lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Frodo! Mentor van mijn eerste dagen op het forum Rosa: "echter, intenser ziek zijn en ok vinden": voorheen als ik iets voelde, een emotie, een ongemak, een ziekte, vloeide de wijn direct mee naar binnen.....nu voel ik alles zoals het is, ik beleef het zelf, ik beleef het echt, niet verdoofd en het is prima, het is ok, het is niet bedreigend elke emotie geeft me een verhaal, een boodschap, maakt me sterker, maakt me tot wat ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Lenie, Slaap lekker! Lytse, Ik hoop dat je morgen weer een betere dag krijgt! Ik ga ook mijn bed opzoeken. Weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Made, Jaja ik ben er weer. Ben maar 2 weekjes weg geweest en word nu al gemist Maar speciaal voor jou: :present: omdat je in deze moeilijke periode een extra steuntje verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 :present:Lavendel1 Welterusten Madelief:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 @Rosa Een depressie heeft verschillende fases, van het je opsluiten in je slaapkamer......................tot het (voor de buiten wereld) weer "normaal" kunnen functioneren. Ik zit ergens iets over het midden. Ik heb hele goede dagen maar ook mindere goede (of regelrechte slechte) dagen. Tel die 2 bij elkaar op en je bent gelukkig (goede dagen) depressief (slechte dagen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ap wat ben je toch een geweldige lieverd hé. Weet je wat ik ga doen? Ik ga jou een hele stevige knuffel geven, want dat verdien je. Kanjers ik ga weer soppen, ben een beetje heel erg moe en duik zo lekker m'n bedje in. Morgen heel vroeg m'n bed uit, poetsen, bed weer eens heerlijk verschonen en dan weer aan de gang met de filters. Wat krijg ik toch een energie als het lukt hé? Trusten allemaal en tot morgen weer. O en welkom terug Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1Frodo! Mentor van mijn eerste dagen op het forum quote> En ondertussen ben je zelf uitgegroeid tot een mentor voor de nieuwkomers. Zo blijft het forum draaiende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 ojee, moet nog op m'n matje...naja lees ik daar maar verder...toedeloeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Slaapwel Bol, supermentor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Tijdens een etentje was ik eens ontstemd omdat mijn tafelgenoot niet begreep dat ik gelijk had Hij illustreerde ons meningsverschil... Op tafel staan een schaal pasta en een schaal saus We zitten tegenover elkaar Zegt hij: de pasta staat links, de saus rechts Nee, zeg ik: de pasta staat rechts, de saus links Lieve Bo, zegt hij glimlachend Kom eens naast me zitten Ik doe het met tegenzin En hoe kijk je er nu tegen aan? Nog altijd kan ik koppig zijn Niets menselijks (en vrouwelijks) is mij vreemd Hij leerde me wel dat iedereen zijn werkelijkheid heeft en dat die altijd waar is Alleen door naast iemand te gaan staan zie ik zijn beeld, zijn waarheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Steunbeertje, bedankt voor je uitleg. Maar die twee woorden "gelukkig" en "depressief" gaan voor mij gewoon niet samen. Maar mooi dat jij het op die manier kan benaderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 The killing begint (weer een nieuwe verslaving:D) slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 @Rosa Dan heb je het dus wel begrepen Het gaat om de benadering van dingen in het algemeen. Is het glas nu half vol of half leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Na een doodnormale, gewone maandag. Met geen enkele trek en zonder vermoeidheid, stap ik zo gewoontjes mijn bedje in. Heerlijk, dat gewoon... Weltruste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Steunbeertje:heart: Tekst van jou is ook uit het hart En zo waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Daarom gewoon heerlijk weltrusten Nova:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 @Nova Gewoon en doodnormaal slaap lekker dan maar he Wij alco's zijn ook zo gewoontjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 En nu ga ik naar bed wilde wachten op hart van nederland weer een film:angry: truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Poffer Bo jij was sneller @AR lieffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Welterusten Nova:lips: Steunbeertje ik weet wel dat je het glas beter half vol kunt zien dan half leeg. Of beter een half ei dan een lege dop. Maar de woorden "gelukkig" en "depressief" kan ik nog steeds niet met elkaar linken. Maar ik hou erover op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 frodo mmmm, Bo dat leek me leuk gezelschap en toen ? maar het is inderdaad o zo waar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Luitjes, ik wens jullie een welterusten. En "gelukkig depressief" daar kan ik mij helemaal in vinden. Mooie dromen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ik had even een sprintje ingezet SB;) Ook voor de killokiller... Lavendel Ik wilde de erotisch draad van gister niet opnieuw een slinger geven;) Truste Tina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Nu even een ernstige bedenking van mij naar aanleiding van de droevige gebeurtenis met niwi. Die had een maatje, Borretje, en daardoor waren wij op het forum op de hoogte van hetgeen er gebeurd was. Maar stel dat er mij bijvoorbeeld iets ernstigs overkomt en ik heb geen maatje dan weet toch geen mens waarom ik niet meer op het forum kom? Ik heb nooit een maatje gezocht omdat ik voor mezelf daar niet direct een toegevoegde waarde voor zag. Maar nu begin ik plots te denken, zou niet iedereen hier een maatje moeten hebben al was het alleen maar voor zulke noodgevallen. Hoeft niet persé altijd voor ernstige dingen te zijn maar ook bijvoorbeeld om een ban mee te delen aan de medefrummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Hee Bol, Die oude dame is sinds dit weekend opgenomen in een revalidatiecentrum waar ze eerder is geweest. Ze voelt zich daar erg ongelukkig. Ze kan haar ene arm helemaal niet gebruiken en de kinderen zijn het er niet over eens of ze nog wel zelfstandig kan wonen! Rot situatie dus. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden