Travel Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 :moon:It is the third of September, a day I always remember:moon: Goedemorgen frummels, Koffie, het zonnetje komt zo door, mooie lucht en........de taart ziet er prachtig uit. Zonde om hem aan te snijden;) Maar ik heb genoeg voor iedereen. Vandaag voor mij een dag met een lach en en een traan. Voel me vreemd eronder. Maar het is wel een dag vol liefde. Eerst straks allerlei gezelligheid met collega's, bloemen en gebak. Vanmiddag gaan we met veel vrienden een goede vriend de laatste eer bewijzen. Ben blij met de verbondheid die we hebben. Ben vandaag blij dat ik gisteren niet gedronken heb. Ook vandaag neem ik de eerste niet. DAGPACT: Albert Lytse Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 travel voor jou nog vele GEZONDE DROGE jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 die 2 geeft verwarring (travel2) zo en nu gauw ervandoor. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goede morgen ook Travel. Zit even te puzzelen hoor. Vanmiddag afscheid van een goede vriend. Maar de taart en de gezelligheid? Jarig lijkt me niet, want er staat een 2 achter de jarige Travel... Vertel. Igor, werk ze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hihi, zie dat Travel al lang weer verdwenen is. Zat ik nog even op te wachten. Luitjes, ik ga afsluiten hier. Genoeg te doen op deze mooie zonnige dag. Ik wens iedereen een heel mooie dag toe. Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ik snap niks van die (2). Heb tig keer geprobeerd om mijn geboortedatum goed in mijn profiel te krijgen maar op de een of andere vreemde wijze lukte dat steeds niet. En zo moeilijk is het niet maar er zit een fout in het veld. Zo zijn er wel meer felicitaties terwijl mensen niet jarig zijn. Maar ik ben vandaag echt jarig. En vanmiddag een crematie Yvonne, vandaar. En nu brood smeren en wegwezen. Later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 je moet het zo typen 11/11/2011 dus schuine strepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 travel van harte : bor...ik ga niet alles terug lezen hoor maak jij maar een kort verslag voor mijn met alle hoogtepunten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goeiemorgen allemaal! Ik zou willen dat mijn vriend ook eens opstond. Hem wakker maken is een hele klus die minstens een uur duurt, en 'k ben dat eerlijk gezegd beu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Gelukkige verjaardag Travel. Ik hoop dat het op de een of andere manier toch een mooie dag wordt voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Jen, een emmer water helpt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Travel van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hihi kameleon, zou ik? Maar echt, 't is niet leuk meer. Hij slaapt zelfs overdag. Ik denk dat het aan zijn medicatie ligt, maar daar moet dan toch wat aan te doen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 goeiemorgen mensen Travel de feli's :heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ben weg mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 ik ga ook lekker spinnen en daarna eens kijken wat het strand wel of niet van me wil, die blijft ook maar zo trekken. fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 In mijn profiel staat de datum goed hoor, heb ik even nagekeken. Maar die 2 snap ik niet, ik ben toch echt in mijn eentje hahahaha. Dank voor de felicitaties:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemorgen allemaal, Ik heb een heerlijk, actief, weekeind gehad! Vrienden om me heen en genoten van het mooie weer en veel gezelligheid. En NIET gedronken, dus ik ben er trots op dat ik nu mijn 12e alcoholvrije dag in ga. Felicitaties voor iedereen die jarig is en een fijne dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Morgen allemaal, Kom even gedag zeggen. Drukke dag, ben vanavond laat pas weer thuis. Travel gefeliciteerd, een dag met een lach en een traan, las ik. Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemorgen lieve mensen! Dag 3 rookvrij is begonnen. Een lange lijst afwerken vandaag, bezig blijven dus. Maar nog 1 bakkie, en een beetje teruglezen. Travel, Van harte meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemorgen Heb me echt verschrikkelijk verslapen vandaag dus zo snel aan het werk. Travel van harte. Madelief gefeliciteerd met je 3 dagen rookvrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 moggeuh frotsels, pff vlug koffie, wel 5.00 op maar nix drinken is nix zeg, moest bloed inleveren, dus wel belangrijk dat ut nuchter is dan. Maar geen rust dus zeker nie om achter pjoeter te gaan zitten. Travel een hele fijne B-day, tjah en zo'n dubbele dag is bijzonder, geef het een plek zoals jij dat alleen kan doen. Gaan we daarna idd lekker taart eten. Iedereen fijne dag en geniet van de dingen , hoe klein dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ben je nu pas terug v/h prikken diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ja Kameo, moar vond het nie gezellig doar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemorgen frummels (en Tactive) Dat heb ik nog nooit gezien hier, ik log in en alleen vriend Tactive is ingelogd Travel van harte en een hele fijne dag toegewenst. Ik ga ook gelijk weer uitloggen, heb een virusje op de ogen, dus even niet zoveel op de pc vandaag dan maar en straks even naar de dokter. Doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden