Leann Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 dank je wel Jane4 en lavendel1 hartstikke lief! moet eerlijk zeggen dat ik best trots ben en voel me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: lavendel1Bo, ik laat nog wat zon over voor je "torsootje" hoor :-)( voor alle duidelijkheid, Bo heeft gisteren onderwege een knappe torso gekocht voor in der tuin of zo...)quote> :rose:begint spontaan te schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Leann, grote klasse:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Geweldig Leann, 3 weken.Feestje! Dat dauwtrappen is toch niets voor mij. Ik ben weer heerlijk teruggedoken, zodirect een lekkere capu op het piazza. En we gaan de bouw weer opstarten... Boodschappenlijstjes maken. -antizwijnen hekken Geniet van de "day after"meetinggangers. En ik heb mijn schaatsen gisteren al uit het vet gehaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Bij wijze van... ik heb hier geen schaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: lavendel1( voor alle duidelijkheid, Bo heeft gisteren onderwege een knappe torso gekocht voor in der tuin of zo...)quote> Ja, knap dat valt te bezien want we mochten het niet bekijken.Maar geen armen, geen benen, geen hoofdwat blijft er dan nog over om naar te kijken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Blijft genoeg over Frodo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: gwenBij wijze van... ik heb hier geen schaatsenquote> Dan schuif je gewoon aan bij de koek en sopie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ik kom niet schaatsend uit Italie, Bootje Ben wel een schaatsfreak.... Dat kan ook al niet normaal! Nu capucchio's! Fijne droge dag lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Leann, wat ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Lieve AR, gecondoleerd met het verlies van je moeder Hou je overeind, jongen. Zonder drank dan. Tranen mogen stromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 o ja, zag ik gisteren voor het eerst dat fakirmatding bij Madelief zag er heel stekelig uit en verwonderd dat het zo heilzaam zou zijn ik denk dat ik daar wat extra moed voor ga nodig hebben om uit te proberen maar Madelief was alvast een wandelend reclamespot voor dat matje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Heeft ze dan zo'n groene Zweedse mat, Lavendel? Die vond ik ook erg heftig. Nu heb ik het lotusmatje, met kunststof witte lotusbloemen met kleine stekeltjes, die bevalt me beter. Val er zelfs op in slaap. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad gisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ay, dat fakirmatje heb ik nou helaas nog gemist. Dacht er later nog aan. Nou ja, ik overweeg sterk om acupunctuur te gaan doen in ondersteuning tegen trek in drank en het in ieder geval veel minderen of het echt stoppen met roken. Dat is de laaste tijd echt abnormaal veel en ik krijg af en toe ook knallende koppijn van de nicotinevergiftiging. En maar stug doorpaffen.... Mijn huis is gekuist, wassen gedraaid en 1 draait er nog en dan nu notulen maken - absoluut geen zin in maar het moet gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Albert, gecondoleerd, en heel veel sterkte de komende tijd, en zoals ik las is Will ook familie(?)dan ook jij gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedenmorgen forumgenoten, een lekker zonnetje hier.. Ik had vandaag mijn kleine meid zullen hebben, helaas ging dat niet door dus dat voelt erg leeg! Denk dat ik maar een rondje zuigerplas ga lopen. Prachtig natuurgebied hier in Lelystad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemiddag allen, Allereerst aan AR: gecondoleerd joh met het verlies van je moeder. Veel sterkte de komende tijd, ook voor Will. Velen hier hebben ook al hun ouders verloren (ik ook) en hoe ze ook waren, het is het einde van een tijdperk. Je bent geen kind meer van je ouders. Wij zijn nu de oudste generatie. Hier is het ook nog nagenieten. De mensen die het laatste thuis waren, zijn ongetwijfeld Draak en Zenn. Ze gingen bij mij pas om 23.15 uur weg. Wat was ik blij dat die stomme tas weer hier is. Mijn klei-project staat te drogen in de vensterbank. Fijn dat de man van Made de rommel opruimt vandaag. Madelief, nogmaals chapeau! Wat een gastvrouw ben je en wat was het gezellig. Het weer zat mee enz. enz. Het vreemde was dat ik me helemaal niet zenuwachtig voelde, alleen even toen we aanbelden. Ik zie nu ook de echte hoofden van de mensen achter de icoontjes. De mensen die vroegen hoe Puck het gehad heeft: nou ik weet wel zeker dat ze een fijne dag had, want er waren veel hondenliefhebbers, dus ze kreeg aandacht een aaien genoeg! Vandaag een hele rustige dag, maar de straf is de zonde meer dan waard. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Moggel Schorum van het forum, Allereerst Appie en Will gecondoleerd. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies. Voor het overige Schorum................Steuntje draait weer van 16.00 tot 19.00 uur **Aangepast: nog niet wakker, typvautjusss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hoi, Albert gecondoleerd met je verlies. Veel sterkte wensen wij je toe. Groet van Anna en Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hannah, lekker bezig in de tuin ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemiddag iedereen. AR en Will, innige deelneming. Ik begrijp je verlies. Geen verdere woordjes voor Hoop dat jullie de komende tijd veel steun krijgen van je omgeving. Zo, heel even ingelogd, want ik ga nu dutje doen voor de komende nacht te kunnen doorstaan in de haven. Vanavond kom ik terug piepen. Zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Slaap lekker Will Hannah gelijk heb je, nog even genieten van het mooie weer, voor je het weet ligt er weer sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goede middag, gecondoleerd AR!! Fijn dat de meeting zo leuk was en jammer dat ik er niet bij kon zijn. We zijn op de camping, laatste keer met zon en warm wie weet. Marc, jammer, had graag jouw muziekjes gehoord! Frodo tja, de Vlaamse Depp, gemist! Komt wie weet nog. Kame! Ik had vast eerder gekleid (t?) dan gevilt. Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Marc, ik zie dat je on line bent, maar anders lees ik het later wel. Ik was op zoek naar t een en ander over Patrick Nebel. De meest bekende (beats of love , Mooi tropuwens!) vind ik maar er was er nog ene , movocco syntaca en die vind ik nergens.. Ook les tueurs de la ciel de lune. Vind wel een beetje maar weinig filmpjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden