Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 augustus 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou bemoei ik me meestal hier niet met dit soort zaken, maar nu moet ik toch wel toegeven dat sinds ik gestopt ben met drinken ook wel wat snoep.

Maar nog veel ellendiger is dat me six-pack een vetlaagje erop heb gekregen :(

krijg ik door de god van de domme een bierbuikje zeg pffff. Zo'n 35 jaar telaat volgens velen, ja 10 jaar geleden had ik dat ook kunnen begrijpen, maar nu das nie eerlijk zeg :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon niet eerlijk!

He Diesel, ik weet dat je je niet zo bezig houdt met dit soort zaken,

gnork, gnork, maar we hebben een lollig draadje, de kiloknaller!

Opgezet door een man, wiens six-pack alweer bijna onder

de barrel uitpiept!

Dus er is hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al met al gaat 't prima, mensen. Deze week ga 'k fotos laten maken voor een paspoort. Niet omdat 'k nu ineens de pioniersgeest heb (was dat maar waar!), maar d'oude is verlopen en zonder geldig legitimatie bewijs kan 'k m'n bloed niet laten prikken. Vandaar.

'k wandel wel veel de laatste tijd. 't weer leent zich er dan ook toe. In een nabij parkje. Wat snacks en water mee en af en toe even halthouden voor een bite. Soms op een bankje zitten en lekker wat voor me uit staren. En vervolgens loopt er pardoes een koebeest(!) voorbij. Van 't merk Limousine. Die lopen daar semi-vrij rond. Mooie creaturen.

Mnja, da's 't wel zo'n beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lekkere dag hier. Stap op m'n bromfietsje, rijd een eind stopt ie ermee. Ik dat hele eind weer terug naar huis, nou dan maar op de fiets. Ga geld pinnen vergeet ik het geld eruit te halen. Gelukkig dat een vrouwtje het terug gaf. Fiets ik een heel eind, Winkel is er niet meer #@@$%^&^%$ Ga naar een andere winkel, geven ze de verkeerde maat mee dan die ik eigenlijk moet hebben. Zet het spul er toch op krijg ik het met geen mogelijkheid waterdicht. Nu weer terug om een andere slang te kopen en erop te gaan zetten. En gaat dat niet dan ga ik het aan een ander vragen hoor, dan schei ik er mee uit.:angry:

O ja en ik ben ook nog gevallen.

Blij dat het met Gunn goed gaat. Daar krijg ik weer wat goeie zin van :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor kanjers banden op pompen lukt ook al niet meer. Ik kan het beste stil gaan zitten en een beetje t.v. gaan kijken en dan krijg ik het nog voor mekaar dat m'n oog gaat trillen. Ach we gaan het nog maar eens proberen. Andere slang kopen. Als ik over een paar uur nog niet terug ben zal ik wel weer ergens flink tegenaan gelopen zijn, en met een zware hersenschudding in bed liggen.

Later.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Down. Nekpijn en misselijk. Net bij de psychiater voor het eerst geweest. Gelukkig kon ik hem zo de diagnose van ZA onder de neus schuiven. Scheelt weer een heel verhaal. Verandering van medicatie. Of dat helpt? En de beslissing morgen te bellen met de huisarts voor nader onderzoek. De psychiater bood ook PIT aan. Psychiatrische Intensieve Thuiszorg voor een periode van een aantal weken. Nu goed, mijn huis is wel op orde, mijn lijf niet. Maar misschien dat het wat helpt om door deze periode heen te komen.

Ik ga nu maar chocolademuffins halen voor de troost.

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...