albertina Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Jaap, voor jou kunnen ze er dan 2 met L en twee met R maken. Probleem opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 de R van Rachel misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Originally posted by: albertinaJaap,voor jou kunnen ze er dan 2 met Len twee met R maken.Probleem opgelost.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Jaap werkse en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen Frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,DAGPACTAlbertLytseMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen allemaal. Wat een donder vanacht. Dacht dat het dak van mn huis er afgeblazen zou worden! Lekker ontbijten, koffie en dan een fijne dag allemaal! Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Japio, hahahaha, Het weekend was oké, al moet ik eerlijk bekennen dat ik deze week géén bezoek meer wil. En bijgekomen ben ik niet, komt vanzelf goed, nog één dagje vrij en dan weer in het normale ritme, werken. Vandaag nog een paar klussen die afgemaakt moeten worden, ook die mannen kan ik eerlijk gezegd de deur uitkijken. Eigenlijk ben ik een ondankbaar nest vind ik zelf, maar hihihihi, mag ook wel eens. Ik wil rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 goede morgen allemaal Zoals Fibo zegt, ik ben ook extra vroeg naar werk vertrokken. Dan kan ik vroeger stoppen. In mijn katertijd was dat onbestaande! Wat een heerlijke veranderingen, toch! Hier in het Zuiden geen klank en licht show vannacht, maar wel lekker afgekoeld en de tuin geurde fris naar kruiden en onkruiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen! Even bijlezen, ontbijt al achter de kiezen, espresso maken en straks naar Yoga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Een hele goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Weet je waar het hard kan regenen? In Petten! Zo. Dat waren actieve dagen... zonnetje; de hele santekraam naar buiten.... regenbui; en alles weer naar binnen, en dat maal 100. Maar ik heb wel geweldig geshopt in Bergen, in de finale uitverkoop, net niet gratis. Dus ik ben weer blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Lekker rustig Hannah, geen gedonder. Nu wel zonnetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Water drinken omdat mijn lichaam een natuurlijke dorst heeft, is zo zalig tegenover water drinken om die verschrikkelijke nadorst weg te krijgen.....bedenk ik zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Bij de kassa van SB zei de jongen zuchtend... U moet NOG twee gratis kledingstukken uitzoeken. Hahaha, dat "moet" ook erbij... Dus zoefff, ik weer terug in de rekken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 zalig shoppen om te shoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Inderdaad Hannah! Dus dankzij mijn onderbuurvrouw die grote hoeveelheden aptimel tot zich neemt, mag ik vandaag weer 2 weken achter Joris aan.... Nee hoor, Joris, geen worries. Mijn sportschooltje is alleen maar voor meisjes. We hebben les 1 van Pilates een maandje geleden al gehad, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 goeiemorgen mensen:rose: SB??? koopjesjager is nieuwsgierig? Bergen wel erg ver van hier maar als Hannah er helemaal naartoe gaat is het vast de moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Dag Lavendel, ben je weer aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Jane, ook lekker gezandstraald, de afgelopen dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 ja maak me maar lekker han maar waar staat die SB voor, dat was mijn vraag anders kom ik er nooit natuurlijk. Santpoort Boulevard??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 nou Tina de geraniums zijn uitgebloeid hier dus voorlopig heb je (welverdiende)rust maar volgend jaar ben je de klos hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 OK, thnx gezien, maar nog boven mijn budget. spinnen nu, sjucht (geleend van Lenie, waar is ze trouwens??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Volgens mij is het nu drukker in Bergen dan in Amsterdam, Hannah. Ik had rare tienertoer-herinneringen aan Egmond. Maar deze bleken nog steeds te kloppen met de werkelijkheid. "zimmer frei", en patat en meeuwen. Slissy Boy, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden