Emmaroos Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: EmmaroosEnnehhhh, duimen jullie morgen allemaal voor mij?Om half 12 heb ik een sollicitatiegesprek.Mijn half jaar is om en ik krijg geen contractverlenging, jammer maar helaas.De baan waar ik morgen op gesprek moet, is een vaste baan.SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!quote> succes ER!pak m, die baan.quote> Ga ik doen Joop.Als ze vragen waarom ze me moeten aannemen, zeg ik: Omdat ik een hele goeie ben, hahahaha. de beste. ( grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ga ik doen Joop. Als ze vragen waarom ze me moeten aannemen, zeg ik: Omdat ik een hele goeie ben, hahahaha. de beste. ( grapje)quote> Ja of gewoon zeggen dat ze dat van Jopie moeten. Geef je haar lekker de schuld. Goed kanjers ik ga er voor vandaag weer mee stoppen. Morgen dienst met m'n maatje dus dat wordt weer een drukke dag. Trusten allemaal en tot morgenvroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Originally posted by: jopiegoh von, trouwens die andere 2 ook.....het lijkt erop dat het tijd isom heel even bij jezelf na te gaanwaarom dit je zo raaktdit is toch niet nodig zo, joher zijn toch ook andere manierenwaarmee je wel kan zeggenwat je wil zeggen aan bul of de anderen die 'zalven'jullie waarheid is toch niet de enigeals je drinkten ook kort/langer daarnalees je alleen maar het negatieveben je alleen bezig met jezelfzijn jullie dat vergetenof hadden jullie dat niet?er zit nog iets tussen zalven en afmakenlijkt mequote> Sorry Joop, Maar ik maak niet af. Dat doet Bulletje aan de lopende band. En nee, ik herken er niets in dat als je drinkt dat je alleen het negatieve ziet of leest. En 'raken' ? Nee, zo zie ik het niet, ik ben niet geraakt, dat is een term die veel te heftig is. Mezelf ergeren aan .. dat is meer op zijn plaats. En dan ben ik normaal heel makkelijk IRL: dan ga ik gewoon niet om met mensen waar ik mij aan erger... dus dat doe ik hier ook, makkelijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Emma.. spannend dus morgen. Maar gewoon doen hoor. Je kunt het. Geloof in jezelf, en straal dat ook uit. Ik zal een kaarsje voor je branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dank je Von. Bol, slaap lekker:lips: Ik ga even lekker in bad. Misschien kom ik later nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Badder ze ER. HOI Cochi.. ik ga zo ook afsluiten en slapen. lange, vermoeiende dagen zo vakantie in de regen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik ben weer weg. Slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Zo te lezen niet de makkelijkste avond om terug te keren op het forum. Ik zeg, droog en wel, Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedenavond Frummers, ik las dat er naar me gevraagd werd en ook bedankt voor jullie lieve berichtjes ik had vrijdagnacht al trek, en toen ik zaterdagochtend wakker werd ook, en heeeeeel erg ik wou gewoon meteen op mijn nuchtere maag gaan drinken, en vaak duurt zo'n trek tussen de 10 en 20 minuten, maar het bleef duren, totale krankzinnigheid, tuurlijk weet ik wat te doen; iemand van de aa bellen, afleiding zoeken, forum, etc... maar ik kon niets, ik voelde me lamgeslagen, dit heb ik lange tijd niet gevoeld, het was de hel, uiteindelijk heb ik alcoholvrij bier gehaald en sigaretten, gordijnen dicht, dus oud gedrag, om 3 uur s'middags naar bed gegaan, om 22u werd ik wakker, en was ik ZO blij dat ik geen alcohol had gedronken, meteen een refu erin gekiept (had al besloten om daarmee te stoppen, zodat ik woensdag weer een keer los kon gaan :$ ) dat constante onderhandelen met mezelf, complete gekte, wat een rotdag vanochtend gewerkt, vanmiddag naar de kerk en vanavond naar AA gegaan, nu gaat het ook wel weer, maar ik ben door het oog van de naald gekropen, had ik geen refu in mijn bloed, had ik gister gedronken, ik kon echt niet anders, (dat kon ik wel, want ik heb niet kunnen drinken) ik ben hier erg van geschrokken, normaliter wil ik s'ochtends koffie en geen bier ik ben niet bijgelezen nog, wil iedereen die het nodig heeft sterkte wensen en een fijne avond, ik ga nu slapen, het heeft me ook geestelijk uitgeput , ik had dit ook niet zo sterk verwacht na ruim 6 maanden droog, wel sluimerde er een lichte trek al een paar dagen, maar die was goed te hanteren, mochten jullie dit herkennen en tips hebben, ik lees ze graag welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Brr 't is hier koud. Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen hoor, niks bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ha la belle Siciliana hoe is het en hoe was het Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Gaby, Wat heftig En toch droog gehouden, meer meer dan klasse! Ik kan je niet van tips voorzien omdat ik nog niet zover ben Ik duik naar boven en sluit droog af Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 De ultieme test Gabs zoals je er al vele kleinere had en tot nu steeds doorstaat klasse meis! Als er een rechtvaardige HM bestond zou je nu cum laude zijn geslaagd en het even kalmer aan mogen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Het was goed Jane, alleen nét iets te warm, moet ik toegeven. Gezwollen voeten, bah! Ik ben erg benieuwd om morgen de hond te gaan ophalen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 als t ie je morgen nog maar herkent, nee flauw hoor, zal vast dolblij zijn en jij ook. Han, 1 stuk taart teveel mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Siciliaans bed zekers droom ze:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Gaby, niet leuk, verre van dat maar je bent een KEI van een wijf dat je je er doorheen geslagen hebt hoor Hannah:heart: Ik ga naar bed vanavond nog even naar Will gefietst (is toch een half uur heen en terug hoor) Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Die beweging kun jij best gebruiken Tiger, je neemt bijna net zo veel calorien tot je als ik. Misschien zelfs wel wat meer. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 3 choc. muffins, nog warm en 3 met koffiesmaak, walnoten en havermout maar geen brood eronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 pizza op komst :$ Sicilië is overigens een gemakkelijk land om niet te veel te drinken. Toch wel wat anders dan de cafécultuur in België. 'k Zit wel vol aqua frizzante, maar dat mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Wow Dinah bij voorbaat petje af voor jou het weer is redelijk, niet te warm niet al te nat hoop ik voor je. Heel veel succes; zwaai je ff als de NOS de camera op je richt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 frizzante is dus licht bruisend water? lekker boeren dus:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 oh Hannah vergeet ik nog heb je ook zo'n mooie tooi om mee te tokkelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Boeren? Dat doe ik nóóit Wel lekker eten zeg die Italianen. En goedkoop! Niks van mijn sollicitatie gehoord wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden