Spring naar bijdragen

Donderdag 9 augustus 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen allemaal:rose:

DAGPACT

Albert

Lytse

Nicky

Jaap

Rosa

nummer 5 heeft zich aangemeld.

Tijdens mijn vakantie heb ik 1 keer gezondigd. We hadden een lange fietstocht achter de rug van 55 km, berg op en berg af bij een temperatuur rond de 30 graden. We kwamen half 8 op onze bestemming aan en onze naaste buren zagen hoe verhit we waren en boden ons een ijskoud biertje aan en daar ben ik voor gezwicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Miranda en welkom.

De eerste paar dagen zijn het moeilijkst daarna wordt het met de dag makkelijker.

Je hebt hoogstwaarschijnlijk last van ontwenningsverschijnselen. Veel water drinken zodat je lichaam schoon spoelt, proberen de hele dag wat te eten, waardoor de trek minder wordt en verder veel schrijven op het forum, ook al lukt het niet zo goed. Het zijn allemaal dingen waardoor de trek minder wordt, en komt ie wel, schrijf dan want helen is delen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Miranda,

welkom op het forum. Lees dat je het moeilijk hebt bij wie is wie. Veel komen opde dagdraad kan je heel goed helpen. Er is altijd iemand die je hoort. zo niet, nog eens roepen.

heb je vandaag wat te doen, misschien ku n je naar iemand toe. de eerste dagen is de trek in alcohol vaak groot. Dat gaat over, veel water drinken en jezelf verwennen met dingen die je lekker vindt helpen wel. En zorg voor een goed gevulde maag..

Zelf ben ik ongeveer 6 weken geleden gestopt en de eerste dagen vond ik vreselijk moeilijk, dacht dat het mij nooit zou lukken maar tot nu toe heb ik niet gedronken. Ik voel mij veel beter.

Succes, tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rosa,

Ja, ik weet het. Ik ben ook vaak gezwicht hoor. Maar afgelopen vakantie had ik mij voorgenomen om dit voor mezelf te trainen. Ik kan het niet in woorden uitdrukken, maar die overwinning is heel waardevol gebleken. En die anderen zijn zich niet bewust van jouw innerlijke strijd. En dat je dan de alcohol afslaat en kiest voor het frisje is tegenwoordig steeds normaler aan het worden. Ik was twee zondagen geleden op het Openluchttheater in het Vondelpark. De 0,0% biertjes waren niet aan te slepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt wel hoor Miranda. In het begin zie je heel veel berichtjes en kan je er soms geen touw aan vast knopen maar als je eenmaal een beetje weet over iedeeen, begrijp je vaak ook de berichtjes beter.

Maar nu is het belangrijk voor je om gericht te zijn op jezelf en waar je nu mee te maken krijgt.:)

Morninkjes Zon.:heart:

Heb je een beetje kunnen slapen na het prettige bericht van gisteren?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose: Hier is het ook prima wijfie. Net boodschappne wezen doen en nu aan de poets.

Gisterenavond nog op you tube naar scheveningen wezen kijken maar zie nog steeds niet het huis waar wij gewoond hebben. Wel een heel nieuw gevoel ervaren, wat ik nog niet precies onder woorden weet te brengen. Maar het zou voorheen een grote rede zijn om het flink op een zuipen te zetten. Nu ervaar ik het. Zou graag terug willen naar die tijd, terwijl die echt niet zo heel prettig was. Maar merk wel dat ik als kind al heel positief ingesteld was.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Allereerst de nieuwe mensen hier, van harte welkom.

Ga ervoor hoor, het leven wordt zo mooi zonder drank, je kunt het je niet voorstellen maar het is echt zo.

Niet makkelijk maar wel heel veel mooier.

Vandaag een vrije dag en de zon schijnt volop, dus wat ga ik even doen?

Verzin het nog wel, hahaha.

Bol:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je laatste zin is er een om te onthouden. Maa rvolgens mij was je niet alleen als kind positief ingesteld. Nog steeds.

En vroeger zou je gaan drinken gelukkig nu niet meer. Vroeg of laat betekent ervaren, verwerken.

Als je wilt laat mij het adres eens weten i Scheveningen, ik kom er regelmatig. Kan ik kijken of het huis er nog is.

Liefsssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal dat wel eens doen Zonnie. Maar leuk dat je er regelmatig komt.

Ik zag gisteren hoe het was verandert. Iedereen woont zo op elkaar brrr. Daar zou ik nu moeite mee hebben. Maar er weer eens naar toe gaan dat zou ik heeeeel graag willen. Ach misschien komt dat nog wel een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen.

Hier schijnt de zon! Zo dadelijk wegvluchten van mijn bureau en even op een bankje eten.

Gwen, is het in Italië, het lavendel feest?

Ik sluit me aan bij posting van Nova, blijven herhalen van waar je komt. Heelt ons ook. :rose:

Zovele wondertjes dat hier plaatsvinden door gewoon de 1ste niet te nemen!

Streetvieuw: dat is pas leuk speelgoed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...