Soothe Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Verrandering hoi, Mijlpalen zijn het zeker. Sterk hoor. Ook de rokertjes, chapeau!! De rokertjes komen mij ook de keel uit maar de knop vinden hè. Heel goed Verrandering. Om bij het weer te bijven. Een zéér warme groet.
AlbertRemmo Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Hoi allemaal Ik was aan het lezen hoor maar ben te moe om iets op te slaan in mijn geheugen Dus kap ik er maar mee en ik ga mijn nestje in truste allemaal:lips: tot morgen
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bull, misschien wel wat de Bolle zegt ook, en ik weet niet maar het zal vast ook aan mij liggen. Ik ben niet iemand die zo heel veel "deelt" op dit forum. Maar de mensen die me dan al wat langer kennen die weten dan wel ook wanneer ik echt ergens mee zit. Kan jij niet aan doen nee. Maar het is van daarnet dan een bepaalde manier van schrijven die mij extra irriteert. Nu nee niet alleen daarnet. Maar nu ben ik niet de juiste persoon om daar over mee in al dan niet discussie te gaan hoor... Ik ben zelf in een vervelende bui ondertussen dus laat maar....
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Maar Shir laar je zeker niet "wegjagen" door iets wat ik zeg hoor.... T is nu eenmaal zo dat ik me al een paar weken niet echt lekker in mijn vel voel. En pff als het dan nog te maken had met stoppen met drinken ofzo, dan snapte ik het nog want dat ken ik. Maar nee dat is het niet... En wat ik al eerder zei, gaat ook niet over jou al dan niet functioneren van toetsenbord. Daar ken ik alles van. Heb hier een stuk of wat labs staan met een stuk of wat verschillende soorten toetsenboards...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bulletje, Even een praktische tip, die weinig moeite kost. Je kan je laptop met de toetsen naar beneden een beetje uitschudden, en of even het toetsenbord zuigen met de stofzuiger. Soms helpt het, soms niet.
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Kijk voila Smik, daarom dat ik het ook zo expliciet zeg.. en idd dan gebeurt t vaak dat iemand daar dan op ingaat en bv een ban krijgt.. dus ja dat dus...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Mooi Verrandering, je doet me opeens beseffen dat de tijd voor mij erg snel is gegaan. Op de een of andere manier lijkt het korter geleden dat je hier schreef.
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bulletje, Niet voor een ander veranderen. (Als dat al kan) Een belangrijk element van het stoppen met drinken is je zelf accepteren zoals je bent. Daar is niets mis mee. En niet iedereen hoeft je aardig te vinden.
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Verra:present: goed je te lezen en ook dat het zo goed gaat met je.
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bul. blijf nu maar gewoon komen meis, jij hebt net zo veel recht om hier te zijn als wie dan ook. Wat ik al schreef, het is soms moeilijk om er tussen te gaan passen. Dat heb ik hier vaker zien gebeuren, en dat heeft gewoon tijd nodig. Het is alleen lastig inderdaad en erg moeilijk lezen als er letters weg zijn in jouw bericht. Als je je eigen berichtjes terug gelezen hebt zal je dat zelf ook wel zien. Maar ik ben bereid om er moeite voor te doen om het toch te lezen, en ik denk velen met mij, houd je daar maar aan vast. En je gaat gewoon niet drinken, want dat heb je je nu eenmaal voor genomen en daar moet je je aan houden. Afgesproken wijfie? We gaan er voor, en dat doen we hier SAMEN met jou;)
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bull sorry maar dat heb ik hier al honderd duizend keer gelezen en meegemaakt. Erg gevondne ook... Jammer dat je me nu net in een ... bui treft. Maar doe maar wat je denkt dat goed is, en vraag vooral aan ruud wat goed voor je is... ciao
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bulletje, dan wens ik jou het allerbeste en ik hoop dat je dan eens een forum vindt die beter bij je past. Jammer, dat wil ik wel zeggen want ik vind het totaal onnodig dat jij er zo verdrietig van wordt. Niemand heeft hier ook maar één verkeerd woord naar jou gehad. Jij vat het zelf zo op. Het allerbeste meid, het ga je goed. Liefs Emma.
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 VM, jammer dat je je zo rot voelt joh. Even een dikke :sun:van mij. Mag wel he? We kennen elkaar al zo lang, hahaha.
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 ER !!! Thx.... en sorry he ma ik heb ook mijn "dagen" zeg ma....
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bullie ik denk dat je wel door moet zetten meid echt. Sommigen van ons zijn misschien vergeten hoe het voelt om niet geaccepteerd te worden, maar we kennen allemaal dat gevoel hoor. Kom op meid, nu niet vluchten, dat heb je al zo'n tijd gedaan. heb je trouwens al een maatje? als dat niet zo is wil ik het graag worden, dan gaan we samen de strijd aan tegen de alcohol, maar nu niet gaan vluchten. Hier wordt je sterker van. echt geloof me. En je hebt ook nog je eigen draadje hé? Daar kun je je verhaal ook kwijt.
fleurtje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: Johan WLaat je niet uit het veld slaan hoor want ik schrijf hier al drie maanden en ze denken nog steeds dat ik iemand anders ben. Ik denk niet dat jij iemand anders bent Wing. Ik weet wel zeker dat jij dezelfde persoon bent.Het gaat me ook niet meer om wie me gelooft of niet. Ook jouw façade boeit me niet meer.Ik weet beter.Meer niet.
fleurtje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaalIk was aan het lezen hoor maar ben te moe om iets op te slaan in mijn geheugenDus kap ik er maar meeen ik ga mijn nestje intruste allemaal:lips:tot morgenquote> Tijgertje is druk
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Ja hoor, iedereen schrijft onder gelijk welke naam op zijn eigen draadje. Helemaal zo als de maatschappij nu is. Absoluut veilig. Nee maar laat maar ik ga slapen....
fleurtje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: Smikkie Originally posted by: Vlaamsmeisjede juiste persoon om daar over mee in al dan niet discussie te gaan hoor...Ik ben zelf in een vervelende bui ondertussen dus laat maar....quote> Heel eerlijk maar daar kan bulletje niets aandoen.Zo vaak gaande hier.Benieuwd of Fleurtje een ban gaat krijgen, hoop het niet voor haar.quote> Als ik al een ban krijg, was ie het dik vet waard geweest.Bovendien...hoe kan ik een ban krijgen als de persoon in kwestie zogezegd niet hier is?Ik had het evengoed over mijn zus kunnen hebben.We shall see, zei de blinde voor ie tegen de paal liep
fleurtje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Wie is ruud??? Ben niet helemaal mee denk ik
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bulletje haar man, Fleur. En Fleur, trek je niks van alle negatieve berichten naar jou aan hoor. Je bent een kanjer.
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: fleurtjeWie is ruud???Ben niet helemaal mee denk ik quote> Fleureke, ik was al weg, en das misschien ma beter ook...Maar voor mijn part is ne Ruud de verpersoonlijking van...pffffffffffffffffffffffffffffffffff
zonnetjes Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Iok zit hier hoofdschuddend op de bank. Wilde bijlezen, reageren en melden hoe het hier is. Maar de woorden komen niet. Ik ben Verbijsterd door de manier waarop een aantal van jullie op elkaar reageren. Het weerhoudt mij ervan om persoonlijke dingen te uiten. Moest ik even kwijt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden