Spring naar bijdragen

maandag 18 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey JohanW, deze verhalen hoorde ik zelfs nog als jong meisje van mijn grootouders! Deze stonden 's morgen 's op, zorgden voor de dieren, wandelden 2 uur te voet! naar hun werk ( bakstenen bakken, land bewerken, gaan dienen in chique huizen of zo...) keerden na 10 uur werken terug 2 uur te voet naar huis en zorgden verder voor hun vee, tuin en huis...natuurlijk moest men daarna niet naar de fitness, therapeut of voor tv liggen....Ik was er niet bij, maar ze leken me wel best tevreden....Toch om even over na te denken...want zo lang is dat nog niet geleden in onze contreien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goeie avond lieve kanjers ik ben weer thuis.

Poeh wat heb ik jullie gemist zeg.:heart:

Het is redelijk goed gegaan bij m'n zwager. Tja het veel drinken blijft hij doen maar heeft zich toch netjes gehouden toen mijn schoonzus weg was. Toen ze thuis kwam was het weer een en al geklaag, gekreun en gesteun. Wat kan die man toneel spelen zeg, ik had het zelf niet zo in de gate mijn schoonzus zei het. Het drinken werd weer veel erger, dus hebben we hem gisterenavond weer met z'n tweetjes naar boven moeten slepen.

Dat was niet prettig en ik weet nu weer heel goed waarom ik nooit meer ga drinken. God wat een rot ervaring was dat weer. Maar m'n schoonzus heeft het heel fijn gehad en wist wel dat het thuis goed ging. Ik ben gelukkig weer thuis en heb gezegd dat ik het over een hele tijd wel weer eens wil doen.

Joepie de poepie wat fijn om weer thuis, op m'n eigen bank en voor m'n eigen p.c. te zitten.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kameleon, rust lekker en heel hard bedankt voor alle mooie woorden wederom die je vandaag poste, ..

Heb je zin om te laten weten welke behoefte ( buiten die wijn natuurlijk) jij vanavond nog hebt? Misschien kan via dit forum hieraan een klein beetje tegemoet komen?

En anders: slaapwel, schone schrijfster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4
Ha tante Bollewops
welkom "thuis" hier weer:D
wij hebben jou ook gemist hoor,
zeg maar tegen die zwager dat als
hij jou met ons wil delen dat ie hier moet komen.
kan nooit kwaad als ik je zo lees.quote>


Ja hoor Lavendel als je zo lang weg bent geweest dan weet je hoe je je eigen omgeving gaat missen. Ben toch al zo'n huismus.

Hahahaha die Jane, mijn zwager schopt tegen alles en iedereen aan, dus ook tegen het forum.
Als ik het er ooit over heb, vind hij dat eigenlijk maar onzin hij is niet verslaafd.:Disgust;
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Johan, ik denk dat Akelei samen met Yvonne in de hoek is gezet door onze moderator :-(

Verder betreft je dilemma, volg je hart, soms is het hard om de waarheid te vertellen tegen de andere...maar je helpt iedereen daar wel mee vooruit, hoor!...liefs en dikke knuf...jij bent echt wel een lieverd x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

ik zit weer eens aan de drank

Weet niet waarom

En wat een ander er ook van vind

Het deert me niet.

Wat me het meeste pijn doet is dat Will zegt "zuipse"

Want die had ik net aan de telefoon.

Tina:musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart:

You go girl heel erg gefeliciteerd

Ik zou willen dat ik al zo ver was

Jane jammer dat je niet naar je oom kon

sterkte met je verlies:heart:

Bo ik heb je gelezen hoor:heart:

ik ga nu mijn nest maar in (verstandiger)

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er razen hier vele emoties rond...

Albertremo, raap je morgen of vannacht terug bij elkaar.....je weet ondertussen toch al dit: ofwel ga je dood aan het zuipen ofwel leef je één of ander leven waarvan de sky the limit is......veel liefs man...concentreer je maar op morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik wil even zeggen dat ik alle berichtjes lees maar vaak niet goed weet om te reageren en laat het dan maar zo. Fijn om te zien dat Bolletje weer terug is en wat een verhaal met die zwager.

Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer thuis bent.

AR: Je doet het harstikke goed, wat jammer nou dat de fles of het glas zo dichtbij is gekomen.

Zomeeen lekker je bed in en morgen is er weer een nieuwe dag. Veroordeel jezelf niet alsjeblieft dat maakt het alleen maar erger. Gebeurd is gebeurd en morgen open jij gewoon weer het dagpact.

Niet dat ik het allemaal maar wil vergoeilijken maar ik kan het je niet kwalijk nemen.

En trouwens, wie ben ik nou helemaal? Het is voor mij pas dag 8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve frummers,

@Liesje: jij bent toch een echte pechvogel! Sterkte en hou het droog! :present:

@Made: ook een pechvogel vandaag. :present:

@Bo: ik heb je posting van 17:45 gelezen, fijn je terug te lezen. :present:

@lavendel: ik heb jouw postings ook gelezen. :)

@AR: wat is er misgelopen, wil je er over praten? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose:hey, alle mensen hier,

ik heb mezelf geprofileerd als een dikke appel omdat ik mezelf ondertussen fysiek als een mastodont zie...( van 53 naar 73 kg..)

toch wil ik jullie allen omhelzen als mijn eerste liefste "lotgenoten"

ik heb het keimoeilijk

en toch lees ik hier zoveel herkenning en vriendschap

please, ik wil bijna smeken, laten we al onze ***even over het hoofd zien en het doel van dit mooie forum gebruiken?? liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...