Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juli 2012

Jen

Aanbevolen berichten

tja Spike, zo zijn der nog wel wa meer voordelen he..

stel dat ik hier de hele namiddag, al wachtend (wat ik ooit wel es deed/doe) had zitten/liggen drinken, tja

dan was het vast niet eens meer een kwestie van voel ik die wind nog tussen mijn dan al dan niet opgezwollen voeten....

terwijl nu, nu ben ik alleen maar vreselijk geirriteerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe safe is een openbare site?

In hoeverre kan ik dingen delen?

Vooral aangaande andere mensen die daarom niet bij naam worden genoemd maar toch...

Maar wel dingen die ik ook elders niet kan delen..

Wel dingen die toch voor een stuk ook zeer zeker alc gerelateerd zijn.

Dingen die ik ook niet op bv FB kan delen wegens toch een aantal afspraken..

Maar wel oh zo en heel, echt belangrijk voor mij.

Ik kan het met sommigen delen via zeg maar msn ofzo, ook omdat het dan mensen zijn die ik 1 vertrouw, en 2 mensen die niks met hier, ons dorp te maken hebben.

Weet t nie goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike,

mijn vriendinnetje is door stom toeval (ook eigen stommiteit) in de gevangenis geraakt.

Niemand (hier in het dorp) mag dat weten.

Ouders vertellen de (vind ik dan) vreselijkste verhalen van dochter met kanker in het ziekenhuis.

Zelfs tegen haar kleine dochtertje.

Ik vind dat vreselijk maar kan daar niks aan doen...

Nu is ze (mijn lief dus, en niet lief in de zin van partner maar echt in de zin van lief, zonder sex etc) gisteren buiten gekomen met enkelband.

Maar dat is ook nog niet zomaar wat...

Dus pfff weet t niet allemaal, hoe wat en waar denken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan jij ook thx,

en jammer genoeg, haar werk etc...

ze noemen dat met een mooi woord "witteboordcriminaliteit"

maar gevangenis is gevangenis.

Maar wat ik er wel nog kan bij vertellen, vind ze vast niet erg,

is dat die maanden daar eigenlijk (buiten het gemis van haar dochtertje, dat was zoals ze zelf zei, gruwelijk) helemaal niet zo erg waren.

Beetje jeugdherbergachtig zelfs, goede bib, lekker eten, tv op de kamer, alles (cola, wafels...) wat je wou. Tijd om te studeren.

Niks van iets aantrekken...

Maar wat ze wel nog zei, da was bij de vrouwen zo.. heel cool, mooi gemakt met plantjes... maaaaaaaaaar bij de mannen.....

das een ander verhaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: spike
laat je niet opslokken in het verhaal van de ander(en) vm,
kijk en verwonder je
quote>

ja
maar dat is nu juist nie zo simpel spike.
Verhalen raken verweven op een bepaald moment.
Kan zo zijn in een relatie, nee zelfs dat zeg ik fout, want wat is een relatie.
Wat ik heb met mijn Lief is evenzo een relatie als dewelke ik heb gehad met mijn drie ex-en.
Dus het is heel moeilijk, bedoel ik Spike, om NIET betrokken te raken zonder pijn, vreugde of wat dan ook...
Snap je?

ps.. wat is voor jou dan t verschil en waar is de grens tss betrokken en opgeslorpt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nientje ik wil ook iets zeggen.

Ik weet nog toendertijd hoe je over de flos was over lady Tine (geloof ik) Daar stortte je je ook helemaal op, die moest en zou je helpen. Je was zo over de flos dat je er bijna niet meer van sliep. Laat dat niet weer gebeuren hé meis. Denk aan jezelf.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bulletje01
helmaal mee eens ,,,,oook laat
ik zit alweer uit verveling aan de toast met bri.......gatvr ik ga cht in oktober nit naar egypte ....rollen ze me terug in zeequote>

Bull, je hebt gelijk, jij moet aan ons wennen, wij aan jou...

en tja normaal ben ik echt iemand die nogal veel kan hebben en zich niet zo snel druk maakt op een forum enzo...

maaaaar sorry, voorgaande irriteert mij mateloos..

zal wel aan mij liggen, en zo verder maar pfffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bullie, ik denk dat ik het prettig zou vinden als je met gesprekken wat serieus mee zou doen. Dan deel je met ons, en krijg je misschien ook meer het gevoel dat je er niet een beetje bij hangt.

Wat dingen vragen en niet alleen over jezelf maar wat dieper op anderen in gaan. Misschien zou dat wat helpen?

En natuurlijk is het voor de meesten moeilijk om hun eigen plekje te vinden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrandering hoi,

Mijlpalen zijn het zeker. Sterk hoor.

Ook de rokertjes, chapeau!!

De rokertjes komen mij ook de keel uit

maar de knop vinden hè.

Heel goed Verrandering.

Om bij het weer te bijven.

Een zéér warme groet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bull, misschien wel wat de Bolle zegt ook, en ik weet niet maar het zal vast ook aan mij liggen.

Ik ben niet iemand die zo heel veel "deelt" op dit forum.

Maar de mensen die me dan al wat langer kennen die weten dan wel ook wanneer ik echt ergens mee zit.

Kan jij niet aan doen nee.

Maar het is van daarnet dan een bepaalde manier van schrijven die mij extra irriteert. Nu nee niet alleen daarnet.

Maar nu ben ik niet de juiste persoon om daar over mee in al dan niet discussie te gaan hoor...

Ik ben zelf in een vervelende bui ondertussen dus laat maar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Shir laar je zeker niet "wegjagen" door iets wat ik zeg hoor....

T is nu eenmaal zo dat ik me al een paar weken niet echt lekker in mijn vel voel.

En pff als het dan nog te maken had met stoppen met drinken ofzo, dan snapte ik het nog want dat ken ik.

Maar nee dat is het niet...

En wat ik al eerder zei, gaat ook niet over jou al dan niet functioneren van toetsenbord. Daar ken ik alles van. Heb hier een stuk of wat labs staan met een stuk of wat verschillende soorten toetsenboards...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bulletje,

Even een praktische tip, die weinig moeite kost.

Je kan je laptop met de toetsen naar beneden een beetje uitschudden,

en of even het toetsenbord zuigen met de stofzuiger. Soms helpt het,

soms niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bulletje,

Niet voor een ander veranderen. (Als dat al kan)

Een belangrijk element van het stoppen met drinken

is je zelf accepteren zoals je bent.

Daar is niets mis mee.

En niet iedereen hoeft je aardig te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bul. blijf nu maar gewoon komen meis, jij hebt net zo veel recht om hier te zijn als wie dan ook.

Wat ik al schreef, het is soms moeilijk om er tussen te gaan passen. Dat heb ik hier vaker zien gebeuren, en dat heeft gewoon tijd nodig.

Het is alleen lastig inderdaad en erg moeilijk lezen als er letters weg zijn in jouw bericht. Als je je eigen berichtjes terug gelezen hebt zal je dat zelf ook wel zien.

Maar ik ben bereid om er moeite voor te doen om het toch te lezen, en ik denk velen met mij, houd je daar maar aan vast.

En je gaat gewoon niet drinken, want dat heb je je nu eenmaal voor genomen en daar moet je je aan houden. Afgesproken wijfie? We gaan er voor, en dat doen we hier SAMEN met jou;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...