Marc Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Kameo, gefeliciteerd meiz, top joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: borretje Originally posted by: igor ook ik dus nietquote> Fijn he quote> Ja leuk he , Igor je bent echt een echt leuk mens , zo .....menselijk he he he nog bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Inderdaad Bor, Heb nu ook elke dag zin in de dag, het is zo fijn om je huis op orde te krijgen had er echt een janboel van gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goedemorgen frummers. Heb een gat in de dag geslapen. Gisteren een heel drukke dag gehad. Vandaag lekker rustig aan. Denk dat ik lekker even het huis ga doorwerken, moet ook gebeuren tenslotte. Kameleon twee maanden? Toppie, dat verdient een bloemetje he? :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: Maar eerst..... een lekkere bak koffie met een beschuitje hagelslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Pfff Hannah, dat klinkt wel heel depri meis. Ik kom er de laatste tijd niet toe om goed bij te lezen, maar heb iets gezien over moeilijk kunnen lopen van jou... Hoop dat het al ietsies beter is? Hoe kom je daar nou toch weer aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goedemorgen! Gisteren wat stress momenten en i.p.v. wijn ben ik gaan snoepen. Dat is nieuw voor me want ik ben een hartige klant. Gisteravond dus alles wat er was weggesnoept: koekjes, winegums, drop, chocolade en een ijsje toe. Pffffff..... Vandaag een nieuwe dag en deze gaat gewoon in balans worden! Een balansdag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goede morgen Nono... Dat snoepen gaat ook wel weer over hoor. Hartstikke goed dat je die stressmomenten zonder drinken bent aangegaan. En vandaag een balansdag.. hartstikke goed. Het zonnetje schijnt hier, Ik ga lekker naar buiten. Fijne dag hier, en voor Hannah mocht je het nog lezen: sterkte meid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 goeiemorgen mensen. Nono; alcohol zijn omgezette (loze) suikers he, zo kom je aan het %: hoe meer suiker hoe meer alcohol. Dus zo gek is die omslag naar snoep niet. Ik was ook altijd hartig in mijn snacken; nu helaas een zoetekauw geworden. Die de hartige hap ook heerlijk blijft vinden en dus op de killokillersdraad hoort tegenwoordig. Kameleon: van harte met je 2 maanden, heerlijk gevoel he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goedemorgen lieve Frummers Lekker geslapen gelukkig. Nu snel badderen en dan om boodschappen. Kameleon, Gefeliciteerd met je 2 maanden!!! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Nono, hier nog zo iemand die nu zoet ook al lekker vind. Altijd een hartige eter geweest... Nu net als Jane lust ik het allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Kameleon, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goeie morgen lieve mensen. Kamé van harte meid. Goed gedaan jochie Hannah Zo, ik heb me verslapen. Puck maakte me wakker. Dadelijk komen ze laminaat brengen. Maatje had die over voor mijn keuken. Nu nog leggen dat zal anders zijn, omdat ik eerst de vloer moet egaliseren. Nou ja ik zie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik vergat in mijn opsomming ook nog een bak pinda's, dus de hartige trek zit er ook nog in..... Grote boog om de weegschaal en maar hopen dat ik dat snacken onder controle krijg! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 pfff Vonnn had net verse frambosies gehaald voor op je beschuitje , tjah dan maar voor de andere laatslapers he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ha Bolll, ach je blijft ook lekker bezig met je huisje he Ja vloer zal zeker altijd een ander gezicht op een ruimte geven he. Waarmee dan egaliseren, want wat is de ondergrond dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Drakie de ondergrond is hout. Ik heb van mijn opkamertje, dat een stuk hoger ligt dan de huiskamer een keuken gemaakt. Ik moet dat gaan egaliseren met die groene platen omdat het al een heel oud huis is 1901. Onder dat opkamertje ligt de kelder. Maar dat gaat me zeker lukken hoor, heb alleen geen afkortmachientje of zaagtafel maar die heeft mijn maatje wel. Mag ik zeker wel lenen. Anders alles maar met de hand. Maar het gaat goed komen, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goedemorgen, Kameleon, fijn je 2 maanden Hannah, was jouw moeder vandaag niet jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hannah, Gefeliciteerd met je moedertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Alweer een leeftijd hè Hannah, 86 volgende week wordt mijn moeder 87 merk wel dat ze achteruit gaat met dingen ogen, gehoor...maar dat mag op die leeftijd maar mevrouw gaat nog wel iedere maandagmorgen naar de gym en dat vind ik eigenlijk wel super van haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 :):):) Ben er ook super trots op:) Wat was ik bang om te stoppen Dacht dat er niets leuks meer zou zijn Mag ik dan helemaal niets meer voor mezelf Bestaat het leven dan alleen maar uit zorgen voor en zorgen hebben.. Hoe moest ik in hemelsnaam in slaap komen ik had het al zo druk... Nu is het helder in mijn hoofd Rustig ook.. Heb een agenda weg kunnen doen De wijn agenda is leeg! Zorgen voor geeft mij een voldaan gevoel, Het huishouden op orde brengen en houden Genieten van kleine dingen Elke dag blij opstaan Elke avond bewust gaan slapen met een tevreden gevoel. Mijn ik leren kennen, wie ben ik eigenlijk:huh: Het is lastig, al die emoties Lachen, huilen, boosheid.. vooral huilen dat heb ik mezelf nooit toegestaan Voelen hoe je lijf reageert op de emotie van verdriet een hele bijzondere ervaring en o zo waardevol Heel veel dingen die ik nog wil doen, help ik kom tijd te kort! Moet leren doseren;) Ik heb nog een lange weg te gaan Stap voor stap, dag per dag.. en zorgen die horen erbij.. Veel steun vind ik bij jullie, dank voor de felicitaties! Voor allemaal en dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hannah, Je krijg de laatste tijd veel voor je kiezen Pas goed op jezelf, toch niet een herfstdip? 86 een hele leeftijd al voor je moeder. Gefeliciteerd:moon: is dat de moeder van het bidprintje;) Heb je wat aan die band? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ja Boll, goed gereedschap is heel belangrijk he, kan een groot verschil maken in het uiteindelijke resultaat. Nou als je echt wat nodig heb kan je wel lenen ofzo hoor. Succes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Zolang ze het allemaal nog zo zelf kan Hannah is dat prachtig en wat extra hulp is helemaal fijn dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Lenen neef Draak? Ik denk je biedt je hulp wel even aan bij je tante met leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 ja hoor, als jij me erheen brengt ofzo :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden