Spring naar bijdragen

zondag 23 september


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Nessie,

Ik vind je niet minder waardevol.

Heb je postings gelezen die van in de vooravond en van afgelopen nacht.

Zitten veel tegenstrijdig emoties in.

Ik raad je aan om professionele hulp te zoeken, die heb je m.i. hard nodig.

Voor nu, stap uit die slachtofferrol, je schiet er niets mee op.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... nu eerst maar eens sigaretten scoren. Koffie zonder sigaretje vind ik echt helemaal niks.

Heb wel een dijk van een koortsuitslag op mijn onderlip zeg, pfff....

Maar ja.... t is beter met een koortslip de deur uit te gaan dan een flinke kater denk ik dan maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Nessie,

Blij dat je er weer bent! En schaam je niet! Stapje voor stapje trekken we je door de ellende heen. Maar idd, ben het eens met Kameleon, stap uit die rol en ga aan de slag. Alleen dan ga ook jij echt het geluk vinden. Want dat zit in jezelf, niet in je omgeving. Als jij je sterker gaat voelen, sta je steviger in je schoenen en kan je de dingen die op je af komen en waar je geen invloed op hebt, beter hanteren.

En die kracht heb je, anders was je niet terug gekomen op het forum. Er zijn heel veel mensen die dat niet durven na een uitglijder. Dus grote pluim voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!

Net uit bed, 3 koffie op. Heb nog liggen lezen in "Dingen die fijn zijn" van Claudia de Breij.

Leuk boekje.

En de nachtbrakers net nog even gelezen, het was een zware nacht.

Nessie. nu is het weer licht en ik hoop dat die donkere trein een andere route heeft genomen.

Of uitgevallen is.

Dagpact:

Will

Apple

truitje

miranda

Travel

En dan nu een lekker ontbijtje.

Voor de filmliefhebbers een filmtip: vanmiddag om 15:30 op Ned. 3 A Brand New Life.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh Travel! .........., hoe brakker het volk, gaat voor ons gelukkig niet op vandaag. Kan er best blij mee zijn.

Bedankt voor je filmtip. Heb net besloten een lekker Joy dagje te houden, dus dat komt goed uit.

Fibo, wel mee eens. Zeg wat je wil zeggen, of niet. Als het je maar helpt. Maar op het moment dat je leest dat iemand in de put zit, schrik je toch wel ff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Nessie, knap van je dat je terug bent gekomen.

Waardevol zijn we allemaal, maar ik heb zo het idee dat je dat wat vaker tegen jezelf mag zeggen. Je bent het waard, simpelweg omdat jij jij bent.

Je bent in het intake-proces bezig, hartstikke goed! Misschien is het een tip voor je om een nummer te hebben van de crisisdienst of iets dergelijks, waar je naartoe kunt bellen op het moment dat je echt even niet meer weet wat je kunt doen. Als het goed is kun je met een hulpverlener in contact komen via de huisarts, of buiten die openingstijden via de huisartsenpost.

In ieder geval veel succes, ik hoop dat je vandaag wat meer rust hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorgens.

Dat Jezus van water wijn maakte is naar mijn idee symbolisch bedoeld.

Net zoals hij aan een stukje brood genoeg had om heel veel mensen te voeden.

Als je vanuit een liefdevolle geest leeft, heb je maar heel weinig nodig om het fijn te kunnen hebben. Zoiets.

Wijsheid, liefde, kennis, het vermeerdert zich alleen maar als je het deelt.

Het wordt niet minder en raakt niet op als je het weggeeft, maar juist meer.

Die Jezus was zo gek nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eitjes staan op hoor Fibo.

Heb er genoeg dus...be my guest:)

Joy, dan gaan we gezellig samen kijken.

Zak chips erbij.

Zet het geluid wel harder:D

Tine, je gaat hartstikke goed.

Ik wil echt niet vervelend doen maar het bestaan van de herfst... had ik totaal verdrongen.

En die lust ik maar al te graag. Hoop niet dat ik ze voorlopig apart opgesteld in de supermarkt tegenkom want dan staat er een soort van kwijlende vrouw en dan krijg je helemaal van die rare blikken.

0,0% hiervan, ik hoop dat deze op de markt komen of wellicht al zijn.

Het volgende is geen kritiek, begrijp me goed.

Merk wel dat ze nu gelijk in mijn brein terecht zijn gekomen.

Dat is ook een waarschuwing naar mij want ik heb vannacht nog geschreven wat ik normaal gesproken, lees maanden terug, in hoeveelheden zou hebben genomen.

Wellicht maakt dat het bij anderen dan ook binnen komt van "zoooo, een.......dat zou lekker zijn" en als dat zo is, dan wil ik hierbij graag aangeven daar voortaan voorzichtiger in zal (trachten te) zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Vanwege een posting in het begin van de dagdraad, heb ik eerst het einde van gisterenavond maar gelezen.

De berichten van Nessie waren heel triest. Ik hoop dat ze zich vandaag weer meldt, al was het maar om te zeggen dat het wel/niet goed is gegaan.

Op dit bericht van kameleon wil ik graag reageren: ik denk er precies zo over Kameleon, maar in het begin is het toch moeilijk. Wij zijn nu wat verder. Ik zit ook de reclamefolder over drank door te lezen, op zoek naar aanbiedingen voor wederhelft. In het begin kon ik dat niet!

Kameleon:

Heb de draad van gisteravond doorgelezen, was veel en heftig.

Heb er iets uitgepikt waar ik mijn visie/ervaring op wil geven.

Een partner die drinkt,

Mijn echtgenoot drinkt wel zijn wijntje,

Zelf kan ik daar nu wel mee omgaan,

Toen ik net gestopt was, had ik daar een giga moeite mee,

Vond het oneerlijk, voelde mij niet gesteund, kortom ik baalde daar stevig van.

Nu vind ik dat geen probleem meer, neem zelfs wel wijn mee.

Is voor mij geen moeite, misschien vinden jullie dat raar..

Wel is het zo dat hij rekening met mij houdt, ik zie hem ook steeds vaker geen glas wijn nemen ik zeg er dan niets van, laat hem zijn eigen weg zoeken.

Wij zijn al zolang bij elkaar hebben samen een leven, maar ook heeft ieder zijn eigen denken, voelen en willen. Die ruimte moet er volgens mij ook zijn,, anders is een relatie wel erg beklemmend.

Ik ben gestopt omdat IK dat wil, Ik vul mijn dagen zoals Ik dat goed acht voor mezelf en mijn gezin.

Mijn IK, dat is mijn kracht.

:present:

@ Lidia: ik zal aan Druppel vragen of ze je pb't.

Ik heb nog niet verder gelezen, moet nu eerst wat doen. Tot later.

Lytse.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...