kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Tast toe Sha, Stroop, suiker en jam staan op tafel:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Lekker hoor Kame ik pik er ook nog eentje mee ga ik nu hier thuis aan de slag laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Vanuit een regenachtig Brabant. De regen heeft toch wel iets romantisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 nee dank je kameo, ik moet maandag weer op de weegschaal en dan moet er echt een pondje af zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 nee von..niet lekker geslapen en ik laat lekker de boel de boel jullie ook een fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Najaaaaa Snoep toch. Kontje tegen de kribbe aan het gooien? Pfff, nou, weet je, dan ruim ik nog één keer die rommel op. Kun jij straks lekker je weekend in. Ga dur maar wat mooi van maken verliefde kip. Lui, ik ga de badkamer even doen, kan een ander hem ook weer gebruiken straks en ook ik ga aan de slag. Had eigenlijk een dagje tuinwerken in gedachten, maar dat zit er niet in. Drie uur vooruit bij buienradar geeft aan dat het rond elf uur droog wordt, klik ik echter op 24 uur vooruit dan lijkt het erop dat elk buitje dat gaat vallen boven mijn dorp zal zitten.... Maakt niet uit, ik merk het wel. Heb nog zoveel te doen dat ik mij niet hoef te vervelen. Allemaal een fijne dag. Later..... :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 dank je von..jij bent de allerbeste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen. Herfst, herfst, herfst, de herfst die is gekomen.... Wat een rumoerig weertje zeg! Zo stijf als een oud dametje mn bed uit gekrukt.. Eerst maar aan de koffie, heel sterk graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 goeiemorgen mensen zonder zon vandaag, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 sommige mensen worden áárdig als ze verliefd zijn, maar Snoep is gewoon haar hautaine plagerige zelf gebleven. Nou dan heeft de relatie misschien wel kans:D maar je mag je personeel wel goed waarderen Snoep, en nog beter betalen, natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Bij volle maan gewenst , dan lukt dat wel :-) Goed voor de plantjes en hoef ut dak nie op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ga zo rh op de dijk doen hoop dat ik niet weg waai:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goeie morgen kanjers:sun: Volgens mij heb ik een ochtendallergie, ik moet altijd sóchtends vreselijk niezen en heb een snotterd van hier tot gunder. Raar is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goeiemorgen hoor, gaap, bedankt voor de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen Frummels Lekker hoor zo'n bakkie pleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, ik werd wakker uit wederom een drankbacchenaal (heb je ook andere soorten?) Tot mijn verrassing in Italie.. De hele zomer is hier behoorlijk huisgehouden, helaas niets constructiefs.. Dus handjes uit de mouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hoi SB, koffie!!! Voelt goed.. jaartje inthepocket? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hoi SB, koffie!!! Voelt goed.. jaartje inthepocket? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Moggel Twinnie, Ja zekersss en het klinkt ook beter.............een jaar droog.................bijna een jaar droog vind je ook niet Nog 10 daagjes, dan begrijp je me helemaal :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Morgen allemaal, Zie dat ik alweer ingelogd heb gestaan vannacht. Lag toch echt te dromen, nog wel over oude t.v, die hele grote. Wat ik daar nu mee moest, geen idee. Ga eerst aan het werk, tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Dank je wel, Mir en SB, Lekker hoor, maar vooral wel een enorme puinbak, en morgen moet het weer strak afgeleverd worden voor een laatste week verhuur.. Mag ik weer naar de ruine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Zonnetjes, hoi! ]k schrijf al mijn dromen nauwkeurig op, wie weet snap je ze later wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Misschien moet je je verleden eens goed onder de loep nemen Zonnetjes;) O goeie morgen later ingelogden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Twinnie, goed idee... Ik ga een beetje aftellen. Valkuil of geen valkuil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hoi Bol! Je vissies zijn wel blij, met dit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden