rapilos Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Jane, Ik koop ze in grote diepvrieszakken van Queen. Wacht altijd, tot ze in de aanbieding zijn. 4 grote stukken voor 2.95. Ook panga,tilapia, wilde zalm of schol. Verkrijgbaar bij vliethoog en de broek van dirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 In Frankrijk eten ze ze heel vaak Frodo, Wijnslakken of escargots das heerlijk. Ja paling in het groen wordt hier ook gegeten maar dat heb ik zelf nog nooit gehad. Klinkt niet zo fris vind ik. Maar mosselen zijn ook heel erg jammie hoor. Ik zou wel eens oesters willen eten, dat lijkt me ook heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Meld me alvast droog af voor vanavond. Jopie, heel veel sterkte! Voor allemaal fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Bolletje, as woensdag is het begin van de vasten. Vroeger mocht men tijdens het vasten geen vleeseten maar wel vis. Daarom begint men op aswoensdag vis (haring ) te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Fijne avond LadyN. Weet even niets te zeggen Jopie Moeilijk voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 ok Rapi, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 gelukkig zijn er icoontjes he in RL is het goed dat even zwijgend samen te zijn maar hier is dat wat lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Jopie, Sterkte Je kunt het zo prachtig vertellen, ik zie je op die step, op die fiets En dan moet ik glimlachen terwijl ik tegelijkertijd je verdriet voel. Ik lees je zo graag, liefst als je blij bent, maar ook je melancholie... En ja, je boodschap komt over, die ene heb je in elk geval bereikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Jopske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik zit ook al de hele dag met mijn broer in mijn hoofd, jopie. Vandaag zou hij eenenvijftig geworden zijn, maar hij haalde maar de zesentwintig. Ik mis hem nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 De wandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ga je daar echt naar kijken Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ah op Nederland 2? Ik ga het opnemen, seffens bezoek. Bedankt voor de tip Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Jopie, Waarom je bericht gewijzigd? Je hebt zo gelijk in wat je weg gehaald hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik heb gelukkig geen ervaring met zelfdoding, ook niet bij vrienden of familie maar vind het zo iets moeilijks en onbegrijpelijks. Heb dit boek ooit gekocht maar nooit uit kunnen lezen, kon dat gewoon niet. Maar misschien is het wel een waardeloos boek voor hen die de werkelijkheid kennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Een gevoelig onderwerp! Kirky Mijn schoonzusje heeft een bi-polaire stoornis. Sommige mensen kan ik wel begrijpen als het volkomen uitzichtloos is. Je wilt niet per se dood, maar je wilt dat het lijden stopt. Ik ga even wat anders doen. Dit is moeilijk. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hoi allemaal, Hannah:heart: blijven schrijven hoor en blijven bezoeken Maakt niet uit nu hoe en wat, dadelijk kan het niet meer. Ze is zo weg hoor (en dat gaat sneller dan je denkt heb ik ondervonden), en dan komt ze nooit meer terug. Doe wat je kunt en wilt en laat maar (veranderen kun je toch niet) Sterkte er mee. Travel pas op hoor alsjeblieft:heart: Originally posted by: gwenAls ik mijn verslaving niet wakker maak, door niet die eerste te nemen, dan kan ik leven. quote> Mooi Gwen heel mooi Lytse:heart: Mooi wat je geschreven hebt en zo waar Dank je Jopie:heart: ik heb alweer een jankdag en wil het niet. Mijn moeder is overleden en begraven, daar heb ik vrede mee. Waarom janken? Ik denk niet eens aan haar. Wat is er aan de hand? geen idee. Gewoon nieuw voor me denk ik. Originally posted by: kirkyBenny Neyman - Afscheid nemen. Vandaag las ik drie woorden in de krant: āGEEN ZIN MEERā Een kleine advertentie van een jongen Wiens leven nog maar nauwelijks was begonnen Het waren die drie woorden die me raakten Die onbewust zoān indruk op me maakten Wie weet had hij nog zoveel mooie jaren āt Raakte me, āt beroerde al mijn snaren Hoe kan iemand zo afscheid nemen? Hoe ver dwaal je in zielsproblemen? Wie moet wie daar de schuld van geven? Wie kan daar nou mee verder leven? Hoewel er snel een oordeel wordt geveld Heb ik mij ān gewetensvraag gesteld Wat wordt er van degenen die hem missen Die verder moeten in het ongewisse Zo mag niemand niet afscheid nemen! Zover gaan niemands zielsproblemen! Wie moet wie daar de schuld van geven? Wie kan daar nou mee verder leven? Zo stel ik mij de meest bizarre vragen Zoān afscheid kan geen zinnig mens verdragen Zoān āheldā mag dan de hemel wel verdienen ān Hel wordt het voor hen, die van hem hielden Zo mag iemand niet afscheid nemen! Zover gaan niemands zielsproblemen! Wie moet wie daar de schuld van geven? En wie moet daarmee verder leven? Oh man, hoe kon jij zo afscheid nemen? Hoe diep dwaal je in zielsproblemen? Wie moet daar nou mee verder leven? Wie moet wie daar de schuld van geven? Vandaag las ik drie woorden in de krant.quote> 1 dingetje heb ik wat vet gedrukt, je kunt nu eenmaal niet in iemands hoofd kijken Kirk:heart: Je weet nooit (gelukkig maar) wat er in iemands hoofd omgaat. Verder vind ik het realiteit en een mooie posting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goeie vriend, heeel goeie moet ik zeggen, al meer dan 20 jaar geleden. Liet zoon en dochter na na mislukt huwelijk. Ik zou 'm zo kussen. Z'n foto staat hier in de huiskamer, hij was "one of a kind"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Take care allen. Heb jezelf lief en wees mild voor jezelf en de ander. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedenavond Hier ook met zelfmoord te maken gehad bijzondere mensen waren het ik had vrede met hun keuze of deze voor mij nu wel of niet te begrijpen was in een ander zijn boek kan ik alleen lezen wat zij opschrijven en sommige dingen zijn niet te beschrijven niet eens voor je zelf laat staan voor een ander pijn doet het wel.. tja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Coco:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Even wat anders, wat luchtiger... We waren vanmiddag in Belgiƫ, Maasmechelen en moetsen voor wat producten die in Belgiƫ wel maar in Nederland niet verkrijgbaar zijn naar een supermarkt, Carrefour dus. En toen zag ik "Franchepanne" zal het wel verkeerd spellen, mijn vader was er gek op en trouwens wij allemaal vroeger, we noemden ze "Franse pannetjes". Ik vertelde dat tegen W en we hebben er wat mee genomen, niet te eten die dingen, net een uitgedroogde, overjarige, gevulde koek. Zo een spijt nu dat ik niet naar een echte bakker (patisserie) ben gegaan en haar die werkelijk overheerlijke dingen heb laten proeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 wat zou Pino nou vinden van deze dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden