Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goeeeedemorgen lieve mensen! Vandaag is het zomers weertje toch? Zonnetje schijnt hier hoor. Lenie, Ik hoop dat de HA iets heeft voor je slapeloosheid. Niet te doen zo toch?? Sha, Van harte gefeliciteerd!!!!! Op een flinke afstand blijf ik je volgen. Zo, nu nog maar een vers bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: igorveel te kort lenie.quote> hihihi..hoe herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Een hele goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Hoi Miranda, de vermoeidheid is gaat over, ook ik was erg moe. Heb in de vakantie ook heel veel geslapen. Ik voelde mij een bejaarde vrouw. Heb er nu nog wel last van maar een stuk minder. Gun je lijf de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Hannah...ik heb er ( nog) geen last van. ja het tekent in m'n gezicht, en s'avonds word ik wat hangeriger op de bank..maar als ik dan naar bed ga begint het riedeltje weer van voor af aan. Made...ja ik sta er op dat ze er nu wat aan doet hoor. nou ik ga maar...tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 miranda heb je al brandnetelthee geprobeert? het zuivert het bloed, daarnaast wel goed water drinken. en desnoods inderdaad een molletje je hoeft jezelf niet te straffen, beloon jezelf voor het niet drinken door lief voor jezelf te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 het kan ook teveel van het goede zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, zo, hier al een ritje naar het lab achter de rug. Ik mocht geen kofiie, oei wat is dat erg, opstaan en geen bakje koffie. Nu heb ik een lekker bakje gezet, jammie. Overigens niets bijzonders hoor, ik heb hypertentie en als je boven een bepaalde leeftijd bent hoort daar een jaarlijkse check up bij. Het formulier lag al zeker een maand op de stapel van dingen die ik moest doen, bij deze, afstrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Morninkjes Tinus. Je kan met gedroogde australische abrikozen, je bloeddruk omlaag krijgen. Mijn zwager slikt ze al jaaaaaren. Heeft overal last van (broer van mijn manneke) maar z'n hypertentie is goed. Ga zo ff boodschappen doen op mijn race monster. Lastig dat bepaalde winkels zover weg zitten. Maar goed, ff doen voordat het gaat regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedemorgen. @Lenie; Sterkte vandaag met het slaapgebrek. Hopelijk kan je veel zonne energie op doen. @Sha. Goed gedaan, 9 maanden! @Miranda. Ik had ook veel last van hoofdpijn en was erg moe de eerste week. Daarna nam het al af. Nu heb ik goede dagen en soms nog steeds last van hoofpijn of moe opstaan. Ik neem dan een Ibuprofen en drink liters water. Het is altijd nog beter dan een katerB) Ik wens iedereen een lekkere dag. De zon doet hier al lekker zijn werk. Koffie, koffie en koffie in de tuin:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik heb het al vanaf mijn 18e een echte oorzaak is nooit gevonden. Ben er op zich ook niet zo mee bezig hoor, als de arts niets had gezegd had ik het onderzoek ook niet laten doen. Maar ja, 55 + en dan hoor je bij de bejaarden. Volgens de statistieken dan hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Wat lees ik hannah? Naar het strand? leuk joh, wel snel gaan want het weer wordt al wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Miranda, je bent 128 uur zonder alcohol! En je gaat gestaag voort. Geweldig. "Altijd teveel, tevaak van het goede, geen maat", jouw woorden. Ik herken daar mezelf helemaal in. Ik ben nu aan het leren om deze verslavingsgevoeligheid te accepteren dat het leefbaar is voor me. (en mijn omgeving) Maar "klaar" zal dat nooit zijn. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 was ik weer.. die benen zijn waarschijnlijk gekomen door het afkicken van de morfine en het slaapgebrek:P:P ik heb nu een (nog) zwaarder slaappilletje gehad..10 stuks. ik heb beloofd dat ik ze niet elke dag in neem omdat die ook verslavend zijn ( vandaar ook maar 10) maar dan kan ik in ieder geval bijtanken hoopt ze. het heet Zoldpidemtaraat, ik moet zelf nog even lezen hoe of wat hoor. dus laten we hopen dat ik vannacht slaap. dus al met al..als ik beter slaap en het afkicken zakt af zullen die benen beter gaan...even doorbijten nog. en de weegschaal gaf 70.5 aan ( toch weer 6 ons er af sinds vorige week dinsdag.) het gaat niet meer zo hard en dat is beter. en nu koffie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Miranda, Herkenbaar hoor! Maar ondertussen ga je goed! Lenie, Ik hoop dat je idd een beetje kan bijtanken. Ik ga vandaag buiten aan de slag. Af en toe kom ik piepen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Lenie Rosa Vandaag dag 14 "alweer" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 ik hoop het ook Madelief.. rommelse buiten..het beloofd lekker weer te worden. Miranda..you go girl!!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Sha, Van Harte Gefeliciteerd met je 9 maanden! :rose:9:present::rose:9:present::rose:9:present::rose:9:present::rose:9:present::rose:9:present::rose:9:present::rose:9:present::rose:9:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik ga straks eerst even ruimte maken rond de cv-ketel op zolder, vanmiddag komt er een meneer van het gasbedrijf. Ik heb ook nog een bureautje dat ik in elkaar moet zetten, zit ik al een tijd tegen aan te hikken. Het moet iig wel gebeuren voor mijn dochter naar de middelbare gaat en niet pas als ze afgestudeerd is. Lenie succes met je benen en het slapen vanavond. Heel vervelend, slapeloosheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 je went er aan... alleen m'n humeur niet altijd. hihi ach nu je het over het gasbedrijf hebt. er lag gisteren een kaartje in de bus dat ze woensdagavond na 18.00 op 1 augustus de meter komen opnemen..:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 goeiemorgen frummers ik ga gauw naar het strand jammer dat ik je net mis zo Hannah maar jij gaat gelukkig al met allah:D fijne zonnige dag allen en wie het moeilijk heeft; er komen makkelijkere tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Lenie, petje af hoor... Hoe rustig je omgaat met al je fysieke klachten. Het is bepaald niet niks wat je op je boterhammetje krijgt. Ikzelf ben heel bang van die pilletjes. Ik ben daar ook giga mee de mist ingegaan. Ik ben blij dat je de kalmte en optimisme vasthoudt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Lekker slapen, Smik. Je hebt het zo verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 tuurlijk Gwen... je ziet maar..het gaat steeds beter. oke die benen nu er even bij, maar de rest gaat super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nou soms vind je van die tekste he :-) Voor vele vrouwen duzzz, bleek na weekendje huntenpop zeker !!! Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval!!! Ik was m'n haren met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt de shampoo langs mijn lichaam omlaag. Op zich niet erg, maar op het etiket staat: " geeft meer volume". Ik ga overschakelen op afwasmiddel. Het etiket is veelbelovend. "verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige!!!". GEWELDIGE TEKST!!! Dus dames aan de slag met jullie afwasmiddelen ;-) Dacht het hier maar ook ff te plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden