Yvonne Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedemorgen frummers, Het weekend is begonnen, voor mij tenminste wel. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken en in de koelkast staat lekker koud spul. De tuindeur staat al open, buiten is het heerlijk 'zaterdagochtend'-stil.... heel stil dus. Het zonnetje is er ook al. Het wordt vast een mooie dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Zo, voor nu weer even genoeg zachte tinten en geluiden ..... Ik ga de wasmachine aanzetten, stofzuigen, dweilen, boodschappen doen, enzovoort enzovoort. Lui, maak er wat van vandaag want vandaag komt nooit meer terug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 goede morgen frummels. hier schijnt het zonnetje ook al. het is nog wel fris, maar alles beter dan regen. zo nu een kop koffie van yvonne en dan ga ik ook aan de poets en boodschappen. met een beetje geluk kan ik dan vanmiddag in het zonnetje liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goede morgen Ik ben ook al weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Mijn was hangt nog niet, het is nog bewolkt:( Dus eerst maar koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goede morgen Han Goede morgen Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 moggeuh fritsels, lekker een bakkie, al de beesten hier ook opgehangen.....euhhh gevoerd enzo, je weet wel als met een winterjas ofzo. pfff nou dieren voorlopig klaar, afgemaakt zeg maar ;-) Nou dus eerst nog maar een echt bakkie troos van Vonnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 o Kameo nog nie weg, dacht al op vakantie of was dah later dan, ach haal gewoon van alles door elkaar, AR nog geffeliciteerd alweer maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedemorgen Frummels! Heerlijk rustig is het buiten. Von, lekker een bakkie. Dagpact; Lytse Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nee Diesel, mag nog twee dagen thuisblijven;), wacht nog even op de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 O ik dacht al, iedereen is nu op vakantie, het is hier erg rustig. Of iedereen is zich aan het klaar maken voor een daggie strand. Nou dan geef ik de huiskamer een goeie beurt vandaag, goed? Eerst ook ff een wasje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 goeiemorgen vroege weekendvogels, even de koffie naar binnen werken, vroeg aan de boodschappen en intussen bidden dat het een stranddag mag worden. Gisteren gewandeld in Scheveningen en toen was het meer terrasjesweer:rose: Dinah zal wel een gat in de dag slapen vandaag, verdiend:present: hele fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedemorgen Bol, Van mij mag je hoor. Hoe is het met je ijsjes, lekker aan het smullen geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nou joh ik heb er al 4 op en ze waren heerlijk. Ga jij vandaag al wat inpakken voor je vakantie of een dagje heerlijk buiten zitten Kamé? Dat inpakken kan morgen ook nog hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ja maar moggeuh misschien nog lekkerder weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 o lekker tante, ijsjes mmmmm moet ik vandaag ook maar weer eens halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Dagpact; Lytse Madelief Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nou Bol, ik ben al bijna ingepakt, en zoals altijd, mama haar spullen het laatst. Moest wel lachen gisteren, dochter kreeg haar spullen niet in het koffertje. Ze wou het perse zelf regelen, toen kwam er een schreeuw....mama het lukt niet! Er moet nu ook al make-up mee:huh: Vanmiddag nog wat boodschappjes, de laatste was en we zijn klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Dagpact; Lytse Madelief Rosa Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goeie morgen Rosa en Drakie. Die ijsjes zijn bij Appie nu heeeeel goedkoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Ook weer wakker. Eerst maar bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Toen ik een tijd terug op reis ging, en nog niet zolang gestopt was, kreeg ik allerlei advies waar ik veel aan gehad heb. Ik had mijn boeken bij me, en mailde bijna dagelijks met mijn maatje/sponsor. Het voelde ook onwennig vertrouwde vakantie-onderdelen zonder alcohol te doen, voor het eerst... Zoals de zonsondergang bewonderen; aperitivo's op een terras, eindeloos barbequen... Eigenlijk een kwestie van her-conditionering. En in geval van hevige trek een rustige plek opzoeken, of een wandeling maken. Een dagboek bijhouden heeft me ook geholpen. En inloggen op dit forum, natuurlijk!(if possible) Goede, droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twijfelaar Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 goedemorgen. Hier in Breda is het bewolkt. Zon? wakker geeworden met enorme koppijn, en dat na een pak druivensap. Wrang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Veel plezier vanmiddag bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Heel veel plezier Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden