Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 375
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Bol, dankjewel. Slaap lekker meis.

Emma: jij en Madelief zijn mijn grote voorbeeld! Ik wens jullie níet in te halen, en ik volg jullie op de voet!:D

Vandaag hebben zich alweer een stuk of vijf mensen aangemeld! Was net begonnen om de eerste te begroeten, maar ik maak het vandaag niet laat.

Morgenmiddag laat ik de boerin en haar zuster Amsterdam zien; de boerin van de boerderij waar we al jaren vakantie vieren. Van hun bedrijf krijgen ze een weekend Nederland, d.w.z. Amsterdam en zondag races op Zandvoort (als toeschouwer).

Helaas is de weersverwachting heel slecht. Zal toch vermoeiend worden, dus ik haak nu af.

En alweer droog gelukkig!

Welterusten voor allemaal en morgen proberen we er weer een positieve, droge dag van te maken!

Lytse.:lips:

Geplaatst
Originally posted by: Johan W
Of ik goed bezig ben weet ik niet Emmaroos maar ik ben wel heel blij dat er beweging in de situatie zit. Ik had alweer zoveel angstbeelden. Maar goed dat is verleden tijd.quote>

En toch vind ik dat je een :present:verdiend, niks vragen, gewoon dragen, beste man!!!
Geplaatst
Originally posted by: Lytse
@ Coco,
Door die rotdrank was het bijna misgelopen en hadden we die tijd samen niet gehaald. We zijn nu weer helemaal op de goede weg.

Lytse.quote>

Bij ons was het inderdaad ook kantje boord, Dat weet je wel, Lytse.
Nu in December feest, 35 jaar getrouwd.
Nooit zo dicht bij een scheiding geweest........nooit meer!!!
Geplaatst

Ineens moet ik lachen om Solomon Burke.

Die tijdens zijn concerten vaak riep "What a night, what a night it is!"

Geweldig die man. En... "Are you with me?".

Heb 'm nog live gezien in wat eerder Nighttown heette (in Rotterdam).

:moon:Always put a diamond in your mihind:moon:

Geplaatst

SB::D:D:D:D:D:D:D:DB)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B):musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::sun::sun::sun::sun::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Geplaatst

Han ik was liever

wat verder weg van je

nou ja

ik ben weg van je

zo is het

ver of dichtbij

ha ha.

Hebben jullie madelief gelezen

die gaat naar bed

en gaat dat ook afschaffen

(en ja ik weet hoe ze het bedoelde

maar taalkundig sloeg dat op haar bed dus;))

ben een beetje melig dus

eigenlijk

had er al lang in moeten liggen

want morgen met maatje fietsen

in de regen

omdat ik woensdag

er ook te ver weg van was

Geplaatst

He, droogstoppels, how goes?

Hier eigenlijk iets te hectisch voor de ouwe.

Groot feest gaat morgen niet door, DJ kan ergens anders verdienen en komt dus niet gratis of voor weinig.

Ff datum prikken, dus, maar niet zo makkelijk voor de mannen, want de ouwe ploegendienster Bok moet wel vrij zijn om op de haverkist te blijven zitten.

Hadden ze maar het lef moeten hebben het te doen terwijl we weg waren.

Verder lees ik de dagdraad wel snel, maar voel me op de een of andere manier toch niet verbonden meer mee.

Eenieder, doe het uwe.

Schroom en schaam u niet.

En hou het zo droog als je wilt.

Jane, welkom terug van je vakantie, lees je graag.

Geplaatst

Zit/lig trouwens heeeeerlijk "the portrait of a lady" te kijken op ITV-3, voor de schotelaars met 3 koppen of meer.

Geef mij de Britse TV altijd maar.

De anglofieleouwelol

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...