Spring naar bijdragen

woensdag 5 september.

albertina

Aanbevolen berichten

Even snel de draad doorgelezen,

Rosa,

het is moeilijk om het helemaal

alleen te doen en zeker als

er thuis niemand op de hoogte is.

Ik gun je van harte dat je iemand vindt die je

wel kunt vertrouwen en het lijkt mij ook minder

eenzaam iemand waar je mee kunt delen.

Sterkte en ook veel succes met het zoeken

naar werk, ik denk voor jou ook een heel

belangrijk onderdeel van je ritme.

Lenie,.

Ik heb wel eens gehoord dat er

dierenartsen in een asiel zijn die dieren

kosteloos of voor een kleinere bijdrage willen helpen.

Heel veel sterkte, geen makkelijke beslissing

maar wel heel nobel dat je het dier zijn rust gunt.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat zal best Drakie, dieren kosten een hele hoop als je veel naar de d. arts moet gaan. Maar fijn hé, dat het kereltje nu goed zit? Ik zag hem vanochtend en hij was zoveel opgeknapt. Terwijl, toen ik van de week bij de d. arts was, ik er niet veel voor gaf hoor. Hoogstwaarschijnlijk is het toch hersenvliesontsteking. Maar dan snap ik niet dat ie zo gauw opgeknapt is. Maar goed ik dan ook maar een leek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal,

Allereerst Jen, Kwispel en Tasseke(alhoewel ik haar niet ken) gefeliciteerd:musicnote::sun::light::moon::present::rose:

Fijne verjaardag.

En Bammetje geweldig 6 jaar droog, gefeliciteerd. Jaap 1,5 jaar adb, ook jij natuurlijk gefeliciteerd.

Ben de laatste dagen veel weg geweest, wel wat gelezen maar te weinig puf om te reageren.

Veel gereisd, mijn zoon woont nl. niet in de buurt, en er was een voorlichtingsbijeenkomst over de operatie van volgende week. Het heeft nogal wat impact. 6 weken niet tillen, niet autorijden, niet fietsen, niet werken. Dat valt hem zwaar tegen. Wij gaan volgende week daar ook naar toe en blijven er om hem in ieder geval de eerste dagen door te helpen.

Ik zie tegen de operatie op, hoop zo dat hij er gauw baat bij heeft. Dat zal ook deze tegenvaller beter draagbaar voor hem maken.

Ga nu eerst eten,

tot latersssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Japio,

ook weer een mijlpaal.

:)

En de mensen die het moeilijk hebben,

geef niet op, het is de moeite waard

door te zetten.

De éne dag zal zwaarder zijn dan de andere

maar na een lastige dag is het mooie

dat je jezelf een schouderklopje mag geven

het toch zonder drank te hebben gedaan.

Echt!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die BamBam 6 jaar, altijd fijn om te lezen dat iemand het vooral droog weet te houden.

Het zijn van die voorbeelden dat ik weet dat het kan, altijd handig bij twijfel.

Van harte feliflaptaart, waar is de taart of eet je die weer alleen op :huh:

:present::rose::present:B):present::heart::present::D:present::rose::present:B):present::heart::present::D:present::rose::present:B):present::heart::present::D:present::rose::present:B):present::heart::present::D

:present::rose::present:B):present::heart::present::D:present::rose::present:B):present::heart::present::D:present::rose::present:B):present::heart::present::D:present::rose::present:B):present::heart::present::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, van harte

:heart::heart::heart::light::light::light::sun::sun::sun::P:P:P:musicnote::musicnote::musicnote::moon::moon::moon::heart::heart::heart::light::light::light::sun::sun::sun::P:P:P:musicnote::musicnote::musicnote::moon::moon::moon::heart::heart::heart::light::light::light::sun::sun::sun::P:P:P:musicnote::musicnote::musicnote::moon::moon::moon::heart::heart::heart::light::light::light::sun::sun::sun::P:P:P:musicnote::musicnote::musicnote::moon::moon::moon::heart::heart::heart::light::light::light::sun::sun::sun::P:P:P:musicnote::musicnote::musicnote::moon::moon::moon:

Jen, van harte

:D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose:

Kwispel van harte

;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:;):present::rose::light::musicnote::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Zonnetjes,

Dat is misschien ook veel beter dat je bij hem blijft, dan zie je wat er gebeurd en wie kan hem nu beter verzorgen dan z'n eigen ouders.;)

En heel begrijpelijk dat je tegen de operatie opziet, het is ook niet niks . Maar van de andere kant zijn ze vandaag de dag zo ver met dit soort operaties, dat moet gewoon goed gaan.

Weet je ook hoelang de operatie duurt? En hoe is hij er zelf onder? En je man? Kunnen jullie elkaar een beetje steunen in deze moeilijke tijd? Nou ja ga maar eerst lekker eten wijfie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi!

Iedereen bedankt voor de felicitaties gisteren! Hartstikke leuk!

Gaat ff niet zo goed hier, vandaar dat ik hier weinig ben. Komt wel weer.

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar lukt niet helemaal.

Voor ieder die sterkte nodig heeft: :heart::sun::heart:

Ben weer weg nu, prettige avond! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HATS OFF TO BAMMIE!!!!

6 Hele jaren, 't is me wat.

Jarigen ook feli, tetuurlijk.

Hier vandaag alle stokouwe witjes dichtgevoegd, waterdicht, hoop ik.

Alhoewel, boven 't aanrecht, maakutuit.

Wel prazzie mooi, we hadden nog stokouwe witjes, maar niet genoeg.

Worden nog steeds nieuw gemaakt, dus wij dr 80 bijhalen.

Hadden ze 'n misbaksel van 8X3 tegels, te heet gebakken, ietsje krom.

3 Kippen en 'n haan op stok.

Meegenomen voor dubbele witjes prijs, normaal 380 euro.

Ziet er nu prachtig uit boven 't fornuissie.

Zeeeer mederne keukuh met stokouwe teguls.

Hadrianus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: spike

ben wat baldadig vandaag
maar wel binnen de perken zodat niemand er last van heeft,
hoop ik

quote>

Da's al heel wat, 5 paarden houen mij voorlopig nog niet binnen de perken, en het gaat wel moeten!
Zwemmen is voor mij ook weer goed, froeguah ook veel aan en goed in.

De bijna weer droge natte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

@ Lenie: veel sterkte vandaag met de hond. Wij hebben de onze ook moeten laten inslapen, dus weet wat je voelt. Toch een zegen voor het dier. Het is soms voor mensen niet weggelegd.

@ Gunn: fijn dat je weer even langskwam, ik heb je helaas gemist. Gaat het goed?

@ Haddock: leuk je te lezen. Geen idee wat witjes zijn, maar de algehele strekking wel begrepen. Ga goed oude zeeman.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje

Goeie avond Zonnetjes,
Dat is misschien ook veel beter dat je bij hem blijft, dan zie je wat er gebeurd en wie kan hem nu beter verzorgen dan z'n eigen ouders.;)
En heel begrijpelijk dat je tegen de operatie opziet, het is ook niet niks . Maar van de andere kant zijn ze vandaag de dag zo ver met dit soort operaties, dat moet gewoon goed gaan.
Weet je ook hoelang de operatie duurt? En hoe is hij er zelf onder? En je man? Kunnen jullie elkaar een beetje steunen in deze moeilijke tijd? Nou ja ga maar eerst lekker eten wijfie.:heart:quote>

Heerlijk gegeten, gekookt door mijn man.

Ja hoor, ik ben graag in de buurt bij dit soort dingen. Volgende week hebben we alles afgezegd op naar Noord Holland. Daar waar Sha nu vakantie viert!

De operatie duurt twee/drie uur, hij is niet volledig onder narcose. Lang liggen dus voor hem. Hopelijk hebben ze een beetje comfortabele tafel. Tuurlijk zijn ze goed hoor, het enge vind ik toch wel dat het aan het hart is. Hijzelf vindt die zes weken van alles niet mogen het ergste. ZIekenhuizen, pijn, prikken heeft hij zoveel gehad, dat doet hem niet veel meer. Maar niet mobiel zijn en niet mogen werken vindt hij vreselijk. Vandaag zei hij dat dit wel het ergste was wat hij gehoord heeft van de doktoren. Vergeet hij toch even dat hij ook te horen kreeg, dat hij zeker niet lang meer zou leven!!! Ik ben er van overtuigd dat hij als het erop aan komt hij dapper is hoor.
Wij kunnen er samen goed over praten, gelukkig wel. Mijn man zet er alles voor opzij en het is niet zijn zoon. Maar we hebben al 21 jaar een relatie hoor.

Het zal zeker goed komen hoor, maar het houdt me wel bezig. Gelukkig ben ik een slaapkop, dus dat doe ik wel. Soms lig ik 's avonds wat langer wakker.

FIjne avond, las dat het met jouw poes goed gaat en het fretje ook weer opknapt. Gelukkig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam alweer 6 jaar, niet te geleuven

:musicnote::):rose::sun::musicnote::):rose::sun::musicnote::):rose::sun::musicnote::):rose::sun:

Dat stuiterballetje heeft het toch maar mooi volgehouden, af en toe alle kanten op, maar toch, niet te stuiten ;)

En onze Jaap anderhalf jaar!

Ja, alleen Igor was echt wakker vanmorgen.

:present::musicnote::sun::moon::present::musicnote::sun::moon::present::musicnote::sun::moon:

En de jarigen natuurlijk ook gefeliciteerd.

Vandaag had ik zowaar een fijne dag op mijn werk.

Het was zelfs bijna saai. Bijna dan he, want een rustig dagje kunnen doorwerken is ook wel eens lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...