Truffel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 *kruipt naar binnen en fluistert* nog 3 nachtjes slapen...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 sorry Harry, mijn korte termijnsgeheugen laat het (weer eens) afweten; dus het zal niet belangrijk zijn geweest, hoop ik dan maar. Af en toe komen er delen van zinnen in de bovenste regel (bericht titel) terecht en dat verdwijnt dan ins blauwe hinein. ik prakkezeer me rot wat ik bedoeld heb maar reken er maar niet meer op doe ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 aha logisch nadenken en jouw berichten teruggelezen harry (er is nog hoop voor me) jij vroeg je af waar je alles aan te danken had en ik antwoordde: aan HET zijn wie je bent pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hoihoi, Lenie weer in het ziekenhuis? Beterschap gewenst, wordt vast wel doorgegeven. Co, héél erg jammer dat je plan niet is geslaagd, aan je inspanning en doorzettingsvermogen zal het niet hebben gelezen. Zuur om even te verwerken. Maar er komt echt weer iets op je pad. Dat kan niet anders met zo'n instelling. Lytse, beterschap, goed uitsnotteren maar. Verder niet echt alles gelezen, hier weinig bijzonders dus wat mezelf beterft weinig tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 SB, fluister terug... geen valkuiltje zo, toch? fluister nog ff door... hoe is je oog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 @Gwen, Nee ik heb alle valkuilen voor je dicht gemetseld Je kan ook 3 dagen gaan slapen Mijn ogen zijn gelukkig weer een stuk beter, gemeen virusje. Ik lees net van Lenie, arme schat. Ik heb al een berichtje op FB achter gelaten. Verder heb ik helemaal niets terug gelezen, dus allemaal een dikke *aanpassing: kromme zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hallo Gwennie, Die mijlpaal haal je hoor! Wel een lastige combinatie inderdaad, landstreek en favoriete drank! Gaat verder alles goed? Nu SB de valkuilen dichtgemetseld heeft, komt het zeker goed! Albertina: bedankt voor de goede wensen en zij snotterde voort. Weer even bankhangen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Johan W, en al die miljoenen mensen die middelen tegen een te hoge bloeddruk slikken of tegen hartritmestoornissen? Die kunnen ook net zo goed kiezen voor alcohol ipv? Met die middelen functioneer je ook beter alleen je merkt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Johan ik neem je wel serieus hoor:heart: Lenie heel veel sterkte en kop op hoor:heart: Hoi allemaal Ben vandaag druk geweest en ga mijn laatste loodjes verslijten bij the voice. Fijne avond nog en truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 AlbertRemo, nog van harte gefeliciteerd met je vast contract! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Oh ja Coco:heart: vervelend en wat jammer Maar zie het als een auditie gewoon weer proberen als je dingen op een rij hebt? Wees trots op jezelf hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Dank je Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Avond allemaal, Had een moeilijke middag, af en toe giert de onrust rond de operatie van mijn zoon door mijn lijf. En ja, dan zou ik vroeger zijn gaan drinken. Nu dus niet, maar het kostte me moeite. Gelukkig weer een dag verder. Ik wou dat het al dinsdag was (en hij denk ik ook!) Lytse, arme jij. Met deze warmte verkouden. Ik lees nog geen nieuwe berichten over Lenie. Hoop dat we morgen iets horen. Liefsss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Sorry Johan W, ik ben een discussie met je aangegaan, had ik niet moeten doen. Ik stop er mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Na nog meer teruglezen... AR, gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Ze mogen in hun handjes knijpen met jou. Lytse, beterschap. Soms is bank en bedhangen het meest heilzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Dat klinkt goed Johan W, op die dingetjes na dan, eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 volgens mij liggen er 5 sterren op je bord:P beetje delen misschien? zo laat nog zoveel eten das vast niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Gwen, lichtend voorbeeld, nou, nou, maar fijn te horen dat ik je er een plezier mee doe dat ik hier schrijf. Kate, ik bel nu veel en het went. Of het ooit over gaat. Ik weet het niet. Ik heb wel eens eerder werk gehad waarbij ik veel (nieuwe) mensen moest bellen en dat ging na verloop van tijd ook beter. Toch komt het weer terug als ik er mee stop, of niet hoef. Ik sla me er wel doorheen. En een van de beste manieren om angst te bestrijden is de confrontatie aangaan. Als je blijft vluchten, vermijden wordt het alleen maar erger. Denk ik dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Albert een vast contract in deze tijden. Fijn joh. Nu nog even links stemmen anders is het contractje zo weer tijdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Verder geef ik geen stemadviezen, Nou deze dan: vanavond op TV gezien Een PVV-er die wat alcohol probleempjes had (niet Hero Brinkman, een andere) is in een kliniek gegaan. Een hele chique en heeft de rekening ingediend bij het europees parlement. Nou dan weet je waar je op stemt. Linkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Daar moeten jullie het mee doen, ik ga slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Slaap zacht, lichtend voorbeeldje van me! Samson beweert dat ie nooit drugs heeft gebruikt... Gloof ik nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 @Jaap En hoe zit het dan met de eigen bijdrage van 200 euro ? moet hij die wel zelf betalen @Gwen Is een joint drugs ? Dan heb ik drugs gebruikt Al die andere rommel ben ik ver vandaan gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Slaap lekker allemaal, ik ga ook het mandje opzoeken. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden