Gaby Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Goedemorgen Allemaal! Kom jullie even een hele fijne zondag wensen. Gisteren wasik weer een stuk rustiger, wel een pammetje genomen, want merk dat ik moet leren mijn grenzen te stellen! Straks weer werken, en vanmiddag oppassen op de kids van mijn broer en vanavond naar de kerk, dus ik ben safe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Gaby, dat geeft niks hoor dat pammetje:) fijne safe zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Mooi dat stukje over wonderen, en idd ik ga ze steeds meer zo ervaren naarmate ik langer nuchter geraak en dat is iets om heel dankbaar voor te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Heb de draad van gisteravond doorgelezen, was veel en heftig. Heb er iets uitgepikt waar ik mijn visie/ervaring op wil geven. Een partner die drinkt, Mijn echtgenoot drinkt wel zijn wijntje, Zelf kan ik daar nu wel mee omgaan, Toen ik net gestopt was, had ik daar een giga moeite mee, Vond het oneerlijk, voelde mij niet gesteund, kortom ik baalde daar stevig van. Nu vind ik dat geen probleem meer, neem zelfs wel wijn mee. Is voor mij geen moeite, misschien vinden jullie dat raar.. Wel is het zo dat hij rekening met mij houdt, ik zie hem ook steeds vaker geen glas wijn nemen ik zeg er dan niets van, laat hem zijn eigen weg zoeken. Wij zijn al zolang bij elkaar hebben samen een leven, maar ook heeft ieder zijn eigen denken, voelen en willen. Die ruimte moet er volgens mij ook zijn,, anders is een relatie wel erg beklemmend. Ik ben gestopt omdat IK dat wil, Ik vul mijn dagen zoals Ik dat goed acht voor mezelf en mijn gezin. Mijn IK, dat is mijn kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Ik ga hier ook even aan de slag, de zon breekt zowaar hier door. Apple, knoflook is wel erg lekker in gerechten;) Werd vanmorgen wakker met 1 oog dichtgeplakt is ook een beetje beneveld maar dan anders:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Dank je Hannah, Voelt ook goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 goedemorgen allen dat is mooi verwoord Kameleon,het verhaal van een relatie, als je die theorie in praktijk kan omzetten ben je toch wel echt goed bezig, toch! het is een hele weg omdat te bereiken. (kamillethee laten trekken en je oog mee soppen een paar keer per dag, doet wonderen! ) soms hoor ik dat je pas kan oordelen over je nuchter leven nadat je een jaar rond bent gegaan en alles is heb meegemaakt wel daar geloof ik stilaan ook in heb gisteren weer voor het eerst een soort terugkerend bezoekje nuchter doorstaan en het was toch wel weer eens anders, ik kon zelf bepalen hoe het met me verliep, krachtig om te ervaren zoals Kame zegt: IK is mijn kracht voor allen die het moeilijk hebben vandaag wat :moon: om de harde noten te kraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Dank je Lavendel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Goedenmorgen lieve mensen, Apple, gefeliciteerd met je week zonder drank! Wat ik erover gelezen heb, waren het nogal turbulente dagen. Nu rust in de hut! Met als hoogste prioriteit je nuchterheid. Dan komt de rest vanzelf erachteraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 goeiemorgen mensen slapeloze korte nacht. geen contact met dochter, pfffff, wat reken ik toch op die vanzelfsprekendheid tegenwoordig. maar tel. uit zetten sluit een moeder buiten he. en het ergste is dat ze daar waarschijnlijk helemaal niet bij nadenkt. maar normaal slaapt ze met dat ding aan en is 1 sms genoeg om geruststelling te krijgen. nou, zennnn en de kunst vd fakirmat dan maar straks:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 nou, madam is terecht gewoon op hank vriendin; sms zat vast in haar box. Dat ze mijn berichten niet kreeg/beantwoordde wordt later op de dag wel even flink besproken, want een beetje verantwoordelijksgevoel naar je ouwe moesje mag je van een 17 jarige wel weer verwachtemn, toch? Nou ja, mams kan zo gaan ballen en de frustraties afmeppen. arme tegenstanders straks:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Hoi Hannah, (ik veeg even mijj handen schoon, sta weer ens jam te maken), hier wil ik natuurlijk wel op antwoorden. Alleen mensen die heel duidelijk de wens uitspreken niet meer te willen drinken zal ik zo benaderen. En alle anderen respecteer ik volledig, En ik spreek alleen over de mogelijkheid van een AAmeeting bezoek als betreffende persoon eerder aangegeven heeft daar wel eens naar toe te willen gaan. Ik houd het simpel. Maar alle minderaars zijn voor mij ongelofelijk de moeite waard, het gaat toch om de mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Dat weet ze allemaal Han, maar als je uit gaat, ja dan is je moeder ver weg he en gelukkig maar, dat is heel gezond. Ik had via ex net wel gehoord dat zijn whats app naar haar ook vast zat en ze hebben beiden T Molbile, dus dat klopt wel. Maar ik heb die ook en mijn mail ging wel weg. en mijn bellen vannacht had haar ook moeten bereiken. Maar het komt wel, ik ben al lang blij 'dat ze veilig is. moest naar Dordrecht en overstappen in Rotterdam, niet echt de leukste plekken zaterdagnacht he. dan Gouda:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 pffff, Ik wilde al bijna in jouw vers gesnoeide plataan kruipen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Ik vrees dat je altijd (stief)moeder blijft.. Met alle joys en zorgen die daarbij horen. Mijn man is dochterlief van de trein halen, ze heeft een serieuze liefdesverdriet-aanval. Arme meid, de relatie na anderhalf jaar uit. Een weekje jam maken zal haar goed doen. Hoop ik dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Kameleon, mooi geschreven, dank je daarvoor! Gwen , fijn dat je je zo inzet voor de medestrijders, lief! En ik ben zo blij dat ik nuchter door het weekend gekomen ben....zo blij!! Weer een mijlpaal! Misschien was het ook wel de beginnende herfst Voor mij in het verre verleden een reden om flink wat herfstbier te kopen Zo blij dat ik me hier heb gemeld en dat ik even gesteund ben. Bol, jij hebt me ook geraakt. Jij ben een mooi mens!! Fijne zondag allemaal!!! Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Hoi Jane, Oeh wat is dat vervelend en kost dat veel energie als je niets van je kind hoort....pff...went nooit!! Doeg, lekker sporten meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 nu ik Gabs lees dacht ik dat ik wel een pammetje had kunnen nemen, maar dat is dus niet eens opgekomen in me, en nog beter ik heb zelfs geen moment aan drank gedacht! voor mezelf dan, ik was wel ff bang voor haar wat dat betreft, maar alles is goed. had wel ff steun aan de "have en litte faïth": of het zo moet wezen dan he. en 7 wonders- Fleetwood Mac, is mn toetje geweest. nu tas pakken en de tegenpartij van het veld meppen. fijne dag mensen en Nessie: ik hoop dat je niet gedronken hebt vannacht, maar zo wel: opstaan en opnieuw beginnen!! Des te eerder ben je baas over je eigen leven. Zet m op meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Ciao Tine, jij ook een goeie dag! Die plotselinge verradelijke trek kan af en toe opduiken, herkenbaar! Je hebt het breisel niet van je pennen laten schieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Geef ze van jetje, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Jane, tijdens het doesjen stond ik te bedenken wat dat fantastisch moet voelen. Om je na een zware, moeilijke nacht te realiseren dat je niet eens een flits van drank gehad hebt. Wow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Hoi allemaal! Vandaag maar eens gaan bedenken wat ik ga doen.... Ik moet echt sigaretten hebben, gisteren de deur echt niet uit geweest. Dat heeft me goed gedaan, even lekker een pas op de plaatst doen. Wens jullie allemaal een fijne zondag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Kan nog net iedereen goedemorgen wensen. Is er nog koffie of gaan we al aan den lunch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Een voorzichtig goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Van mij mag je een bakje hoor Joy! Ga net zelf zetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden