Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Hallo dag beste frummelaars, Mijn valies is ingepakt, morgen zoefffff vliegtuig op richting middellandse zee waar ik 10 dagen ga genieten van de gezellige zomerdrukte. Ook daar blijft uiteraard de doelstelling van ADB te blijven. Op het forum zullen jullie mij na vanavond even moeten missen, en ik jullie want ik raak ginder geen PC/laptop of ipad aan. Want 8u/dag beroepshalve en 4 à 5u/dag voor vrijetijdsbesteding achter een computerscherm is ook een (milde) vorm van verslaving. Effie afkicken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Verslavingsgevoeligheid is inderdaad tot op zekere hoogte genetisch bepaald. Bij mij valt dat op omdat mijn moeder verslaafd is aan medicijnen, en mijn dochter ook tekenen van drankzucht vertoont. Mijn 2 zonen hebben dat niet. Gelukkig heb ik met haar (dochter bedoel ik) al verschillende malen intensief over mijn probleem kunnen praten en is zij zich heel goed bewust van het gevaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Frodo, Fijne vacantie en gezond weer terug. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Originally posted by: NovaZijn er trouwens veel mensen afgevallen hier door niet meer te drinken?quote> Nova,Het zal wel geen troost wezen maar ik ben nog geen gram afgevallen na bijna 3 maanden.Dus hetgeen sommigen van ons ervaren zo van 11 kg afvallen (Madelief ?)is ons blijkbaar niet gegeven. Maar toch een prettige en rustige nacht gewenst. F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Soothe, Thx en groetje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 enjoy Frodo enne niet verslaafd raken aan luieren he en veilig weer thuis natuurlijk fijne vakantie en welterusten voor straks ik ga eens kijken of ik mijn bed niet uitdrijf straks en morgen nog 1/2 dagje strand voor het weer weer omslaat nighty night night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Thx Jane, en geniet jij ook nog van het strand want bij mooi weer is het noordzeestrand zoveel mooier dan de zuiderse stranden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Bolletje, ik weet wel dat je het niet rot bedoelde Heer Soothe, Johan W, Hannah en Lytse, dank voor jullie reacties, dat was fijn te lezen Ook van de anderen weer veel opgestoken Ik weet wel dat ik er alles, maar dan ook alles aan heb gedaan wat ik kon doen en nog steeds doe, dus nee Bolletje, ik heb geen schuldgevoel. Wel heb ik er veel verdriet van en hoop ik dat mijn zoon zijn weg zal vinden in het leven want ik maak mij daar hele grote zorgen over. In elk geval krijgt hij nu hulp en ik hoop dan ook dat hij dit met beide handen aangrijpt. Verder wil ik het er niet meer over hebben want ik kan er wel een trilogie over schrijven over de afgelopen jaren. Het is allemaal best gecompliceerd, en om dat hier nu in een paar zinnen te schrijven, dat lukt me gewoon niet en is ook niet nodig. Dus : punt. Frodo, een hele fijne vakantie ! Nova, ik was wel afgevallen en nu ook wel weer. Ik denk ook dat het per persoon verschillend is door het eet en beweegpatroon. Zo, en nu ga ik na 2 bloederige Rambo films:huh:, die ik heb gekeken samen met zoon (hij vond het ook maar zo zo al dat bloedvergieten) naar mijn warme bed. Tot latersss en slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Ik denk dat de nachtraaf maar eens gaat slapen. Zo moe de laatste tijd, pff, vind het niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Coco thx en slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Frodo, een hele lekkere droge vakantie toegewenst. Nova, ik ben meer gaan snoepen nadat ik gestopt ben met drinken en alc.vrij bier heeft ook de nodige calorieën. Ik moet altijd wel een beetje op de lijn letten, maar ben dus helaasa niet afgevallen. Coco, Frummers, ik ga stoppen voor vanavond. Ik heb het alweer droog gehouden. Welterusten allemaal en sta uitgerust weer op! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Ah, ik zie nu hier dat ik met enige kans op succes bij kan lezen. Bleef maar steeds 3 pagina's achter lopen. Zag iets over afvallen in elk geval; gedurende de eerste maand ben ik "vanzelf" ongeveer 10 kg. afgevallen. Daarna is dit stabiel gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden