Rudy Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jane alsnog gecondoleerd met het verlies van een dierbare:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Diesel nogmaals bedankt. Ik hoor wel van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 ik wil deze pijn niet voelen ik kan het er nu niet bij hebben hem niet meer zien is beter voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 dank Rudy Snoep ik wil niet of ik wil we hebben vaak niets te willen mijn moeder zei dat al (te vaak) maar als klein kind mag je dat zeggen als volwassene mag je dat ook, en tegelijk heb je je te realiseren dat pijn bij het leven hoort. Kun je jezelf toestaan dit te aanvaarden, en dus wel te voelen dan mag je ook verwerken en de pijn weer weg laten ebben. Er komt altijd iets anders voor in de plaats en meestal iets fijners. Aanvaarding, rust, tevredenheid of net wat jij nodig hebt om het leven weer aan te kunnen en je zoon ook te laten zien dat volwassenen ook pijn kennen, maar daar toch goed (zo goed als mogelijk) mee om kunnen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Snoepert.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Wat een nare situatie Snoep en helemaal dat het zo moet gaan. Dat is niet leuk voor je kind maar ook zeker niet voor jou. Over onvolwassen gedrag gesproken... Dikke knuffel Snoep... Blijf maar een beetje in de buurt vh forum, want niets is het waard om te drinken al lijkt het aantrekkelijk om niet te hoeven voelen, maar uitgestelde pijn, voelt nog pijnlijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Witte: ik was net aan het koken en uiteindelijk schoot het me te binnen: ja TOINE. Jij wist het meteen al. Door die kaboutertjes moest ik aan hem denken. Van trouwe frummer steeds stiller en nu niets meer. Ik hoop dat het goed met hem gaat. Jij bedankt voor het meedenken. Snoep: ik weet niet wat ik tegen je zeggen moet. Maar een tijdje niet meer zien is misschien het beste. Jullie blijven altijd met elkaar verbonden door de kinderen. Vecht voor jezelf hoor en je zelfrespect! Weer even weg nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hem niet meer zien is denk ik voor dit moment een goede beslissing. Door afstand te nemen krijg je misschien wat meer rust in je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Innige deelneming Jane. Snoep, sterkte ermee. En zoals Lytse zegt: hou vast aan je zelfrespect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hapje eten. Voor zover dat mogelijk is wens ik iedereen een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 zit gewoon helemaal gek te maken hier ik kan dit gewoon niet aan..sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 google ff naar iets rustgevends ofzo Snoep op joeptjoep stikt t vd meditatiefimpjes waar je weer rustig van kan worden. Proberen kan geen kwaad nu. Niet gelijk nee er tegen zeggen, eerst proberen en dan pas oordelen. Wie weet werkt t en jezelf gek maken daar schiet je ook niks mee op. Dus probeer dit ff en geef t een kans. Alleen het zoeken naar zoiets geeft al afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Snoepie, take care eissie. Hoi Rudy. Dag Rudy:D en de rest ook hallo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Snoep ik zou willen dat ik je kon helpen ergens mee. Iets voor je doen waardoor jij het wat makkelijker krijgt maar ik zou niet weten hoe. Kun je niet ff met je zoontje ergens naar toe? Iets leuks met hem doen voor hem? Of gaat dan niet nu. Kun je niet even naar iemand toe of zo? Dag dag Rudy:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hey BamWam. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Vanavond lukt het me niet om uitgebreid te reageren op de postings. Morgen krijgen we uitslagen van de onderzoeken bij mijn zoon. Spannend. Even zo dan: Jane Snoepje:present: Borretje:sun: En voor jullie allemaal:rose: van Zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Er brandt een kaarsje hier voor jullie Zonnetjes, sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hoi Bol, was ff afgeleid:D Hier alles wel. Ik leef het leven met alles wat het met zich meebrengt. Goede dagen wisselen met minder goede dagen. Hoest met jou? En wat is er met Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 God zeg, die Niwi. Hang in there mate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Maar we zijn er wel voor elkaar Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Lieve Borrie, Je schrijft nu al een paar keer iets en daarna schrijf je weer "nou laat maar"Wat wil je nu meis. Als je nu eens kon schrijven wat we voor je kunnen betekenen dat is wat makkelijker. Kunnen we wat voor je doen? heb je graag wat pb.'s waardoor het wat persoonlijker wordt. Heb je het gevoel dat je niet kunt delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Soms is het ook wel eens moeilijk te reageren op postings omdat je de juiste woorden niet kan vinden of niet weet wat een goed advies is wil dan niet zeggen dat er niet aan iemand of iets gedacht wordt (ik kijk bij deze even naar mezelf overigens) wat wil ik hier nu eigenlijk mee zeggen zelfs dat weet ik even niet op dit moment geloof ik lekker duidelijk Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Bolletje, ik denk dat Bor een beetje met haar ziel onder haar arm loopt dat gevoel heb ik wel iets willen doen maar uiteindelijk niets kunnen doen, zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 ik ga even wat anders doen volgens mij begin ik wartaal uit te slaan laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik kom heel even trusten wensen. Bor, kan me indenken dat je geen rust kunt vinden nu. Sterkte meis, afwachten zonder iets te kunnen doen is inderdaad zo verschrikkelijk moeilijk. Snoep, ik begrijp hoe ellendig je je moet voelen. Dit gaat over, maar geeft het, jezelf, tijd. Dikke knuf. Mensen ik ga mijn bed opzoeken. Ik wens jullie allemaal wel te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden