waar ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Jane, walnoten en abrikozen! Lekker in mijn muesli... Oh ja, probeer eens chia een nacht te weken in spa rood! Ze ontkiemen dan bijna, heel grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 ik heb geen spa rood maar je schijnt ze idd te kunnen kiemen en dan in de sla doen, heb ik nog niet geprobeerd, ze zijn zo klein he. ik doe wel vreselijk lang met een zak hoor. ontbijt steeds vaker met een citroen uitgeperst met 1 blaadje geweekte gelatine in heet water en dan een banaan. beetje rare kombi, maar het valt goed en schijnt goed te zijn voor mn artrose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik had even het gevoel dat ik mijn zin met "weer" moest beginnen. Die dominodraad zit echt in mijn hersens verweven precies haha. Welterusten wijfie, jij gaat goed, me dunkt. Ik moet vandaag erg oppassen, voel ik. Onrust, het woord viel hier nog al vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ohh, ik eet het nog steeds elke dag. En al een maand tarwegraspillen, mijn RAW-foodnichtje dealt daarin. Maar ik voel me top! (kan ook la dolce vita zijn...) glucosamine heb je natuurlijk ook al geprobeerd, Jane. Dus die jellypuddings zijn allemaal gewoon heel goed tegen artrose... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 en jij ook hannah en een beetje meer natuurlijk dan zij;) slaap lekker ik heb nog wat in te halen:lips: hoop morgen op een paar uurtjes strand:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Slaap goed, Wijffie en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden