Nova Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 @ Gwen: Nu ben ik zo ongelofelijk gelukkig dat ik dit kan tikken.... Een jaar geleden zat ik nog te huilen in bed, met een fles in mijn nachtkastje en pillen onder mijn hoofdkussen, en durfde de deur niet meer uit. Need you say more Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen mensen. Het is en blijft een hoogst merkwaardige 'zomer'. Het klimaat klopt voor geen meter meer. @ Pjotr welkom en zet'm op. Met de juiste insteek is er winst te behalen. Velen hier , gingen je voor. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Al een tijdje bezig deze ochtend, nu even tijd maken voor het Forum. Even bijlezen en tot straks... oh ja, moet nog douchen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: DAGPACT Albert Lytse Nicky Jaap Rosa nummer 5 heeft zich aangemeld. Tijdens mijn vakantie heb ik 1 keer gezondigd. We hadden een lange fietstocht achter de rug van 55 km, berg op en berg af bij een temperatuur rond de 30 graden. We kwamen half 8 op onze bestemming aan en onze naaste buren zagen hoe verhit we waren en boden ons een ijskoud biertje aan en daar ben ik voor gezwicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Maandagmiddag een sollicitatiegesprek. Ik heb nu al de zenuwen. Als ik het maar niet verpruts. Straks ga ik alvast de route verkennen met de trein en de bus. Hoef ik me daar niet meer druk over te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedenmorgen Miranda, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Originally posted by: rosa45...en boden ons een ijskoud biertje aan en daar ben ik voor gezwicht.quote> Uit ervaring weet ik dat een ijskoude Icetea net zo aangenaam is.. En mentaal een extra boast geeft, omdat je weet dat je niet bentgezwicht voor de sociale druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Dat is heel slim Rosa. Doe ik ook elke keer. Dan heb je op de dag zelf meer rust, omdat je weet hoe je er moet komen en waar je rekening mee kunt houden. En altijd iets te vroeg komen. Welkom Miranda, heb je je ook voorgesteld bij de rubriek "Wie is wie"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goeie morgen Miranda en welkom. De eerste paar dagen zijn het moeilijkst daarna wordt het met de dag makkelijker. Je hebt hoogstwaarschijnlijk last van ontwenningsverschijnselen. Veel water drinken zodat je lichaam schoon spoelt, proberen de hele dag wat te eten, waardoor de trek minder wordt en verder veel schrijven op het forum, ook al lukt het niet zo goed. Het zijn allemaal dingen waardoor de trek minder wordt, en komt ie wel, schrijf dan want helen is delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ja Joris je hebt helemaal gelijk. Voor de kinderen hadden ze een ijskoud flesje sinas, had ik ook kunnen nemen ipv bier. De sociale druk speelde ook zeker mee, ik wilde "gezellig" meedoen. Ik weet het, dat slaat nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Dag Miranda, welkom op het forum. Lees dat je het moeilijk hebt bij wie is wie. Veel komen opde dagdraad kan je heel goed helpen. Er is altijd iemand die je hoort. zo niet, nog eens roepen. heb je vandaag wat te doen, misschien ku n je naar iemand toe. de eerste dagen is de trek in alcohol vaak groot. Dat gaat over, veel water drinken en jezelf verwennen met dingen die je lekker vindt helpen wel. En zorg voor een goed gevulde maag.. Zelf ben ik ongeveer 6 weken geleden gestopt en de eerste dagen vond ik vreselijk moeilijk, dacht dat het mij nooit zou lukken maar tot nu toe heb ik niet gedronken. Ik voel mij veel beter. Succes, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hoi Rosa, Ja, ik weet het. Ik ben ook vaak gezwicht hoor. Maar afgelopen vakantie had ik mij voorgenomen om dit voor mezelf te trainen. Ik kan het niet in woorden uitdrukken, maar die overwinning is heel waardevol gebleken. En die anderen zijn zich niet bewust van jouw innerlijke strijd. En dat je dan de alcohol afslaat en kiest voor het frisje is tegenwoordig steeds normaler aan het worden. Ik was twee zondagen geleden op het Openluchttheater in het Vondelpark. De 0,0% biertjes waren niet aan te slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 De wiekse witte 0% is ook in de winkels vaak uitverkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Dat komt wel hoor Miranda. In het begin zie je heel veel berichtjes en kan je er soms geen touw aan vast knopen maar als je eenmaal een beetje weet over iedeeen, begrijp je vaak ook de berichtjes beter. Maar nu is het belangrijk voor je om gericht te zijn op jezelf en waar je nu mee te maken krijgt. Morninkjes Zon. Heb je een beetje kunnen slapen na het prettige bericht van gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Morgen Bolletje, oh nee is al middag. Ik heb heerlijk geslapen de afgelopen nachten. Gisteren een niksdagje gehad. Even alles laten bezinken, veel zuchten. Prima dus. Nu meer energie, ga zo stuk fietsen. Lekker. Hoe is het bij en met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hier is het ook prima wijfie. Net boodschappne wezen doen en nu aan de poets. Gisterenavond nog op you tube naar scheveningen wezen kijken maar zie nog steeds niet het huis waar wij gewoond hebben. Wel een heel nieuw gevoel ervaren, wat ik nog niet precies onder woorden weet te brengen. Maar het zou voorheen een grote rede zijn om het flink op een zuipen te zetten. Nu ervaar ik het. Zou graag terug willen naar die tijd, terwijl die echt niet zo heel prettig was. Maar merk wel dat ik als kind al heel positief ingesteld was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemiddag allemaal, Allereerst de nieuwe mensen hier, van harte welkom. Ga ervoor hoor, het leven wordt zo mooi zonder drank, je kunt het je niet voorstellen maar het is echt zo. Niet makkelijk maar wel heel veel mooier. Vandaag een vrije dag en de zon schijnt volop, dus wat ga ik even doen? Verzin het nog wel, hahaha. Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Je laatste zin is er een om te onthouden. Maa rvolgens mij was je niet alleen als kind positief ingesteld. Nog steeds. En vroeger zou je gaan drinken gelukkig nu niet meer. Vroeg of laat betekent ervaren, verwerken. Als je wilt laat mij het adres eens weten i Scheveningen, ik kom er regelmatig. Kan ik kijken of het huis er nog is. Liefsssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Zal dat wel eens doen Zonnie. Maar leuk dat je er regelmatig komt. Ik zag gisteren hoe het was verandert. Iedereen woont zo op elkaar brrr. Daar zou ik nu moeite mee hebben. Maar er weer eens naar toe gaan dat zou ik heeeeel graag willen. Ach misschien komt dat nog wel een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 En nu ben ik echt weg. Emma, naar buiten misschien. Of schijnt in het noorden de zon niet. tot laterssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hallo allemaal, Bolletje, Google Maps met Streetview. Adres intypen en je ziet de wijk, inzoomen en je kunt door de straten "wandelen" Streetview Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 o bedankt Har. Ga ik straks eens op m'n gemakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemiddag iedereen. Hier schijnt de zon! Zo dadelijk wegvluchten van mijn bureau en even op een bankje eten. Gwen, is het in Italië, het lavendel feest? Ik sluit me aan bij posting van Nova, blijven herhalen van waar je komt. Heelt ons ook. Zovele wondertjes dat hier plaatsvinden door gewoon de 1ste niet te nemen! Streetvieuw: dat is pas leuk speelgoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hallo miranda, welkom. Dagdraad al gevonden zie ik, alleen zijn de meesten nu blijkbaar iets anders aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden