Nova Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nou, net toch even gekeken. Fatboy voor de buis en een potje thee erbij. Ik zal me morgen zeker lekker voelen! Ik drink wel vaker een dag niet, maar dit is anders. Wat ik zo vreselijk fijn vind aan niet drinken: Wakker worden in een frisse slaapkamer. Niet een waar zo'n walgelijke terpatine geur hang en je eerst uren moet luchten. Bah! Uitzendig gemist zal ik deze week zeker nog vaak bekijken. Nu is er weer ruimte om informatie weer op te nemen. Ja, die genante momenten van andere zullen zeker nog vaak komen. Jeetje, wat drinken er veel mensen zeg.. Ik wens iedereen alvast een hele fijne avond en een goede nachtrust en ben jullie allen zeer dankbaar voor de energie die in me is gestopt op zo'n eerste dag. Ben er blij mee! Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Beertje, ik lees steeds wel mee hoor, maar ik ben zo moe dat ik het niet eens meer echt registreer.. Dus van mij geen gekwebbel vanavond Nova, welkom hier! Goed dat je het gered hebt vanavond. Morgen is er weer een dag. Nu ga ik mijn bed opzoeken. Slaap lekker en tot morgen. morgenochtend naar de AA trouwens. Oh, ja, ik meld me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Dag allemaal, Deze avond bij mijn buurvrouw geweest, die een dwarslaesie heeft. Ze is het weekend thuis en de bedoeling is dat ze half september weer helemaal thuis komt wonen. Het is heel confronterend iemand zo te zien ziten, waarmee ik tot vlak voor die dwarslaesie nog 3x in de week aan nordic walken deed. Ze heeft geen idee wat de toekomst zal brengen. Eerst even bankhangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Dat zal pijn gedaan hebben Lytse om je maatje zo te zien. Ik dacht dat je maatje iets anders mankeerde en daarvoor geopereerd moest worden, maar dan zal ik het wel verkeerd hebben. Sterkte meisie en blij voor je dat het lopen bij jou weer beter gaat. Hoe is het nu met de pijn? Een beetje dragelijk? Truste Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nova, Madelief en Lytse slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik ga ook afsluiten kanjers. Straks in bed eens lekker nadenken over hoe ik een filtersysteem kan maken voor mijn kleine vijver. Dan val ik van zelf in slaap. trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 hahaha das een hele apparte manier van schaapjes tellen, maar slaap lekker en tot morgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedenavond frummers, Na een heerlijke dag op het water wat een fantastisch zeilweer was het! zo rozig als wat een tukkie gedaan (net wakker, shame on you Bo) Hoe is het hier? Lidia Tuurlijk mag je er tussenvallen;) Het zal je zeker helpen om vol te houden In de eerste week overwon ik de heftigste struggle ever Ik meen op dag 4 dat gaf me de wetenschap dat ik het kan een soort van oerkracht Top dat je de omslag wilt maken Daar mag je beretrots op zijn VM en Lidia Het gekke is dat we beiden geen maatje zochten Het liep zoals het liep Samen liepen we het proces door van minderen naar stoppen en sloten een 'driemaandenstoppact' Tuurlijk doen we het allebei helemaal zelf en zijn we trouw aan de belofte naar onszelf maar ook naar elkaar Trekken elkaar door moeilijke momenten maar hebben ook veel lol hoor Is goed voor de balans:) Ik weet dan ook voor 200% zeker dat ik dat heel heel heftige trekmoment in de 1e week toen ik nog een nanomillimeter van de fles verwijderd was niet zonder Lavendel:heart: was doorgekomen Dus ons plan werkt:) Nova Welkom op het forum en goed om je zo geregeld te lezen Succes meid, go for it! Lytse Wat erg voor je buurvrouw Kan me voorstellen dat dat voor jou heel confronterend is Bol (en SB) Visjes tellen is weer eens wat anders dan schaapjes tellen, leuk gevonden SB;) Truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hi Bol, Misschien lees je het morgen nog. Buurvrouw heeft de ziekte van Parkinson en kreeg daarbij, waarschijnlijk door slijtage, die ingezakte wervels en een vrijwel complete dwarslaesie, waardoor ze geopereerd moest worden. Ze is pas 64! Bo, Het is inderdaad heel confronterend. Haar man is nogal een lomperik en zij heeft moeite met hulp vragen. Ik krijg kromme tenen als ik dat aanzie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Zo, bijgelezen weer. Bo ik was op het strand, ook zo'n heerlijk rozig gevoel nu, van de zon veel beter en gezonder dan van die borrels vroeger he. Lidia, goed je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Jane, weet jij of het Dinah gelukt is de Vierdaagse uit te lopen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Jane Voorheen viel ik ook op zaterdagmiddag in slaap dan vanwege de drank Inderdaad een heerlijk gevoel om van zon en water rozig in slaap te vallen en fris wakker te worden ook al is het om 22:00;) Jij dus ook een lekkere dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik denk dat jullie tegelijk ook andere dingen aan het doen zijn. Ik haak maar af en ik heb het vandaag weer droog gehouden (2 maanden nu). Tot morgen en slaap lekker allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Lytse Ik kan me voorstellen dat je kromme tenen krijgt als je ziet dat haar man zo'n lomperik is Het is alleen wel haar keuze dat het haar echtgenoot is Ik vind jou altijd zo'n lieverd, begaan met veel mensen om je heen ook hier op het forum Vind dat mooi om te lezen maar pas ook goed op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Slaap lekker Lytse En een voor de twee maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 sorry Lytse, dochter wilde even aandacht over boekenlijst, en zomaar advies dus ja, dat gaat dan even voor he, het ijzer smeden als het heet is. Ik heb niets gelezen van Dinah, via zoeken ook niet, dus ik hoop dat ze lekker aan het rusten is en het niet teveel is geweest voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Bob Dylan is weer online. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Gisterenavond zware terugval of zoiets gehad. Om de een of andere reden voel ik me verplicht om dat hier te melden. Alsof ik anders vals zou spelen. Gek eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hoezo Jen???????? Zwaar in de zin van pffffffffffffffff??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hoe kwam dat zo Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goh. Ik was zo fier op mezelf en vond dat ik een campari mocht drinken. 't Werd veel meer. Ik werd met een kater (emotionele) wakker vandaag, want 'k was sommige dingen vergeten. En dat haat ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Vieren dat je niet gedronken hebt met alcohol, kan het absurder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 hmmmmmmmmmmmm en nu???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 en nu, Vlaamsmeisje, begin ik opnieuw. Mijn afkeer van dronkenschap is nog groter geworden, wat goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden