Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Lytse Heb je goed geslapen en hoe gaat het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Hi Bo, Helaas: naatje ( dat is dat vroegere standbeeld op de Dam in Amsterdam). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik zag er gewoon niet veel kwaad in Bo :$ 'k Was sociaal aan het drinken zogezegd, en dat mag ik. 'k Moet minderen herdefiniëren, maar dat gaat wat tijd kosten. Gezellig om mee te gaan? Ach, 't was gewoon een drinkgelag. Met spuitwatertjes had ik er niks aan gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Klopt Lytse. Ik deed immers maar wat iedereen af en toe doet. (Dat dat niet waar is, vergeet ik voor het gemak :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 'k Ga wandelen en uitwaaien. Tot later, en vandaag hou ik het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Balen Lytse Hoop zo dat het snel beter gaat:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Jen, Dat herdefiniëren gaat samen met het opnieuw bekijken van vriendschappen en vooral van het omgaan met bepaalde kennissen (vind ik tenminste). Misschien voorlopig bepaalde gelegenheden uit de weg gaan? Maar ja, aan de andere kant wil je ook niet vereenzamen. Het voornaamste is dat je weer bent opgekrabbeld, sadder and wiser. Bo, Jij klinkt vrolijk vandaag. Ik hoop dat je je ook zo voelt. Liefs. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Mensen, ik ga rustigjes aan beginnen aan de verplichte nummers van de zondag. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dat herken ik zó Jen uit mijn minderentijd kan wel één glas nemen zag daar geen kwaad in en daarmee was het kwaad geschied;) Daarom stopte ik voor in ieder geval drie maanden dan bepaal ik opnieuw of ik een sociale drinker kan zijn of een stopper wil zijn de tijd zal het leren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 hannah ik heb met mijn schoondochter gewoon contact ik kies niet voor mijn zoon..zie zijn fouten echt wel in maar denk dat het voor iedereen nu beter is om het vandaag rustig en gezellig te laten verlopen daar moeilijk uit te leggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Vreemd misschien, maar ik ben blij dat ik een kater heb. In mijn zuipperiode had ik daar nooit last van. Mijn lichaam is dus terug normaler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goedemiddag allemaal, Een beetje druk geweest hier. Visite gehad (even lekker bijgepraat) En gisteren een top tuinfeest. Leuke bandjes, eigen hapje en drankje mee en genieten maar. Super leuk maar ook vermoeiend hihi Nu even de muziek klaar zetten voor vanmiddag. Tot laterssss P.S. de feestjes worden droog steeds makkelijker Al begrijp ik jen heul goed, iedereen neemt er 1 of 20, waarom zou ik niet gezellig mee kunnen doen ? Toch maar niet gedaan, eerst het jaar vol maken en dan zien we wel weer verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 net zoals er soms een trekmoment de kop op steekt grote vermoeidheid mij kan overvallen zo word ik ook soms geplaagd door een plotse, niet te plaatsen aanval van extreme irritatie, zodat het zweet me soms uitbreekt....hopelijk is dat ook van voorbij gaande aard, want anders moet ik een boksbal gaan aanschaffen... soms denk ik dat er sommige zenuwbanen misschien terug moeten aanelkaar groeien...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Zo, dat waren even buien hier een half uurtje terug! Loop je buiten om het vuil weg te brengen komt er plots een hagel en regenbui over mee heen! haha! Die kwam goed uit na een middagje lezen in bed. Meteen weer op aarde -) Die extreme irritatie ken ik Lavendel. Bij mij heeft het vaak te maken met toch teveel doen en te veel hooi op mn vork nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Hier is het nu volop aan de gang Nova, lijkt wel een orkaantje, schuine slagregens en binnen no time hele plassen op straat. Ben ik ff blij dat ik niet meer aan het strand toekwam, dan had ik er middinin gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Nou hier de hele dag geen vuiltje aan de lucht. Jane had je die site nog gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Hier in het zuiden schijnt de zon nog volop. Kobus is heel tevreden met zijn nieuwe stal. Ik ga weer naar A'dam Maar eerst nog buiten eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Gwen, is Kobus van jouzelf? En kun je niet op het dierendraadje een paar foto's plaatsen? is het een iniminietje? Snoep Hoe voel je je nu, nu de dag wat voorbij is? Zakken de rotgevoelens nu een beetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Kobus was een kadootje voor mijn moeder,Bol van haar dochters! Toen wisten we nog niet dat ezels 45 jaar werden.... Hij heeft gezelschap van twee ganzen(heel gemeen) en een schaap.(Drents Heideveldschaap). Kobus is nogal dik en niet ieniemienie. Maar hij vindt het wel leuk met kindertjes op zijn rug rond te wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ezeltjes zijn altijd erg leuk, zeker als ze van kinderen houden. Maar als je kunt en wilt dan zou een foto erg leuk zijn. Weten we hoe Kobus eruit ziet als je het over hem hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dat is een meevaller, om nu niet aan het strand te lopen Jane. Al zal dat vast ook een hele beleving zijn. Hier is het al weer een een lange tijd droog en zonnig. De tuin heeft de nodige watertoevoer weer gehad. Wat zullen we eens eten? Geen zin om te koken, maar wat dan? Chinees vind ik vies. Pizza ook niet echt de moeite. Een soepje met stokbrood denk ik. Ik ben erg lui. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeSnoep Hoe voel je je nu, nu de dag wat voorbij is? Zakken de rotgevoelens nu een beetje:present:quote> nee die rot gevoelens zijn niet wegje weet toch nooit of je de goede keus hebt gemaaktme schoondochter snapt het wel..en daar ben ik wel blij omhet zal allemaal zijn tijd nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik zal het proberen Bolletje, ik ben helemaal niet handig daarin. Eerlijk gezegd, nog nooit ergens een fotootje geplaatst... Ik vrees dat het hele "like"gebeuren aan me voorbij gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Nou dat is wel prettig dat je schoondochter het snapt Snoepie, das misschien toch een beetje een opluchting. Ja je weet inderdaad niet of dat de juiste keuze is geweest, bij de keuze om wel te gaan had je je misschien ook niet prettig gevoeld. Het ergste lijkt me dat je helemaal niet weet welke kant het op zal gaan. Dat maakt je misschien erg onzeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 prachtig Hannah, en ja Bol, ziet er goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden