Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Dat is ook weer waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: Soothe Originally posted by: haddockZijkweer hier, zit alweer ff aan de koffie,quote> Hierook zeikweer.Zoek de verschillen.De Neerlandicus.quote> 't verschil is dat jij een berisping van Tactive krijgt en Haddock niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nou als je morgen dan maar niet naar Groningen gaat Kameleon Dhen Weekend. De werkdrukte maar even in een laatje aan de achterkant van mijn hoofd stoppen en het pas maandagochtend op mijn werk weer opendoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ah, net te laat! Dus niet gevat genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ha Soothe! Hoe staat het leven? Hier-ook gemieser, hoewel net even droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kameleon, gelukkig heb ik voor jou ook een badge. Kun je morgen af en toe even kijken hoe je ook alweer heet:D Sha, gefeliciteerd met je 10 maanden droog! :present::present: DAGPACT: Albert Lytse Miranda Marc Rosa Travel Dinah, goed gedaanB) Jen, veel succes met je sollicitatiegesprek. Voor de rest, ga goed allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 ''Vroeg 'k m'n Pa verlegen, is er tussen de druppels ook regen? Dan zei m'n oude Heer gevat, wat maakt 't uit, je wordt toch nat.'' Freek de Jonge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ben je nu aan het googelen of het gemiezer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: Soothe Originally posted by: haddockZijkweer hier, zit alweer ff aan de koffie,quote> Hierook zeikweer.Zoek de verschillen.De Neerlandicus.quote> 't verschil is dat jij een berisping van Tactive krijgt en Haddock niet.quote> Begin jij ook al te zijken.Houd je goed Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Hoi Kate:heart: Kan beter Kate. Beetje up en down. Himmelhoch jauchzend zum tode betrübt. Jij gaat topppie. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 vergeet ik nog uien.. grmpf.. ik ga ook niet meer terug ook.. en nu aan de kokkerel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: haddockHe, Jen, bejje al terug? How went?quote> Ik vertrek pas over een half uurtje. Haren gewassen, rok gestreken, gps klaar voor gebruik... 'k Zit hier dus met een koffietje nog een beetje te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nou, ouwe co-shoveller, nivelleren dan maar, indachtig je politieke voorkeur. Groet Anna van me, ouwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Geniet van de ups, en de downs ach ja die horen er ook maar bij En hoe is het met woef? Ik heb hopelijk toch niks gemist, hij is er toch nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ok, Jen, ik dacht vanmorgen.... Opnieuw good luck dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Doe ik Haddock. Zaterdag (volgende week) weer naar Normandië. Nu Honfleur (Calvados) Basse Normande. De geboorteplaats van Satie en Eugène Boudin. Dagje Caen zit er ook in. Groet ouwe reus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik duim voor je Jen, succes! Gunn, gaatie een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jen succes. Nuchter gaan hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 gps op tijd weer uit jen even zennn-ademen voor je binnen stapt als het te serieus wordt ff aan ons denken:D en wij duimen voor je ik heb er een goed gevoel over alle goeie dingen gaan in 3en en Tina en Johan gingen je vóór in t geluk:present:(moet klavertje 4 voorstellen0 toi toi toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Veel plezier daar Soothe, groeten aan Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kate hij is er nog hoor. Wel ziek. Een ziek oud mannetje. Ziekte van Cushing. Er zijn goede medicijnen. Wel een rib uit m'n lijf. Maar dat doen we voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Willen jullie mij bij de dagpact zetten ? Vandaag 3 weken droog ik ben er trots op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedemiddag luitjes, Jen, ik duim voor je, spannend. Sha, 10 maanden weer een stapje vooruit in het nuchtere leven. Spannend hoor, morgen de meeting al druk in de voorbereiding lees ik. Ik ben toch ietwat van de leg, op een positieve manier, dat dan weer wel. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht zo snel al op sollicitatie gesprek te gaan. Vanmorgen sloeg op mijn werk een beetje te twijfel toe. Zo van, het is hier toch wel leuk en straks krijg ik spijt. Zucht, moe word ik soms van mezelf. Eerst maar eens een bakje koffie en de werkplunje in de was gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Middag, hier ook bleeeeh weer... Dadelijk, drie uur, kids halen, heb er drie voor een paar weken. Dan maar weer wat verzinnen om ze binnen bezig te houden. Soothe! Normandie! Langs de oude badplaatsten gaan! Paris plage, deauville zelfs... romantiek ten top. Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Aan het afkicken Jane, wel cold turkey zo ineens in de herfst, niet. Ik vind het ook wel weer wat hebben, lekker vest aan en pantoffeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden